Academia de Franciză
De mai mulți ani, compania de consultanță PROFIT system organizează activități de tipul academiei de franciză, dar este pentru prima dată când un astfel de eveniment se va desfășura în România. Training-ul va fi susținut, în limba engleză, de experți în franciză din România, Ungaria și Polonia.
Participanții nu numai că vor afla cum funcționează sistemele de franciză, ci vor vorbi și despre succesele și eșecurile lanțurilor interne și internaționale și despre modul în care acestea se adaptează la schimbările pieței. Prin experiențele altor rețele, demonstrăm în mod tangibil cum o idee poate duce la crearea a zeci sau chiar sute de sisteme.
În cadrul prezentării rețelelor, vorbim despre ce concept poate deveni o franciză, care sunt elementele legale și practice ale unui astfel de sistem, cum se deosebește de alte forme de afaceri. Desigur vor fi prezentate nu numai avantajele sale, ci și dezavantajele și limitările. După prezentarea rețelelor și a exemplelor, vor fi discuții pe tema sarcinilor și obligațiilor administratorului de sistem și ale cesionarului și relația dintre acestea, precum și despre care sunt cedentul și partenerul de franciză ideali. În multe sisteme, cea mai mare dificultate este generată de această relație. Alegerea destinatarului greșit poate fi cel mai mare obstacol în calea creșterii afacerii, aspect ce va determina, în cele din urmă, durata de viață a rețelei.
Abordarea partenerilor de franciză este următorul mare pas pentru conceptele de start-up. Prezentatorii vor vorbi despre instrumentele marketing-ului de succes și crearea unui profil de client, aducând exemple positive și negative de acțiune.
În cadrul ultimei expuneri, accentul va fi pus pe prezentările în franciză și pe informațiile care trebuie furnizate înainte de semnarea contractului.
Este foarte important ca antreprenorul start-up să fie administrator de sistem sau receptor, să intre în afaceri cu un plan și să cunoască provocările și oportunitățile care se așteaptă.
Prezentările vor fi susținute de:
• Mircea Coman, administratorul PROFIT system România - a lansat cu succes, la nivel național, mai multe concepte de franciză
• Katalin Mandel, Secretar General al Asociației Maghiare de Francize - timp de 25 de ani a fost consilier al unor francizori din Europa Centrală și de Est
• Michal Wisniewski, CEO al PROFIT system Polonia - timp de 25 de ani consilier al unor francizori în Europa Centrală și de Est
Training-ul va fi accesibil unui număr mic de participanți (8-10 persoane), astfel încât aceștia să aibă posibilitatea să pună întrebări, iar prezentatorii să explice și să-și personalizeze mai bine răspunsurile.
Program:
Modulul 1: Bazele francizei
• Ce face o franciză și cauzele comune ale eșecului
• Ce face ca un brand să aibă succes pe termen lung.
Modulul 2: Pachetul de franciză
• Cum să alcătuiți pachetul de franciză (contract, manual) și să vă construiți sistemul
Modulul 3: Recrutarea francizaților
• Concentrați-vă pe francizați, pe trăsăturile și tipologiile lor (investitor sau antreprenor). Cum să faci un profil de francizat, cum să faci selecția
Modulul 4: marketingul unui concept de franciză
• Marketing, cum să atragi candidații și cine să facă vânzarea pentru ei (etapele vânzărilor)
Modulul 5: model financiar
• Model financiar, exemple
• Cum să construiți un model financiar pentru franciza dvs
• Indicatori așteptați, modul de determinare a taxelor
• Exemplu de plan de afaceri
Modul 6: extindere internațională
• Diverse strategii de expansiune internațională
• Cum să francizezi internațional
Modul 7: Consultații
• Consultări individuale (30 de minute pentru fiecare participant)
Articole citite
O afacere care cucerește piața
/12.12.2025
Franciza Crazy Bubble, cu multitudinea ei de puncte de desfacere de pe tot teritoriul României, este o afacere deja consactată, cu o evoluție impresionantă în cei doar câțiva ani de la lansarea pe piața autohtonă.
Franciza este un model de afaceri care oferă avantaje semnificative atât francizorilor, cât și partenerilor lor.
Dogu este un concept care a devenit o franciză de success și are deja un nume pe piața din România.
Franciza Fibonacci Kids este o formulă de succes, într-o lume în care educația de calitate a copiilor este din ce în ce maii căutată. Tot mai mulți părinți conștientizează avantajele inițierii în matematica mentală vedică pentru viitorul celor mici. Așa că ai posibilitatea să tranformi pasiunea pentru educație într-un business profitabil și de impact.
Franciza Latte Coffee To Go s-a născut din dorința de a aduce pe piață o soluție modernă, accesibilă și profitabilă pentru cei care vor să înceapă o afacere în domeniul cafelei, dar fără costurile și complexitatea unei cafenele clasice.
Cele mai citite
Afaceri rentabile din fitness
/21.10.2024
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Împărtășește cu ceilalți resursele și nu le ține doar pentru tine, aceasta ar fi ultima tendiță din lumea afacerilor, inclusiv cea a francizelor. Și, în scurt timp, s-a dovedit a fi profitabilă pentru toate părțile.
Cum se calculează valoarea reală a unei investiții într-o franciză? Câteva sfaturi despre cum să verificați costurile inițiale și cele de pe parcursul derulării unei afaceri de acest fel.
Au trecut 17 ani de când McDonald’s deschidea prima unitate în franciză din România.
Subiecte populare in Forum
Idei de afaceri în oraşe mici
Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...
Idei de afaceri în oraşe mici
Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii
Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Cei din urma vor fi cei dintai....
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start