Remediu post-sesiune? Shopping!

New Look, brand-ul britanic de fashion intrat prin franciză pe piaţa locală, a pregătit o petrecere destinată studentelor, în magazinele din Bucureşti, Cluj-Napoca, Craiova, Constanţa, Iaşi şi Oradea. Joi, 21 februarie, timp de 3 ore, în intervalul 19.00 – 22.00, retailerul oferă clientelor reduceri de 30% la articolele noii colecţii, pe baza legitimaţiei studenţeşti. Studentele vor fi îndrumate de stiliştii revistei Glamour în alegerea ţinutelor, iar profesioniştii Şcolii de machiaj Cotimanis Show vor asigura în Bucureşti şi în Cluj-Napoca sesiuni gratuite de make-up. În cadrul petrecerilor din magazinele New Look vor fi servite băuturi marca Redd’s.
„Petrecerile dedicate studentelor încep să devină deja o tradiţie pentru New Look. După succesul înregistrat anul trecut cu aceste evenimente, ne-am decis să revenim în forţă cu a doua ediţie, care să ofere studentelor relaxarea post-sesiune obligatorie. Şi ce recompensă ar putea fi mai bună pentru ele dacă nu o sesiune de shopping cu reducere de 30%, pentru o reînnoire cu stil a garderobei de primăvară”, a declarat Carmen Mărunţelu, PR&Marketing Manager New Look România.
În prezent, New Look are 7 magazine pe piaţa locală, toate deschise prin franciză: două în Bucureşti, în AFI Palace Cotroceni şi în Băneasa Shopping City, și câte unul în Polus Center din Cluj, în Maritimo Shopping Center din Constanţa, în Oradea Shopping City, în Electroputere Parc din Craiova şi în Palas Iaşi. Cel mai recent magazin New Look a fost inaugurat la sfârşitul lunii mai, în mall-ul Palas din Iaşi. Noua unitate are o suprafaţă de 385 de metri pătraţi şi a necesitat o investiţie de 600.000 de euro, inclusiv inventar.
Drepturile de franciză pentru România sunt deţinute de compania elenă Fourlis, reprezentată pe piaţa locală de Genco Trade, companie care deţine şi franciza magazinelor de articole sportive Intersport.
(E.C.)
Articole citite

Brandul de fashion Diverse, aparținând companiei poloneze ETOS, vrea să intre pe piața din România, unde caută un master francizor dar și parteneri de franciză.
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
Cele mai citite

Frachising Expo Paris, Franchise Expo Paris, un eveniment al Federației Franceze de Francize, organizat de Infopro Digital, cel mai mare târg de franciză din lume, își așteaptă vizitatorii în perioada 15-17 martie a.c.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Ce face un tânăr care a decis să-şi croiască singur un drum în viaţă? Achiziţionează o franciză „5 to go” şi se apucă serios de treabă!
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Subiecte populare in Forum
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie
Românilor le plac brand-urile poloneze
Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...
Franciza perfectă pentru mall
Da..chair asa?Barbatii sunt mereu uitati...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Asa este..dar nu numai ca nu sunt folosite pt moda ci uneori nu sunt platite...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Romancele se nasc pentru a fi manechine fara sa se foloseasca de operatii estetice sau alte artificii ...pacat ca potentialul lor nu este folosit de cei din domeniu
Franciza perfectă pentru mall
De ce barbatii sunt uitati? un ac pentru cravata,butoni,tabachere,curele...si lista ar continua...ne simtim discriminati...
Franciza perfectă pentru mall
Mi se pare ca segmentul de varsta este cam mic...dupa statistici femeile traiesc mai mult decat barbatii,chiar daca ei se orienteaza spre acest segment