Carrefour deschide un supermarket la Focșani
Retailerul francez Carrefour deschide astăzi un supermarket la Focșani, în cadrul complexului Hala Moldovei, una dintre cele mai aglomerate zone ale orașului. Carrefour mai deține în Focșani și un hipermarket, deschis în anul 2008. Noul magazin are o suprafață totală de aproximativ 800 de metri pătrați și oferă aproximativ 6.000 de produse alimentare și nealimentare, dintre care 1.000 de articole marca proprie Carrefour. Noul supermarket a generat 62 de locuri de muncă.
Carrefour se clasează pe locul al doilea în clasamentul celor mai mari retaileri din România. În ultimii ani, grupul francez s-a axat pe deschiderea de supermarketuri și de magazine de proximitate, lansate prin franciza Carrefour Express.
Pe 28 august, retailerul francez a anunțat că va retrage din Singapore, urmând ca până la sfârșitul anului să vândă cele două magazine pe care le deține în centrul financiar asiatic. În luna iunie a acestui an, retailerul a ieșit și de pe piața din Grecia, participația grupului la joint-venture-ul Carrefour Marinopoulos fiind preluată de partenerii eleni.
Agenția de presă Reuters a reluat recent subiectul unei posibile ieșiri a retailerului de pe o serie de piețe, printre care și România.
Grupul Carrefour deține peste 15.500 de magazine în 32 de țări și numără peste 475.000 de angajați. În România, Carrefour operează 3 formate de magazine: 25 de hipermarketuri, 58 de supermarketuri Carrefour Market și 8 magazine de proximitate de tip franciză Carrefour Express Angst.
(L.N.)
Articole citite
O afacere care cucerește piața
/12.12.2025
Franciza Crazy Bubble, cu multitudinea ei de puncte de desfacere de pe tot teritoriul României, este o afacere deja consactată, cu o evoluție impresionantă în cei doar câțiva ani de la lansarea pe piața autohtonă.
Franciza este un model de afaceri care oferă avantaje semnificative atât francizorilor, cât și partenerilor lor.
Dogu este un concept care a devenit o franciză de success și are deja un nume pe piața din România.
Franciza Fibonacci Kids este o formulă de succes, într-o lume în care educația de calitate a copiilor este din ce în ce maii căutată. Tot mai mulți părinți conștientizează avantajele inițierii în matematica mentală vedică pentru viitorul celor mici. Așa că ai posibilitatea să tranformi pasiunea pentru educație într-un business profitabil și de impact.
Franciza Latte Coffee To Go s-a născut din dorința de a aduce pe piață o soluție modernă, accesibilă și profitabilă pentru cei care vor să înceapă o afacere în domeniul cafelei, dar fără costurile și complexitatea unei cafenele clasice.
Cele mai citite
Afaceri rentabile din fitness
/21.10.2024
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Împărtășește cu ceilalți resursele și nu le ține doar pentru tine, aceasta ar fi ultima tendiță din lumea afacerilor, inclusiv cea a francizelor. Și, în scurt timp, s-a dovedit a fi profitabilă pentru toate părțile.
Cum se calculează valoarea reală a unei investiții într-o franciză? Câteva sfaturi despre cum să verificați costurile inițiale și cele de pe parcursul derulării unei afaceri de acest fel.
Au trecut 17 ani de când McDonald’s deschidea prima unitate în franciză din România.
Subiecte populare in Forum
Idei de afaceri în oraşe mici
Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...
Idei de afaceri în oraşe mici
Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii
Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Cei din urma vor fi cei dintai....
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start