Century 21 reia extinderea pe piaţa locală

În prezent Century 21 deţine 3 agenţii în Bucureşti.
Marţi
22.05.2012
Reţeaua de agenţii imobiliare Century 21 România vrea să deschidă o nouă unitate pe piaţa locală în toamna anului 2012.
 

Potrivit www.zf.ro, Cătălin Scripcaru, preşedintele firmei care deţine master-franciza Century 21 în România, spune că agenţia va fi deschisă în cartierul bucureştean Titan, în septembrie 2012. Unitatea va fi coordonată de firma care deţine dreptul de a acorda licenţe pentru agenţii imobiliare Century 21.

În anul 2011 reţeaua Century 21 a închis 5 agenţii din Bucureşti. În prezent, compania deţine 3 agenţii la nivel local.

Reţeaua imobiliară CENTURY 21 Network, organizaţie cu sediul central în Parsippany, New Jersey, Statele Unite ale Americii, a intrat pe piaţa imobiliară din România în anul 2007.

Century 21 Real Estate LLC deţine peste 8.000 de agenţii în mai mult de 72 de ţări din întreaga lume.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Extindere națională în industria floristică /26.06.2025

Floria, lanțul de florării premium fondat de antreprenori români, anunță cel mai ambițios plan de dezvoltare din istoria brandului: dublarea numărului de francize la nivel național în următoarele 12 luni.

Franciză rafinată și profitabilă /27.05.2025

Franciza Floria, o investiție flexibilă, cu sprijin constant pentru parteneri și recuperare rapidă a investiției, a deschis cea de-a șaptea locație din București și își dorește să se extindă la nivel național.

Fibonacci Kids, o franciză de succes /14.05.2025

Franciza românească Fibonacci Kids este o formulă de succes, într-o lume în care educația de calitate a copiilor este tot mai căutată. Tot mai mulți părinți conștientizează avantajele inițierii în matematica mentală vedică pentru viitorul celor mici.

Hello Donuts, franciza de gogoși care îndulcește România /09.05.2025

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.

Tradiție la superlativ /08.04.2025

Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.

Subiecte populare in Forum

Idei de afaceri în oraşe mici

Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...

2 Declaratii
Final 20.02.2015
Idei de afaceri în oraşe mici

Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici

2 Declaratii
Final 20.02.2015
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii

Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...

1 Declaratii
Final 09.02.2015
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor

Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))

2 Declaratii
Final 25.01.2015
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor

Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare

2 Declaratii
Final 16.01.2015
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri

Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce

3 Declaratii
Final 13.01.2015
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri

Cei din urma vor fi cei dintai....

3 Declaratii
Final 12.01.2015
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri

Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start

3 Declaratii
Final 12.01.2015