Elmec România a deschis un nou magazin Folli Follie

Noul magazin, situat la parterul centrului comercial AFI Palace Cotroceni din București, are o suprafață de 72 de metri pătrați.Compania Folli Follie este cunoscută la nivel mondial în rândul brandurilor de accesorii. Vizitatorii noului magazin pot cumpăra bijuterii, ceasuri, genți, eșarfe, ochelari de soare și alte accesorii.
Valoarea totală a investiției pentru realizarea acestui proiect se ridică la 100.000 de euro potrivit www.bursa.ro.
Alte afaceri similare pe segmentul de accesorii care se dezvoltă în regim de franciză sunt: Cellini, Goldas, Swarovski.
Elmec România deține în țara noastră trei magazine exclusive Folli Follie și două cornere în magazinele Collective din București (Plaza România și București Mall), potrivit www.finantisti.ro. Din cele două magazine exclusive Folli Follie, două se află în București (în Băneasa Shopping City și în AFI Palace Cotroceni) și unul în Constanța (City Park Mall of Constanța).
Compania Elmec România activează pe piața autohtonă de retail de fashion din anul 1999, fiind distribuitorul și/sau retailer-ul unor branduri internationale ca Nike, Converse, Calvin Klein Jeans, Calvin Klein, Miss Sixty, Energie, Custo Barcelona, Camper, Marlboro Classics, Polo Jeans by Ralph Lauren sau Trussardi Jeans.
(E.C.)
Articole citite

Brandul de fashion Diverse, aparținând companiei poloneze ETOS, vrea să intre pe piața din România, unde caută un master francizor dar și parteneri de franciză.
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
Cele mai citite

Au trecut 17 ani de când McDonald’s deschidea prima unitate în franciză din România.
Rețelei Helen Doron i s-au alăturat patru noi centre educaționale. Reprezentanții companiei caută un partener și în zona Moldovei.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Franciza RomBeer a lansat un concept de rulotă dotată cu cameră frigorifică, singura din România adaptată pentru vânzarea de bere artizanală în spații deschise.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Subiecte populare in Forum
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie
Românilor le plac brand-urile poloneze
Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...
Franciza perfectă pentru mall
Da..chair asa?Barbatii sunt mereu uitati...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Asa este..dar nu numai ca nu sunt folosite pt moda ci uneori nu sunt platite...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Romancele se nasc pentru a fi manechine fara sa se foloseasca de operatii estetice sau alte artificii ...pacat ca potentialul lor nu este folosit de cei din domeniu
Franciza perfectă pentru mall
De ce barbatii sunt uitati? un ac pentru cravata,butoni,tabachere,curele...si lista ar continua...ne simtim discriminati...
Franciza perfectă pentru mall
Mi se pare ca segmentul de varsta este cam mic...dupa statistici femeile traiesc mai mult decat barbatii,chiar daca ei se orienteaza spre acest segment