Franciză rafinată și profitabilă

Lider pe segmentul premium de flori și experiențe florale personalizate din România, Floria a deschis noua florărie la primul etaj al complexului comercial Mega Mall, într-o zonă cu trafic intens și vizibilitate ridicată. Noua unitate are o suprafață de 40 de metri patrați, iar investiția s-a ridicat la 100.000 de euro. Spațiul reflectă identitatea florăriilor Floria prin standardele estetice și calitative ale brandului, cu accent pe design modern, flori proaspete și consiliere oferită de floriștii francizei. Dotările noii locații includ, printre altele spațiul controlat termic dedicat depozitării buchetelor și aranjamentelor pentru evenimente private și corporate.
Dezvoltare pas cu pas
Potrivit Andreei Uceanu, CEO și fondator Floria, deschiderea unei noi francize în Capitală este un pas firesc în strategia de extindere a brandului. Succesul unităților de franciză din Promenada Mall, Băneasa Shopping City, Plaza România, AFI Cotroceni, București Mall și Sun Plaza îndreptățește conducerea companiei să își dorească să se dezvolte în continuare. Noii parteneri trebuie să știe că beneficiază de sprijin complet în amenajarea și designul locației, de programe de training dedicate echipei și de asistență continuă pentru eficientizarea operațiunilor. „ Punem la dispoziție expertiza acumulată în peste 10 ani de activitate și un model de business deja validat prin performanța actualelor florării. Investiția în locație este suportată integral de Floria, echipa de floriști din noua florărie primește training inițial și periodic de la specialiștii noștri, iar același suport este oferit și pentru campaniile de marketing în toate locațiile francizelor Floria”, a explicat Andreea Uceanu.
Floria este una dintre cele mai apreciate rețele de florării premium din România. Din 2015 compania a început activitatea prin florării fizice proprii, iar în 2021 a început procesul de francizare oferind buchete, aranjamente florale și servicii private sau corporate de înaltă calitate. Cu o prezență puternică atât online, cât și offline, Floria transformă florile în mesageri ai emoției, în fiecare zi.
Floria oferă trei formate de design, respectiv florăria tip boutique – cu suprafețe de 20-35 mp, florăria concept – cu suprafețe de 35-50 mp și florăria experiență – cu suprafața de peste 50 mp. Această franciză este alegerea ideală pentru antreprenorii care își doresc să intre într-un sector creativ și să se alăture unui brand puternic, care folosește toate ingredientele necesare unui start de succes și unei afaceri profitabile.
Business Card Floria
• Investiția totală este cuprinsă între 60.000 și 120.000 de euro, în funcție de mărimea magazinului
• Mobilierul și stocul inițial de produse sunt incluse în investiția inițială totală
• Taxa de franciză este de 50.00 de euro pentru un magazin mic și de 10.000 pentru unul mare
• Redevența lunară fixă, care include și fondul de marketing, este de 2.500 de euro pentru un magazin mic și de 5.000 de euro pentru unul mare. În funcție de valoarea investiției făcute direct de către francizat, taxa poate suporta reduceri semnificative.
Articole citite

Când ai depășit centenarul în industria cosmeticii și reunești două branduri recunoscute internațional într-un sistem de franciză, este vorba doar despre Farmec și Gerovital.
Brandurile recunoscute internațional Farmec și Gerovital, reunite într-un singur sistem de franciză, asigură partenerilor săi o afacere rafinată, dar și profitabilă.
Cu peste o sută de ani de experiență în industria cosmeticii și cu un business de succes, franciza Farmec își caută noi parteneri.
Brandul My Geisha, un concept de parfumerie orientală, adus din Emiratele Arabe Unite, este un sistem de franciză care și-a dovedit foarte repede profitabilitatea.
Farmec a deschis primul magazin Gerovital în sistem de franciză, la Bacău. Poți deveni acum partenerul unei companii cu o îndelungată tradiție!
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Franciza românească Fibonacci Kids este o formulă de succes, într-o lume în care educația de calitate a copiilor este tot mai căutată. Tot mai mulți părinți conștientizează avantajele inițierii în matematica mentală vedică pentru viitorul celor mici.
Au trecut 17 ani de când McDonald’s deschidea prima unitate în franciză din România.