Un nou concept marca Irish Second Hand Retailer
Odată cu deschiderea unui nou magazin second-hand în Irlanda, rețeaua Irish Second Hand a inaugurat și conceptul de outlet. Dacă noul concept va capta atenția publicului, acesta va fi extins în întreaga rețea de franciză. Brand-ul Irish Second Hand Retailer poate fi dezvoltat și în România, prin intermediul filialei maghiare a brand-ului, Ir Hasznaltruha, deținută de francizorul Ákos Bedő.
”Suntem mulțumiți de rezultatele pe care le-am înregistrat în ultimii doi ani, atât din punct de vedere al extinderii numărului de magazine, cât și al creșterii cifrei de afaceri. În ceea ce privește anul acesta, în primele șase luni am introdus acest concept nou- outlet, prin care oferim și produse create de cei mai cunoscuți designeri. Momentan, noul concept are acces limitat, însă dacă va avea succes, îl vom extinde la nivelul întregii rețele”, spune Ákos Bedő.
Primul outlet Ir Hasznaltruha cu haine second hand a fost deschis în anul 2008, în Irlanda. Brand-ul a intrat pe piața maghiară în anul 2009. Un anu mai tarziu a început extinderea în sistem de franciză, ajungând în prezent la un număr de 30 de parteneri pe teritoriul maghiar. Principalele atuuri al francizei sunt costurile operaționale mici și investiția redusă pentru intrarea în rețea. Datorită extinderii rapide din Ungaria, brand-ul vrea să cucerească și piețele internaționale.
”Atenția noastră este îndreptată spre țările vecine Ungariei: România, Serbia, Ucraina și Slovenia”, spune francizorul Ákos Bedő. ”Am primit deja multe cereri de franciză din aceste regiuni”.
Articole citite
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
O firmă cu tradiție în producția de îmbrăcăminte, dezvoltată de peste trei decenii în Turcia, caută parteneri de franciză în România.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Un joc de culoare, arome și texturi - preparatele culinare japoneze oferite de Wasabi Running Sushi ne încântă simțurile de 5 ani.
Lanțurile de restaurante în franciză KFC și Pizza Hut au angajat 70 de tineri pentru noile locații pe care le vor deschide la 1 septembrie.
O franciză care pregătește copiii, prin joc, pentru ce îi așteaptă peste câțiva ani, caută parteneri în România. Conceptul Edukido este ascum deschis pentru antreprenorii din țara noastră.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Subiecte populare in Forum
Primăvara întâmpinată cu ”Bine ați venit!”
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Am cumparat si eu produce CCdar deocamdata sunt multumita.Cu schimbatul e mai greu , am patit-o si eu dar era alta firma...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Precis ati nimerit peste un lucrator dezinteresat,daca ar fi fost un adevarat comerciant incerca sa va ajute si cu un simplu telefon va rezolva problema ,dar la noi suntem...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
In urma cu 4 zile am cumparat o pereche de pantofi pt un nepotel,de la magazinul ccc din Oradea.Din nefericire i am cumparat mai mari cu un nr ,am incercat sa i schimb la Cluj...
Vin englezii
Ii primim cu binecunoscuta ospitalitate romaneasca.Le amintim ca romanii care muncesc pentru ei au fost siliti de nevoi sa munceasca din greu pentru ei si nu trebuie...
Vin englezii
Din informatiile mele stiu ca englezii sunt intai practici si apoi eleganti,la noi are prioritate partea financiara...
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie