Franciza, un succes pentru CCC

Sunt multe citate despre pantofi pe care ne face mare plăcere să le recitim. Unul dintre cele mai apreciate este ”Cenușăreasa este dovada că o pereche de pantofi îți poate schimba viața.” Încă nu avem exemplul real din viața de zi cu zi însă avem 13 magazine CCC de unde ne putem alege câte perechi de pantofi vrem. Brand-ul a intrat pe piața românească în sistem de franciză, în iunie 2012, când a deschis magazinul din Băneasa Shopping City. Retailerul de încălțăminte a demarat un plan accelerat de expansiune, ajungând în mai puțin de un an la 13 magazine în România, dintre care două în București, trei în Iași și câte unul în Arad, Bacău, Botoșani, Buzău, Oradea, Piatra Neamț, Târgu Mureș, Timișoara.
CCC se încadrează ca un brand low-cost pe piața de încălțăminte. În România, CCC concurează cu retaileri ca Leonardo și Deichmann care au un număr mult mai extins de magazine, peste 120, respectiv peste 55. Brand-ul polonez pare că este îndrăgit de români, fondatorul acestuia declarând în urmă cu câteva luni: „Suntem foarte mulţumiti de rezultatele centrelor din România, Slovacia şi Ungaria. În 2015, sperăm să ne dublăm veniturile, menţinând parametrii de profitabilitate ridicaţi”.
Brand-ul CCC a fost creat de Dariusz Milek în urmă cu mai bine de un deceniu, în Polonia, unde administrează în prezent peste 700 de magazine sub numele CCC, Boti și Quazi. Franciza a fost un factor decisiv în procesul de dezvoltare naţională a brand-ului. La un moment dat, CCC avea un număr impresionant de francizaţi în Polonia. În prezent compania a renunţat la acest tip de expansiune pe piaţa poloneză.
Dariusz Milek nu a renunţat însă în totalitate la franciza CCC. După ce şi-a îndeplinit rolul pe piaţa poloneză, unde este cel mai mare retailer de pantofi, Milek le încredinţează acest tip de afacere partenerilor din alte ţări, printre care și România. Piotr Nowjalis, Chief Financial Officer CCC, ne-a comunicat că nu ne poate oferi informații despre modelul de business al francizei CCC în România.
(LN)
Articole citite

Brandul de fashion Diverse, aparținând companiei poloneze ETOS, vrea să intre pe piața din România, unde caută un master francizor dar și parteneri de franciză.
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Noul McCafé este cel de-al de-al nouălea din România. Primul McCafé din ţară a fost deschis în decembrie 2010, în restaurantul McDonald’s din magazinul Unirea.
Inter Cars, liderul european în distribuția de piese de schimb auto are în vedere extinderea ariei de distribuție locală în țările în care are filiale
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Subiecte populare in Forum
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie
Românilor le plac brand-urile poloneze
Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...
Franciza perfectă pentru mall
Da..chair asa?Barbatii sunt mereu uitati...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Asa este..dar nu numai ca nu sunt folosite pt moda ci uneori nu sunt platite...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Romancele se nasc pentru a fi manechine fara sa se foloseasca de operatii estetice sau alte artificii ...pacat ca potentialul lor nu este folosit de cei din domeniu
Franciza perfectă pentru mall
De ce barbatii sunt uitati? un ac pentru cravata,butoni,tabachere,curele...si lista ar continua...ne simtim discriminati...
Franciza perfectă pentru mall
Mi se pare ca segmentul de varsta este cam mic...dupa statistici femeile traiesc mai mult decat barbatii,chiar daca ei se orienteaza spre acest segment