Genți din țara care promovează ”la dolce vita”

Brandul italian de genți Carpisa, reprezentat la nivel internațional cu un logo reprezentând o broască țestoasă, a fost adus prin franciză și în România. Primul magazin a fost inaugurat în luna octombrie, în centrul comercial AFI Palace Cotroceni din București. Investiția în deschiderea unității situate la parterul centrului comercial s-a ridicat la 120.000 de euro. Conceptul a fost adus în țara noastră de către doi antreprenori, un român și un polonez. Acționarul polonez are experiență pe piața francizei, el fiind cel care a dezvoltat rețeaua Carpisa în Polonia și în Estonia.
Prețul mediu al genților Carpisa este de 30-40 de euro/articol, iar cel mai scump produs al magazinului nu depășește suma de 100 de euro. Unitatea Carpisa din AFI Palace Cotroceni va concura cu magazine care comercializează genţi pentru femei, cum ar fi Accesorize sau Meli Melo, dar şi cu cele care vând genţi şi accesorii pentru călătorii, precum Samsonite.
Până la sfârșitul acestui an va fi deschisă o nouă locație Carpisa, în centrul comercial City Park Mall din Constanța. Reprezentanţii companiei vizează pentru extindere oraşele cu peste 100.000 de locuitori.
Carpisa este o marcă comercială a Kuvera SPA şi a fost înființată în anul 2001. Carpisa a construit o rețea de franciză, cu 500 de magazine în Italia şi aproximativ 35 în ţări ca Elveția, Malta, Marea Britanie, Serbia, Germania, Cipru, Grecia, Muntenegru, Polonia, Bosnia, Spania. "Francizaţii Carpisa nu necesită experienţă în domeniu: acestora le vor fi asigurate training-uri şi diferite stagii de pregătire profesională", potrivit informaţiilor publicate pe site-ul companiei.
Francizele italiene prezente pe piaţa românească provin din domenii variate: cafenele: Lavazza, Filicori Zecchini, Segafredo, Illy, Caffe Vergnano 1882, fashion: Replay, Calzedonia, Roberto Cavalli, Brunello Cucinelli, Moschino, gastronomie: restaurantele/pizzerie Bella Italia, cioccogelateria Venchi, instrumente de scris: Montegrappa ş.a.
(E.C.)
Articole citite

Brandul de fashion Diverse, aparținând companiei poloneze ETOS, vrea să intre pe piața din România, unde caută un master francizor dar și parteneri de franciză.
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
Cele mai citite

Frachising Expo Paris, Franchise Expo Paris, un eveniment al Federației Franceze de Francize, organizat de Infopro Digital, cel mai mare târg de franciză din lume, își așteaptă vizitatorii în perioada 15-17 martie a.c.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Ce face un tânăr care a decis să-şi croiască singur un drum în viaţă? Achiziţionează o franciză „5 to go” şi se apucă serios de treabă!
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Subiecte populare in Forum
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie
Românilor le plac brand-urile poloneze
Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...
Franciza perfectă pentru mall
Da..chair asa?Barbatii sunt mereu uitati...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Asa este..dar nu numai ca nu sunt folosite pt moda ci uneori nu sunt platite...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Romancele se nasc pentru a fi manechine fara sa se foloseasca de operatii estetice sau alte artificii ...pacat ca potentialul lor nu este folosit de cei din domeniu
Franciza perfectă pentru mall
De ce barbatii sunt uitati? un ac pentru cravata,butoni,tabachere,curele...si lista ar continua...ne simtim discriminati...
Franciza perfectă pentru mall
Mi se pare ca segmentul de varsta este cam mic...dupa statistici femeile traiesc mai mult decat barbatii,chiar daca ei se orienteaza spre acest segment