”Triumph” prin franciză

Triumph International comercializează produse sub mărcile Triumph ®, Valisere ®, Sloggi ® și HOM ®.
Vineri
07.09.2012
Producătorul a deschis francize în cele mai mari centre comerciale.
 

Triumph, producătorul de lenjerie intimă și costume de baie, a ajuns la un număr de peste 200 de puncte de distribuție la nivel național și 25 de magazine exclusive. În ultimii ani, compania s-a orientat spre dezvoltarea francizelor în cadrul centrelor comerciale și mall-urilor din cele mai mari orașe din țară, spun reprezentanții companiei, citați de Ziarul Financiar. În acest an, Triumph a deschis două magazine în Iulius Mall Cluj și Palas Mall Iași, două dintre mall-urile omului de afaceri Iulian Dascălu.

Anul trecut, compania a inaugurat magazine în complexul Jollie Ville din București, în Maritimo Shopping Center din Constanța, în Casino Nord Mamaia, în Ploiești și în Galeria Mall din Buzău.

Chiar dacă în ultimii ani producătorul de lenjerie intimă și costume de baie a închis magazine, reprezentanții companiei spun că business-ul de pe piața locală nu a fost afectat. Potrivit acestora, Triumph a depășit obstacolele apărute din cauza crizei economice prin lansarea de produse noi.

În acest an Triumph a încheiat colaborarea de peste 15 ani cu Pasmatex Conf., compania deținută de Maria Grapini, care producea pentru Triumph lenjerie intimă în sistem lohn (prelucrarea materialelor, materiilor prime și a produselor semifinite, aparținând beneficiarului - în cazul nostru Triumph- de către cealaltă parte- producător- Pasmatex Conf.).

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist