Primăvara întâmpinată cu ”Bine ați venit!”

În imagine: Benvenuti Sun Plaza, București
Pe 1 martie, Benvenuti a deschis un magazin în centrul comercial Sun Plaza din București. Rețeaua retailer-ului a ajuns astfel la 39 de unități (38 Benvenuti și un Enzo Bertini, un multibrand high-class). Pentru acest an, Benvenuti mai are programate încă trei inaugurări, în Brăila, Galați și București. Magazinul din Brăila va fi deschis în luna mai, iar cel din Galați la sfârșitul anului. Finalul anului 2013 marchează și cel de-al doilea Enzo Bertini din Capitală, în Promenada Floreasca.
Magazinele Benvenuti se adresează în general tuturor tipurilor de clienți, în special segmentului mediu și peste mediu. ”Articolele prezente în magazinele noastre sunt în mare parte produse în Uniunea Europeană, în special în Italia. În principal comercializăm articole sub brand-uri proprii Benvenuti, Solo Donna, Formenterra, Marco Santini, Leggero, etc. În magazinul Enzo Bertini se găsesc articole sub acest brand, dar și alte brand-uri foarte cunoscute: John Richmond, DKNY, Marc Jacobs, Replay, etc”, a declarat pentru portalul Franchising.info.ro Adrian Cazu, director magazine Benvenuti.
Benvenuti este un brand creat în anul 2004 de patru antreprenori români. Primul magazin al retailerului a fost deschis în același an în Timișoara. În anul 2007 Benvenuti a încheiat și două parteneriate de tip franciză, însă după șase luni a preluat cele două magazine de la partenerul francizat. ”Relația francizat fracizor nu a funcționat foarte bine din cauza unor impiedimente juridice”, a explicat Adrian Cazu.
Potrivit studiilor, un român își cumpără în medie două-trei perechi de pantofi pe an. Din topul celor mai mari retaileri de încălțăminte de pe piața locală, evaluată la 730 milioane de euro, fac parte Benvenuti, Otters, Leonardo, Il Passo, Deichmann, Musette. Anul trecut, un nou retailer de încălțăminte și-a făcut intrarea prin franciză pe piața românească. Este vorba despre brand-ul polonez CCC, care a deschis până în prezent cinci magazine în România.
(E.C.)
Articole citite

Brandul de fashion Diverse, aparținând companiei poloneze ETOS, vrea să intre pe piața din România, unde caută un master francizor dar și parteneri de franciză.
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
Cele mai citite

Frachising Expo Paris, Franchise Expo Paris, un eveniment al Federației Franceze de Francize, organizat de Infopro Digital, cel mai mare târg de franciză din lume, își așteaptă vizitatorii în perioada 15-17 martie a.c.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Ce face un tânăr care a decis să-şi croiască singur un drum în viaţă? Achiziţionează o franciză „5 to go” şi se apucă serios de treabă!
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Subiecte populare in Forum
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie
Românilor le plac brand-urile poloneze
Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...
Franciza perfectă pentru mall
Da..chair asa?Barbatii sunt mereu uitati...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Asa este..dar nu numai ca nu sunt folosite pt moda ci uneori nu sunt platite...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Romancele se nasc pentru a fi manechine fara sa se foloseasca de operatii estetice sau alte artificii ...pacat ca potentialul lor nu este folosit de cei din domeniu
Franciza perfectă pentru mall
De ce barbatii sunt uitati? un ac pentru cravata,butoni,tabachere,curele...si lista ar continua...ne simtim discriminati...
Franciza perfectă pentru mall
Mi se pare ca segmentul de varsta este cam mic...dupa statistici femeile traiesc mai mult decat barbatii,chiar daca ei se orienteaza spre acest segment