Tradiție și rafinament
Compania Farmec, ce asigură partenerilor săi o afacere rafinată și profitabilă, își dorește să extindă rețeaua de franciză sub cele două branduri.
Dezvoltarea magazinelor Gerovital, atât cele proprii, cât și cele în franciză, are la bază conceptul unic de „Doctor în Frumuseţe” creat în armonie deplină cu atributele brandului: inovaţie, încredere şi eficienţă. În aceste unități pot fi găsite produse cosmetice de îngrijire a tenului, părului şi corpului, din gamele îndrăgitelor branduri Gerovital şi Aslavital. Magazinele au o acoperire naţională și sunt prezente în cele mai importante oraşe din ţară, în cadrul centrelor comerciale din Brașov, București, Cluj-Napoca, Constanța, Craiova, Galați, Iași, Oradea, Piatra Neamț, Pitești, Ploiești, Râmnicu Vâlcea, Silbiu, Suceava, Târgu Mureș și Timișoara.
La rândul lor, magazinele Farmec oferă spre vânzare toate brandurile companiei Farmec, inclusiv produsele pentru îngrijirea locuinţei Nufăr şi Triumf. La nivel naţional, sunt deschise 8 magazine Farmec, situate în zonele centrale din principalele oraşe:Arad, Brașov, Cluj-Napoca, Sibiu, Târgu Mureș și Timișoara.
În privința investiției, noul partener trebuie să știe că are nevoie de o suprafață de cel puțin 50 de metri pătrați, situată în centre comerciale, mall-uri sau zone cu trafic pietonal intens. Totodată, investiția este de peste 35.000 de euro, raportată în mod direct la suprafața și locația magazinului.
Conducerea companiei consideră că parteneriatul este o relație bidirecțională, pentru care oferă toate instrumentele necesare unei afaceri de success, prin transparență maximă asupra obiectivelor și rezultatelor urmărite.
Parteneriatul cu Farmec înseamnă deschiderea unei afaceri sănătoase cu riscuri cât mai mici, pe o durată lungă de timp.
Odată încheiat contractul, francizatul are asigurată consilierea și sprijinul constant, de la analiza locației până la finalizarea proiectului magazinului.
Totodată, acesta beneficiază de monitorizarea procesului de deschidere a magazinului, inclusive sortimentație adaptată local, de concept și de echipamente necesare în unitate, de pregătirea personalului și a echipei de management.
Francizorul este aproape de noul partener și în privința susținerii strategiei de comunicare și organizarea evenimentului de lansare.
Suportul este acordat și după începerea activității, prin intermediul unei echipe dedicate francizatului, acțiuni de marketing specifice, programe și promoții organizate de Farmec S.A.
În plus, francizatul are la dispoziție toate noutățile și inovațiile rețelei și este membru active al echipei Farmec.
Farmec S.A. Cluj-Napoca – cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100% românesc – este un brand emblemă pentru România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internaţională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.
Pentru a intra în familia Farmec, viitorii parteneri de franciză au nevoie de spirit antreprenorial și de un budget care să asigure pornirea afacerii, din care mai mult de jumătate va fi alocat amenajării magazinului.
Pentru informații suplimentare consultați catalogul brandului și completați formularul care vă permite să luați legătura direct cu francizorul.
Articole citite
Cu peste o sută de ani de experiență în industria cosmeticii și cu un business de succes, franciza Farmec își caută noi parteneri.
Brandul My Geisha, un concept de parfumerie orientală, adus din Emiratele Arabe Unite, este un sistem de franciză care și-a dovedit foarte repede profitabilitatea.
Farmec a deschis primul magazin Gerovital în sistem de franciză, la Bacău. Poți deveni acum partenerul unei companii cu o îndelungată tradiție!
SEMILAC este o nouă franciză pregătită să intre pe piața românească. Care este investiția și cât de repede devii profitabil?
Dacă în Serbia, parfumurile L'ARÔME și-au găsit un Master Francizat extrem de activ, în România, procesul de căutare încă nu s-a finalizat.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Franciza Dogu a devenit o oportunitate semnificativă pentru cei care vor să își deschidă o afacere gastronomică de succes.
Franciza Crazy Bubble, cu zecile ei de puncte de desfacere pe tot teritoriul României, este o afacere deja consactată, cu o evoluție impresionantă în cei doar câțiva ani de la lansarea pe piața autohtonă.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.