Franciza - un succes pe catwalk?

La finalul anului 2012 BSB deschidea prima unitate stradală din România, pe Bulevardul Magheru din Capitală. Planul de expansiune al retailerului continuă în acest prin deschiderea a trei noi magazine proprii: în centrul comercial Sun Plaza din Bucureşti, în Polus Center Cluj şi în Iulius Mall Timişoara.
“Pe lângă faptul că sunt două puncte comerciale foarte importante în România, am ales Timişoara şi Cluj ca poli de dezvoltare ai BSB către vestul ţării, datorită echilibrului ce caracterizează cele două pieţe. Publicul de aici nu este divizat între foarte multe centre comerciale, puterea de cumpărare concentrându-se în două sau chiar într-un singur loc, cum este cazul Timişoarei,” a declarat Evangelos Poulios, managing partner BSB.
Recent, retailerul a deschis prima franciză BSB în Piteşti. Magazinul are o suprafaţă de 100 metri pătraţi şi este situat în cadrul centrului comercial Euromall. Programul de franciză BSB a fost lansat în acest an, ca un pas strategic în dezvoltarea internaţională a brand-ului.
Dacă eşti interesat să-ţi deschizi un magazin BSB în sistem de franciză, trebuie să alegi un oraş în care nu există un magazin propriu. Suprafaţa minimă necesară deschiderii unui magazin BSB este de 100 metri pătraţi, iar investiţia iniţială este cuprinsă între 30 000 – 60 000 euro, neexistând o taxă de franciză.
BSB SA a fost înființată în anul 1980, în Grecia, de Vassilios și Sophia Bitharas, ca societate producătoare de îmbrăcăminte pentru femei. La nivel internațional retailerul oferă haine, accesorii și produse complementare în 12 ţări, prin intermediul unei rețele de peste 100 de magazine în ţări ca Grecia, România, Turcia, Marea Britanie, Rusia, Bulgaria, Liban, Cipru, Albania şi Egipt. Retailerul grec de fashion BSB a intrat pe piața românească în anul 2004, când a deschis o unitate în centrul comercial București Mall.
Un alt retailer de fashion care se dezvoltă prin franciză în ţara noastră este New Look. Drepturile de franciză pentru România sunt deţinute de compania elenă Fourlis, reprezentată pe piaţa locală de Genco Trade, companie care deţine şi franciza magazinelor de articole sportive Intersport. Anul trecut, trei brand-uri de fashion şi-au anunţat intenţia de a se dezvolta prin franciză pe piaţa românească. Detalii în catalogul nostru de franciză.

Articole citite

Brandul de fashion Diverse, aparținând companiei poloneze ETOS, vrea să intre pe piața din România, unde caută un master francizor dar și parteneri de franciză.
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
Cele mai citite

Știai că există o franciză profitabilă care pregătește copiii, prin joc, pentru provocările viitorului?
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Deși este o meserie ancestrală, apariția tracțiunii mecanice i-a făcut pe oameni să renunțe, în mare măsură la cai. Cu toate acestea, pe fondul unui oarecare reveriment, se dezvoltă o nouă meserie: aceea de potcovar profesionist.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Subiecte populare in Forum
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie
Românilor le plac brand-urile poloneze
Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...
Franciza perfectă pentru mall
Da..chair asa?Barbatii sunt mereu uitati...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Asa este..dar nu numai ca nu sunt folosite pt moda ci uneori nu sunt platite...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Romancele se nasc pentru a fi manechine fara sa se foloseasca de operatii estetice sau alte artificii ...pacat ca potentialul lor nu este folosit de cei din domeniu
Franciza perfectă pentru mall
De ce barbatii sunt uitati? un ac pentru cravata,butoni,tabachere,curele...si lista ar continua...ne simtim discriminati...
Franciza perfectă pentru mall
Mi se pare ca segmentul de varsta este cam mic...dupa statistici femeile traiesc mai mult decat barbatii,chiar daca ei se orienteaza spre acest segment