Franciza, un succes pentru CCC

Brand-ul CCC a fost creat de Dariusz Milek în urmă cu mai bine de un deceniu, în Polonia, unde administrează în prezent peste 700 de magazine sub numele CCC, Boti și Quazi.
Miercuri
12.06.2013
Cel mai mare retailer de pantofi din Polonia a deschis în mai puțin de un an 13 magazine în România.
 

Sunt multe citate despre pantofi pe care ne face mare plăcere să le recitim. Unul dintre cele mai apreciate este ”Cenușăreasa este dovada că o pereche de pantofi îți poate schimba viața.” Încă nu avem exemplul real din viața de zi cu zi însă avem 13 magazine CCC de unde ne putem alege câte perechi de pantofi vrem. Brand-ul a intrat pe piața românească în sistem de franciză, în iunie 2012, când a deschis magazinul din Băneasa Shopping City. Retailerul de încălțăminte a demarat un plan accelerat de expansiune, ajungând în mai puțin de un an la 13 magazine în România, dintre care două în București, trei în Iași și câte unul în Arad, Bacău, Botoșani, Buzău, Oradea, Piatra Neamț, Târgu Mureș, Timișoara.

CCC se încadrează ca un brand low-cost pe piața de încălțăminte. În România, CCC concurează cu retaileri ca Leonardo și Deichmann care au un număr mult mai extins de magazine, peste 120, respectiv peste 55. Brand-ul polonez pare că este îndrăgit de români, fondatorul acestuia declarând în urmă cu câteva luni: „Suntem foarte mulţumiti de rezultatele centrelor din România, Slovacia şi Ungaria. În 2015, sperăm să ne dublăm veniturile, menţinând parametrii de profitabilitate ridicaţi”.

Brand-ul CCC a fost creat de Dariusz Milek în urmă cu mai bine de un deceniu, în Polonia, unde administrează în prezent peste 700 de magazine sub numele CCC, Boti și Quazi. Franciza a fost un factor decisiv în procesul de dezvoltare naţională a brand-ului. La un moment dat, CCC avea un număr impresionant de francizaţi în Polonia. În prezent compania a renunţat la acest tip de expansiune pe piaţa poloneză.

Dariusz Milek nu a renunţat însă în totalitate la franciza CCC. După ce şi-a îndeplinit rolul pe piaţa poloneză, unde este cel mai mare retailer de pantofi, Milek le încredinţează acest tip de afacere partenerilor din alte ţări, printre care și România. Piotr Nowjalis, Chief Financial Officer CCC, ne-a comunicat că nu ne poate oferi informații despre modelul de business al francizei CCC în România.

(LN)
Elena Cărăușu
ziarist
/3/
Vezi mai multe

Subiecte populare in Forum

Primăvara întâmpinată cu ”Bine ați venit!”

3 Declaratii
Final 29.05.2024
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

Am cumparat si eu produce CCdar deocamdata sunt multumita.Cu schimbatul e mai greu , am patit-o si eu dar era alta firma...

3 Declaratii
Final 12.05.2015
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

Precis ati nimerit peste un lucrator dezinteresat,daca ar fi fost un  adevarat  comerciant incerca sa va ajute si cu un simplu telefon va rezolva problema ,dar la noi suntem...

3 Declaratii
Final 28.04.2015
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

In urma cu 4 zile am cumparat o pereche de pantofi pt un nepotel,de la magazinul ccc din Oradea.Din nefericire i am cumparat mai mari cu un nr ,am incercat sa i schimb la Cluj...

3 Declaratii
Final 07.04.2015
Vin englezii

Ii primim cu binecunoscuta ospitalitate romaneasca.Le amintim ca romanii care muncesc pentru ei au fost siliti de nevoi sa munceasca din greu  pentru ei si nu trebuie...

2 Declaratii
Final 15.03.2015
Vin englezii

Din informatiile mele stiu ca englezii sunt intai practici si apoi eleganti,la noi are prioritate partea financiara...

2 Declaratii
Final 13.03.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..

3 Declaratii
Final 28.01.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie

3 Declaratii
Final 28.01.2015