Leonardo și-a deschis magazin online

Leonardo a anunțat la finalul anului trecut, pe blogul companiei, lansarea magazinului online. Retailerul gestionează 98 magazine care care însumează o suprafață de46.270 mp și sunt situate în 59 de orașe din România. În București, Leonardo are 12 magazine. Primul magazin al brand-ului a fost deschis în 1994, în Oradea.
Retailerul este controlat de Florin Panea, unul dintre oamenii de afaceri care face parte din acționariatul Benvenuti, alături de Adrian Cazu, antreprenorul care a acordat un interviu portalului nostru. Acesta ne spunea la momentul respectiv că Benvenuti înregistrează ”în continuare cereri pentru acordarea de francize, dar deocamdată extinderea are loc doar prin deschiderea de magazine proprii. Este posibil totuși ca la un moment dat sa hotărâm reluarea dezvoltării și în franciză”.
Franciza a fost rețeta câștigătoare pentru polonezii de la CCC, principalii concurenți Leonardo de pe piața românească, alături de nemții de la Deichmann.
Piaţa locală de încălţăminte, evaluată la 650 de milioane de euro la nivelul anului 2012, este dominată de jucători cu acţionariat român ca Leonardo (controlat de Florin Panea), Benvenuti (Dan Pavel), Otter (Filip Schwartz) sau Il Passo (Petru Chiriac, Corina Vlad), cât şi producătorii cu activităţi de retail, cum e cazul Musette (familia Bîtlan).

Articole citite

Brandul de fashion Diverse, aparținând companiei poloneze ETOS, vrea să intre pe piața din România, unde caută un master francizor dar și parteneri de franciză.
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Michał Wiśniewski, director consultanță PROFIT system, își împărtășește experiența din afacerile în franciză din Europa Centrală și de Est.
Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.
Radu Tănase, fondator al Calif și Condimental, a anunțat în cadrul evenimentului Fast Forward Business Summit, care a avut loc in 27 septembrie a.c., că va lansa business-ul de franciză pentru brandul Condimental de Calif.
Subiecte populare in Forum
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie
Românilor le plac brand-urile poloneze
Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...
Franciza perfectă pentru mall
Da..chair asa?Barbatii sunt mereu uitati...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Asa este..dar nu numai ca nu sunt folosite pt moda ci uneori nu sunt platite...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Romancele se nasc pentru a fi manechine fara sa se foloseasca de operatii estetice sau alte artificii ...pacat ca potentialul lor nu este folosit de cei din domeniu
Franciza perfectă pentru mall
De ce barbatii sunt uitati? un ac pentru cravata,butoni,tabachere,curele...si lista ar continua...ne simtim discriminati...
Franciza perfectă pentru mall
Mi se pare ca segmentul de varsta este cam mic...dupa statistici femeile traiesc mai mult decat barbatii,chiar daca ei se orienteaza spre acest segment