Franchise Expo Paris, o nouă oportunitate

Cu aproape 600 de expozanți, dintre care 18% internaționali, Franchise Expo Paris este principalul eveniment de afaceri pentru antreprenorii de franciză din Franța și pentru investitori / master francizați la nivel internațional. Este oportunitatea pentru branduri de a întâlni viitori francizați și parteneri de afaceri, pentru creșterea viitoare.
Anul trecut, Paris Expo Porte de Versailles, ajunsă acum la cea de a 43-a ediție, a pus la dispoziția publicului experiența a peste 600 de expozanți, din 90 de sectoare de activitate. Antreprenori și investitori din diverse țări s-au adunat pentru acest eveniment semnificativ, încurajând colaborarea și inovația. Cei peste 32.000 de oaspeți au avut ocazia întâlnirii cu liderii din industrie și au putut să descopere dacă se potrivesc cu o anumită industrie.
An de an, Franchise Expo Paris oferă mai mult decât informații și un spectacol vizulal. Evenimentul se desfășoară pe fundalul unor noi perspective globale și se mândrește cu organizarea a peste 150 de conferințe și ateliere.
Participarea la un eveniment precum Franchise Expo Paris este o oportunitate fantastică de a descoperi concepte inovatoare, de a crea relații cu profesioniști și de a-ți promova proiectul antreprenorial.
Articole citite

Franciza islandeză Hopp Mobility, care folosește un sistem inteligent de partajare și promovează micromobilitatea urbană ecologică cu trotinete electrice robuste, vrea să se extindă și în România.
Cum se calculează valoarea reală a unei investiții într-o franciză? Câteva sfaturi despre cum să verificați costurile inițiale și cele de pe parcursul derulării unei afaceri de acest fel.
Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.
Cererea de alimente ecologice este în creștere în toată Europa, creând oportunități pentru inițierea de afaceri agricole durabile, prin intermediul francizei.
În doar câțiva ani, TikTok a reușit să dea lumea peste cap. De neconceput cu un deceniu în urmă, a intrat în forță în lumea reală și a devenit chiar o rampă de lansare pentru francize de succes.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Deși lucrurile sunt cât se poate de simple și bine documentate, cheia succesului stă și în abilitatea francizatului de a implementa corect și complet soluțiile puse la dispoziție de către francizor, dar și de gradul de implicare pe care acesta îl va avea.
Radu Tănase, fondator al Calif și Condimental, a anunțat în cadrul evenimentului Fast Forward Business Summit, care a avut loc in 27 septembrie a.c., că va lansa business-ul de franciză pentru brandul Condimental de Calif.
Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Subiecte populare in Forum
Idei de afaceri în oraşe mici
Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...
Idei de afaceri în oraşe mici
Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii
Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Cei din urma vor fi cei dintai....
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start