Un magazin se închide, alte 5 se deschid
Înainte de a dezvolta această reţea de magazine aţi mai lucrat în industria modei sau Irish Second-hand Shop a fost ceva nou pentru dumneavoastră?
A fost un domeniu total necunoscut pentru mine, pentru că nu eram nici antreprenor şi nu aveam nici un fel de experienţă în industria modei. Am fost angajatul unei companii de construcţii din Irlanda. Unul dintre colegii mei mai avea un job part-time în care se ocupa de vânzarea hainelor second-hand. El mi-a arătat cum funcţionează această industrie. Când m-am întors în Ungaria, am decis să-mi încerc şi eu norocul.
În ultimii patru ani magazinele Irish Second-hand Shop au apărut în 34 de oraşe. Care a fost cel mai notabil obstacol pe care a trebuit să-l depăşiţi pentru a atinge acest succes?
Cea mai mare provocare a fost să ne facem cunoscuţi în industrie şi să ne construim propriul brand. La început, expansiunea a fost destul de înceată, pentru că oamenii nu cunoşteau brand-ul nostru. Am muncit mult pentru a ne face cunoscuţi. Am organizat diferite campanii media, atât în presa scrisă şi cea online, cât şi la radio şi chiar am vizitat personal antreprenori din toate oraşele din ţară. După ce am deschis prima franciză la Győr, tot mai mulţi oameni au devenit interesaţi de conceptul nostru. Odată cu extinderea reţelei de magazine am dezvoltat şi stocul de produse, iar în prezent putem oferi alternative multiple oamenilor interesaţi să devină partenerii noştri.
Reţeaua Irish Second-hand se extinde în mod continuu. Se ştie însă – mai ales în condiţiile economice actuale- că o reţea de franciză nu implică doar deschiderea de noi magazine, ci şi închiderea unor unităţi. V-aţi confruntat cu această situaţie?
Orice persoană care se alătură unei reţele de franciză are şanse mari să-şi pornească o afacere de succes. În orice caz, chiar dacă francizatul beneficiază de sprijinul francizorului, şansele de eşec nu pot fi reduse la zero. Au existat închideri de magazine şi în cazul nostru, în special din cauza cererii scăzute de produse din piaţă. Însă din fericire, în timp ce un magazin se închidea, alte cinci se deschideau în acelaşi timp. Astfel, am transformat o companie mică într-o reţea dezvoltată care include peste 40 de puncte de vânzare.
Ce planuri de dezvoltare aveţi pentru viitor? Intenţionaţi să deschideţi magazine şi în alte ţări? Dacă da, unde?
Am intrat deja pe piaţa din România iar în viitor sperăm să avem aici acelaşi succes pe care l-am avut pe piaţa din Ungaria. În Ungaria avem deja magazine în 34 de oraşe şi deşi păstrăm exclusivitatea teritorială pentru francizaţii noştri, vrem să deshidem 8-10 magazine noi până la finalul acestui an.
Articole citite
O nouă piață
/11.07.2024
Brandul de fashion Diverse, aparținând companiei poloneze ETOS, vrea să intre pe piața din România, unde caută un master francizor dar și parteneri de franciză.
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
Cele mai citite
O afacere care cucerește piața
/12.12.2025
Franciza Crazy Bubble, cu multitudinea ei de puncte de desfacere de pe tot teritoriul României, este o afacere deja consactată, cu o evoluție impresionantă în cei doar câțiva ani de la lansarea pe piața autohtonă.
Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Brandul Vitamix, cunoscut deja la nivel național pe piața suplimentelor alimentare, oferă noi oportunități de parteneriat prin lansarea propriului sistem de franciză.
Subiecte populare in Forum
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie
Românilor le plac brand-urile poloneze
Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...
Franciza perfectă pentru mall
Da..chair asa?Barbatii sunt mereu uitati...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Asa este..dar nu numai ca nu sunt folosite pt moda ci uneori nu sunt platite...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Romancele se nasc pentru a fi manechine fara sa se foloseasca de operatii estetice sau alte artificii ...pacat ca potentialul lor nu este folosit de cei din domeniu
Franciza perfectă pentru mall
De ce barbatii sunt uitati? un ac pentru cravata,butoni,tabachere,curele...si lista ar continua...ne simtim discriminati...
Franciza perfectă pentru mall
Mi se pare ca segmentul de varsta este cam mic...dupa statistici femeile traiesc mai mult decat barbatii,chiar daca ei se orienteaza spre acest segment