Soluții complete pentru parteneri

Încă de la început, un potențial francizat poate conta pe asistență în alegerea locației potrivite și în negocierea condițiilor de afaceri. Specialiștii companiei coordonează întegul proces de deschidere a magazinului și se ocupă de furnizarea de echipamente. Mai mult, noul francizat nu are nevoie de cine știe ce experiență, întrucât o va primi pe timpul formării. Cel mai important este ca acesta să se angajeze cu convingere în afacere și să fie conștient de potențialul acesteia.
Foarte important este că plecarea la drum nu necesită un capital considerabil. Francizorul nu percepe taxă de licență, iar franciza se bazează ăn totalitate pe stocul adus, ceea ce înseamnă că francizatul nu plătește pentru bunurile pe care le are în magazin. Esotiq oferă, totodată, hardware și software pentru punctul de vânzare, împreună cu o casă fiscală și un terminal.
Pentru francizații săi, sistemul de franciză Esotiq pune accent pe suportul de vânzări. Cu pregătirea personalului, împărtășirea know-how-ului său unic, dezvoltarea portofoliului de produse și parteneriatul cu specialiști proeminenti în modă, Esotiq este un brand lider pe piața de lenjerie de corp și cosmetice specializate. Funcționalitatea punctelor de vânzare este dedicată confortului clienților – pentru a-i face să se simtă bine și în largul lor.
Compania asigură continuitatea procesului de deschidere și derulare a afacerii – de la design interior până la suport regulat în operațiunile zilnice. Aceasta presupune o colaborare continuă între un magazin în franciză și Managerul Regional de Vânzări, care vizitează regulat magazinul și raportează despre astfel de vizite. Departamentul de alocare internă asigură stocarea optimă pentru a se potrivi cu potențialul de vânzare al magazinului. Firma este flexibilă în ceea ce privește ideile partenerului, dacă acesta dorește să se implice în diverse inițiative sau evenimente pe piețele locale. De asemenea, Esotiq folosește o gamă largă de activități de marketing populare în rândul clienților, pentru a sprijini direct vânzările.
Potrivit licențiatorului, Esotiq & Henderson, costurile asociate cu mobilarea spațiului sunt în jur de 225 de euro/m2. Dimensiunea optimă a spațiului este între 50 și 100 m2. Magazinele ar trebui să fie amplasate în centrul orașului, pe strada principală, într-un loc pe unde trece un număr mare de oameni în timpul zilei, sau într-un centru comercial. Desigur, suma finală pe care francizatul trebuie să o investească depinde de starea spațiilor de vânzare și de amploarea modificărilor necesare. Orașul în care magazinul va fi deschis are și el un oarecare rol în succesul afacerii.
Articole citite

Brandul de fashion Diverse, aparținând companiei poloneze ETOS, vrea să intre pe piața din România, unde caută un master francizor dar și parteneri de franciză.
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
O firmă cu tradiție în producția de îmbrăcăminte, dezvoltată de peste trei decenii în Turcia, caută parteneri de franciză în România.
Cele mai citite

Sistemele de franciză pot fi clasificate în moduri variate, în funcție de anumite caracteristici, dar ele sunt fundamental diferite în funcție de 3 criterii.
Într-o lume în care educația de calitate este tot mai căutată, programul inovator Fibonacci Kids – matematică mentală vedică, dedicat copiilor între 4 și 14 ani, și-a găsit rapid locul în inimile părinților și copiilor din Bacău.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Dacă vrei să ai șansa preluării unei francize cu o expansiune accelerată în statele europene, deosebit de atractivă și profitabilă, atunci vezi ce îți oferă Blue Elephant.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Subiecte populare in Forum
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie
Românilor le plac brand-urile poloneze
Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...
Franciza perfectă pentru mall
Da..chair asa?Barbatii sunt mereu uitati...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Asa este..dar nu numai ca nu sunt folosite pt moda ci uneori nu sunt platite...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Romancele se nasc pentru a fi manechine fara sa se foloseasca de operatii estetice sau alte artificii ...pacat ca potentialul lor nu este folosit de cei din domeniu
Franciza perfectă pentru mall
De ce barbatii sunt uitati? un ac pentru cravata,butoni,tabachere,curele...si lista ar continua...ne simtim discriminati...
Franciza perfectă pentru mall
Mi se pare ca segmentul de varsta este cam mic...dupa statistici femeile traiesc mai mult decat barbatii,chiar daca ei se orienteaza spre acest segment