”Triumph” prin franciză

Triumph, producătorul de lenjerie intimă și costume de baie, a ajuns la un număr de peste 200 de puncte de distribuție la nivel național și 25 de magazine exclusive. În ultimii ani, compania s-a orientat spre dezvoltarea francizelor în cadrul centrelor comerciale și mall-urilor din cele mai mari orașe din țară, spun reprezentanții companiei, citați de Ziarul Financiar. În acest an, Triumph a deschis două magazine în Iulius Mall Cluj și Palas Mall Iași, două dintre mall-urile omului de afaceri Iulian Dascălu.
Anul trecut, compania a inaugurat magazine în complexul Jollie Ville din București, în Maritimo Shopping Center din Constanța, în Casino Nord Mamaia, în Ploiești și în Galeria Mall din Buzău.
Chiar dacă în ultimii ani producătorul de lenjerie intimă și costume de baie a închis magazine, reprezentanții companiei spun că business-ul de pe piața locală nu a fost afectat. Potrivit acestora, Triumph a depășit obstacolele apărute din cauza crizei economice prin lansarea de produse noi.
În acest an Triumph a încheiat colaborarea de peste 15 ani cu Pasmatex Conf., compania deținută de Maria Grapini, care producea pentru Triumph lenjerie intimă în sistem lohn (prelucrarea materialelor, materiilor prime și a produselor semifinite, aparținând beneficiarului - în cazul nostru Triumph- de către cealaltă parte- producător- Pasmatex Conf.).
(E.C.)
Articole citite

Brandul de fashion Diverse, aparținând companiei poloneze ETOS, vrea să intre pe piața din România, unde caută un master francizor dar și parteneri de franciză.
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
Cele mai citite

Frachising Expo Paris, Franchise Expo Paris, un eveniment al Federației Franceze de Francize, organizat de Infopro Digital, cel mai mare târg de franciză din lume, își așteaptă vizitatorii în perioada 15-17 martie a.c.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Ce face un tânăr care a decis să-şi croiască singur un drum în viaţă? Achiziţionează o franciză „5 to go” şi se apucă serios de treabă!
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Subiecte populare in Forum
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie
Românilor le plac brand-urile poloneze
Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...
Franciza perfectă pentru mall
Da..chair asa?Barbatii sunt mereu uitati...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Asa este..dar nu numai ca nu sunt folosite pt moda ci uneori nu sunt platite...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Romancele se nasc pentru a fi manechine fara sa se foloseasca de operatii estetice sau alte artificii ...pacat ca potentialul lor nu este folosit de cei din domeniu
Franciza perfectă pentru mall
De ce barbatii sunt uitati? un ac pentru cravata,butoni,tabachere,curele...si lista ar continua...ne simtim discriminati...
Franciza perfectă pentru mall
Mi se pare ca segmentul de varsta este cam mic...dupa statistici femeile traiesc mai mult decat barbatii,chiar daca ei se orienteaza spre acest segment