Comerţul de fashion stradal creşte în Capitală

După ce timp de 7 ani a deschis magazine doar în mall-urile şi centrele comerciale din ţara noastră, retailerul grec de fashion BSB urmează modelul spanilolilor de la Inditex şi al altor magazine mari din Europa şi deschide prima unitate stradală din România. BSB a restaurat cu peste 1 milion de euro o clădire de pe bulevardul Magheru din Capitală, situată vis-a-vis de restaurantul McDonald's şi deschide aici al 14-lea magazin al reţelei din ţara noastră.
Clădirea dispusă pe cinci nivele a fost achiziţionată în anul 2006. Suprafaţa totală a acesteia este de 1.700 de metri pătraţi. Noul magazin BSB, situat la parterul clădirii, are o suprafaţă totală de aproximativ 200 de metri pătraţi, iar amenajarea acestuia s-au investit 200.000 de euro. Grecii intenţionează să închirieze etajele libere ale clădirii complet restaurate şi recondiţionate.
Deşi în multe ţări este un model consacrat, comerţul stradal din România este foarte puţin dezvoltat. Dezvoltarea rapidă a reţelelor de centre comerciale de tip mall a dus la pierderea rapidă a interesului pe care îl manifestau retailerii faţă de spaţiile stradale.
Retailerul care mizează pe dezvoltarea comerţului stradal în ţara noastră este Inditex, proprietarul magazinelor Zara. Spaniolii caută clădiri monument pe care să le renoveze pentru a putea să deschidă ulterior unități sub brand-urile pe care le dețin. Inditex are în prezent şapte magazine stradale în România, patru în Capitală, în zona piaţa Unirii, două în Sibiu şi unul în Piteşti.
Noul magazin BSB se alătură unităţilor altor retaileri de fashion şi accesorii de renume care au magazine stradale în zona Piaţa Romană din Capitală: Nissa, Glow, Terranova, Lee Cooper, Moa, Adidas, Nike, Tonka Jeans, Dika, Accessorize.
Retailerul grec de fashion BSB a intrat pe piața românească în anul 2004, când a deschis o unitate în centrul comercial București Mall. BSB operează 14 magazine în 10 orașe din România: București, Cluj, Iași, Galați, Timișoara, Constanța, Ploiești, Sibiu, Râmnicu Vâlcea și Pitești.
BSB SA a fost înființată în anul 1980, în Grecia, de Vassilios și Sophia Bitharas, ca societate producătoare de îmbrăcăminte pentru femei. La nivel internațional retailerul oferă haine, accesorii și produse complementare în 12 ţări, prin intermediul unei rețele de peste 100 de magazine.
Anul 2012 marchează anunţul ieşirii unui retailer grec de fashion de pe piaţa locală. Sprider a hotărât să vândă operațiunile din România, retragerea acestuia fiind determinată atât de recesiunea din Grecia, cât și de pierderile continue înregistrate de subsidiara din țara noastră.
(L.N.)
Articole citite

Brandul de fashion Diverse, aparținând companiei poloneze ETOS, vrea să intre pe piața din România, unde caută un master francizor dar și parteneri de franciză.
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
Cele mai citite

Frachising Expo Paris, Franchise Expo Paris, un eveniment al Federației Franceze de Francize, organizat de Infopro Digital, cel mai mare târg de franciză din lume, își așteaptă vizitatorii în perioada 15-17 martie a.c.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Ce face un tânăr care a decis să-şi croiască singur un drum în viaţă? Achiziţionează o franciză „5 to go” şi se apucă serios de treabă!
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Subiecte populare in Forum
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie
Românilor le plac brand-urile poloneze
Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...
Franciza perfectă pentru mall
Da..chair asa?Barbatii sunt mereu uitati...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Asa este..dar nu numai ca nu sunt folosite pt moda ci uneori nu sunt platite...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Romancele se nasc pentru a fi manechine fara sa se foloseasca de operatii estetice sau alte artificii ...pacat ca potentialul lor nu este folosit de cei din domeniu
Franciza perfectă pentru mall
De ce barbatii sunt uitati? un ac pentru cravata,butoni,tabachere,curele...si lista ar continua...ne simtim discriminati...
Franciza perfectă pentru mall
Mi se pare ca segmentul de varsta este cam mic...dupa statistici femeile traiesc mai mult decat barbatii,chiar daca ei se orienteaza spre acest segment