Un nou parteneriat pe piața produselor cosmetice

Grupul francez Yves Rocher a preluat 51% din capitalul Flormar, cea mai mare companie de produse cosmetice din Turcia, urmând ca restul de 49% să rămână în posesia acționarilor actuali. ”Având în vedere recunoașterea internațională a grupului Yves Rocher și succesul numeroaselor sale campanii de marketing, grupul este un partener strategic pe toate planurile. Ca specialist în makeup cu o poziționare competitivă centrată pe înalta calitate la prețuri avantajoase, Flormar vine în completarea brand-urilor din grupul Yves Rocher.”, au declarat reprezentanții Flormar.
Politica de vânzări și de marketing a Flormar nu se va modifica în urma acestei colaborări. Conducerea Yves Rocher, una dintre cele mai mari companii din Franța, consideră că parteneriatul aduce beneficii ambelor părți deoarece ”întărește dimensiunea internațională a Yves Rocher Group și facilitează accesul Flormar la expertiza necesară pentru a-și realiza potențialul de creștere.”
Flormar comercializează o gamă variată de produse de make-up. Compania a fost creată în anul 1950 la Milano, iar în anul 1970 a fost cumpărată de o companie turcă. Flormar este prezent în România din anul 2010. Distribuția produselor Flormar pe piața locală se face prin punctele de vânzare proprii și prin cele deschise în sistem de franciză, precum și printr-un magazin multibrand. Deschiderea unei francize Flormar presupune o investiție de aproximativ 10.000 de euro.
Yves Rocher Group este un business de familie, cu o cifră de afaceri de peste 2 milioane de euro și cu mai mult de 220.000 de angajați indirecți în toată lumea. Grupul numără 7 brand-uri de frumusețe și îngrijire personală pentru femei: Yves Rocher, Petit Bateau, Dr Pierre Ricaud, Daniel Jouvance, Kiotis and ID Parfums.
(Elena Cărăușu)
Articole citite

Brandul de fashion Diverse, aparținând companiei poloneze ETOS, vrea să intre pe piața din România, unde caută un master francizor dar și parteneri de franciză.
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
Cele mai citite

Varșovia va redeveni, la sfârșitul lunii octombrie, capitala europeană a sistemelor de franciză. Cu o existență de peste două decenii, cel mai mare târg de franciză din Europa Centrală și de Est va avea loc în perioada 23-24 octombrie a.c., la Palatul Culturii și Științei din capitala Poloniei.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
A achiziționa o franciză master este ca și cum ai intra într-un joc la nivel înalt, încă de la început. Recompensele sunt mai mari decât pentru francizații individuali sau cu mai multe locații, dar și responsabilitățile sunt pe măsură.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Subiecte populare in Forum
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie
Românilor le plac brand-urile poloneze
Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...
Franciza perfectă pentru mall
Da..chair asa?Barbatii sunt mereu uitati...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Asa este..dar nu numai ca nu sunt folosite pt moda ci uneori nu sunt platite...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Romancele se nasc pentru a fi manechine fara sa se foloseasca de operatii estetice sau alte artificii ...pacat ca potentialul lor nu este folosit de cei din domeniu
Franciza perfectă pentru mall
De ce barbatii sunt uitati? un ac pentru cravata,butoni,tabachere,curele...si lista ar continua...ne simtim discriminati...
Franciza perfectă pentru mall
Mi se pare ca segmentul de varsta este cam mic...dupa statistici femeile traiesc mai mult decat barbatii,chiar daca ei se orienteaza spre acest segment