Tradiție și excelență

Farmec deține un portofoliu care cuprinde produse de îngrijire a tenului, a corpului și a părului, produse de machiaj, produse de igienă orală, protecție solară, cosmetică profesională, produse pentru bărbați și soluții de îngrijire a locuinței. Cele mai cunoscute game sunt Gerovital H3 Evolution, Gerovital Plant, Gerovital Tratament Expert, Aslavital, Doina, Farmec, Triumf și Nufăr.
Dezvoltarea magazinelor Gerovital, atât cele proprii, cât și cele în franciză, are la bază conceptul unic de „Doctor în Frumuseţe” creat în armonie deplină cu atributele brandului: inovaţie, încredere şi eficienţă. În aceste unități pot fi găsite produse cosmetice de îngrijire a tenului, părului şi corpului, din gamele îndrăgitelor branduri Gerovital şi Aslavital. Magazinele au o acoperire naţională și sunt prezente în cele mai importante oraşe din ţară, în cadrul centrelor comerciale din Brașov, București, Cluj-Napoca, Constanța, Craiova, Galați, Iași, Oradea, Piatra Neamț, Pitești, Ploiești, Râmnicu Vâlcea, Silbiu, Suceava, Târgu Mureș și Timișoara.
La rândul lor, magazinele Farmec oferă spre vânzare toate brandurile companiei Farmec, inclusiv produsele pentru îngrijirea locuinţei Nufăr şi Triumf. La nivel naţional, sunt deschise 8 magazine Farmec, situate în zonele centrale din principalele oraşe:Arad, Brașov, Cluj-Napoca, Sibiu, Târgu Mureș și Timișoara.
În privința investiției, noul partener trebuie să știe că are nevoie de o suprafață de cel puțin 50 de metri pătrați, situată în centre comerciale, mall-uri sau zone cu trafic pietonal intens. Totodată, investiția este de peste 35.000 de euro, raportată în mod direct la suprafața și locația magazinului.
Conducerea companiei consideră că parteneriatul este o relație bidirecțională, pentru care oferă toate instrumentele necesare unei afaceri de success, prin transparență maximă asupra obiectivelor și rezultatelor urmărite.
Parteneriatul cu Farmec înseamnă deschiderea unei afaceri sănătoase cu riscuri cât mai mici, pe o durată lungă de timp.
Odată încheiat contractul, francizatul are asigurată consilierea și sprijinul constant, de la analiza locației până la finalizarea proiectului magazinului.
Totodată, acesta beneficiază de monitorizarea procesului de deschidere a magazinului, inclusive sortimentație adaptată local, de concept și de echipamente necesare în unitate, de pregătirea personalului și a echipei de management.
Francizorul este aproape de noul partener și în privința susținerii strategiei de comunicare și organizarea evenimentului de lansare.
Suportul este acordat și după începerea activității, prin intermediul unei echipe dedicate francizatului, acțiuni de marketing specifice, programe și promoții organizate de Farmec S.A.
În plus, francizatul are la dispoziție toate noutățile și inovațiile rețelei și este membru active al echipei Farmec.
Business Card Farmec
• Farmec S.A. Cluj-Napoca – cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100% românesc – este un brand emblemă pentru România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internaţională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.
• Pentru a intra în familia Farmec, viitorii parteneri de franciză au nevoie de spirit antreprenorial și de un buget care să asigure pornirea afacerii, din care mai mult de jumătate va fi alocat amenajării magazinului.
Dacă vreți mai multe informații despre franciza Farmec, apăsați aici.
Articole citite

Franciza Floria, o investiție flexibilă, cu sprijin constant pentru parteneri și recuperare rapidă a investiției, a deschis cea de-a șaptea locație din București și își dorește să se extindă la nivel național.
Descoperă oportunitatea de a dezvolta un business profitabil în domeniul floristicii, alături de Floria, un brand consacrat și lider pe piața din România.
Când ai depășit centenarul în industria cosmeticii și reunești două branduri recunoscute internațional într-un sistem de franciză, este vorba doar despre Farmec și Gerovital.
Brandurile recunoscute internațional Farmec și Gerovital, reunite într-un singur sistem de franciză, asigură partenerilor săi o afacere rafinată, dar și profitabilă.
Cu peste o sută de ani de experiență în industria cosmeticii și cu un business de succes, franciza Farmec își caută noi parteneri.
Cele mai citite

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Tucano Coffee este una dintre cele mai recente francize de cafenele, care s-a dezvoltat rapid în ultimii ani, promovând dragostea pentru cafeaua de înaltă calitate.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Au trecut 17 ani de când McDonald’s deschidea prima unitate în franciză din România.