Academia de Franciză

De mai mulți ani, compania de consultanță PROFIT system organizează activități de tipul academiei de franciză, dar este pentru prima dată când un astfel de eveniment se va desfășura în România. Training-ul va fi susținut, în limba engleză, de experți în franciză din România, Ungaria și Polonia.
Participanții nu numai că vor afla cum funcționează sistemele de franciză, ci vor vorbi și despre succesele și eșecurile lanțurilor interne și internaționale și despre modul în care acestea se adaptează la schimbările pieței. Prin experiențele altor rețele, demonstrăm în mod tangibil cum o idee poate duce la crearea a zeci sau chiar sute de sisteme.
În cadrul prezentării rețelelor, vorbim despre ce concept poate deveni o franciză, care sunt elementele legale și practice ale unui astfel de sistem, cum se deosebește de alte forme de afaceri. Desigur vor fi prezentate nu numai avantajele sale, ci și dezavantajele și limitările. După prezentarea rețelelor și a exemplelor, vor fi discuții pe tema sarcinilor și obligațiilor administratorului de sistem și ale cesionarului și relația dintre acestea, precum și despre care sunt cedentul și partenerul de franciză ideali. În multe sisteme, cea mai mare dificultate este generată de această relație. Alegerea destinatarului greșit poate fi cel mai mare obstacol în calea creșterii afacerii, aspect ce va determina, în cele din urmă, durata de viață a rețelei.
Abordarea partenerilor de franciză este următorul mare pas pentru conceptele de start-up. Prezentatorii vor vorbi despre instrumentele marketing-ului de succes și crearea unui profil de client, aducând exemple positive și negative de acțiune.
În cadrul ultimei expuneri, accentul va fi pus pe prezentările în franciză și pe informațiile care trebuie furnizate înainte de semnarea contractului.
Este foarte important ca antreprenorul start-up să fie administrator de sistem sau receptor, să intre în afaceri cu un plan și să cunoască provocările și oportunitățile care se așteaptă.
Prezentările vor fi susținute de:
• Mircea Coman, administratorul PROFIT system România - a lansat cu succes, la nivel național, mai multe concepte de franciză
• Katalin Mandel, Secretar General al Asociației Maghiare de Francize - timp de 25 de ani a fost consilier al unor francizori din Europa Centrală și de Est
• Michal Wisniewski, CEO al PROFIT system Polonia - timp de 25 de ani consilier al unor francizori în Europa Centrală și de Est
Training-ul va fi accesibil unui număr mic de participanți (8-10 persoane), astfel încât aceștia să aibă posibilitatea să pună întrebări, iar prezentatorii să explice și să-și personalizeze mai bine răspunsurile.
Program:
Modulul 1: Bazele francizei
• Ce face o franciză și cauzele comune ale eșecului
• Ce face ca un brand să aibă succes pe termen lung.
Modulul 2: Pachetul de franciză
• Cum să alcătuiți pachetul de franciză (contract, manual) și să vă construiți sistemul
Modulul 3: Recrutarea francizaților
• Concentrați-vă pe francizați, pe trăsăturile și tipologiile lor (investitor sau antreprenor). Cum să faci un profil de francizat, cum să faci selecția
Modulul 4: marketingul unui concept de franciză
• Marketing, cum să atragi candidații și cine să facă vânzarea pentru ei (etapele vânzărilor)
Modulul 5: model financiar
• Model financiar, exemple
• Cum să construiți un model financiar pentru franciza dvs
• Indicatori așteptați, modul de determinare a taxelor
• Exemplu de plan de afaceri
Modul 6: extindere internațională
• Diverse strategii de expansiune internațională
• Cum să francizezi internațional
Modul 7: Consultații
• Consultări individuale (30 de minute pentru fiecare participant)
Articole citite

Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, cu peste 2600 de magazine, își dorește alți noi parteneri în toată țara.
Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.
Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.
Floria, lanțul de florării premium fondat de antreprenori români, anunță cel mai ambițios plan de dezvoltare din istoria brandului: dublarea numărului de francize la nivel național în următoarele 12 luni.
Franciza Floria, o investiție flexibilă, cu sprijin constant pentru parteneri și recuperare rapidă a investiției, a deschis cea de-a șaptea locație din București și își dorește să se extindă la nivel național.
Cele mai citite

Au trecut 17 ani de când McDonald’s deschidea prima unitate în franciză din România.
Rețelei Helen Doron i s-au alăturat patru noi centre educaționale. Reprezentanții companiei caută un partener și în zona Moldovei.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Franciza RomBeer a lansat un concept de rulotă dotată cu cameră frigorifică, singura din România adaptată pentru vânzarea de bere artizanală în spații deschise.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Subiecte populare in Forum
Idei de afaceri în oraşe mici
Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...
Idei de afaceri în oraşe mici
Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii
Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Cei din urma vor fi cei dintai....
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start