Clockhouse în România

Magazinul va fi deschis pe 31 mai, în Palas Mall Iași, odată cu inaugurarea ansamblului urbanistic Palas. Suprafața acestuia este de 210 metri pătrați, potrivit capital.ro. Colecția Clockhouse este dedicată persoanelor cu vârsta cuprinsă între 18-25 ani. Retailerul de îmbrăcăminte va deschide în același mall și un magazin C&A, pe o suprafață de 1.150 metri pătrați. Noul magazin C&A va fi al 21-lea din rețeaua locală.
Compania C&A face parte din grupul Cofra Holding, cu sediul în Elveția, și a intrat pe piața românească în anul 2009. Retailerul de îmbrăcăminte deține peste 1.500 de magazine în 20 de țări europene. În România, C&A a deschis magazine în București, Timișoara, Suceava, Sibiu, Râmnicu Vâlcea, Ploiești, Pitești, Focșani, Constanța, Cluj Napoca, Buzău, Brașov, Brăila, Botoșani, Arad, Baia Mare. De vineri, 31 mai, retailer-ul olandez va fi prezent și în Iași.
Palas Mall va avea o suprafață închiriabilă de 47.500 metri pătrați și 132 de magazine, food court cu 1.300 de locuri, Village Cinemas, cafenele, restaurante cu specific internațional, hypermarket Auchan, zone de joacă pentru copii și diverse posibilități de entertainment, scrie capital.ro .
Printre brand-urile care vor fi prezente în ansamblul Palas Iași, alături de C&A, se numără și H&M, Zara, Tommy Hilfiger, Stradivarius, Massimo Dutti, New Look, Humanic, Douglas, Oysho, Bershka, Pull&Bear, LC Waikiki, Levi`s, Oodji, Motivi, Stefanel, Hervis Sport, Il Passo, Ecco, Sephora, Intersport, L`Occitane, Deichmann.
(E.C.)
Articole citite

Brandul de fashion Diverse, aparținând companiei poloneze ETOS, vrea să intre pe piața din România, unde caută un master francizor dar și parteneri de franciză.
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
Cele mai citite

Au trecut 17 ani de când McDonald’s deschidea prima unitate în franciză din România.
Rețelei Helen Doron i s-au alăturat patru noi centre educaționale. Reprezentanții companiei caută un partener și în zona Moldovei.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Franciza RomBeer a lansat un concept de rulotă dotată cu cameră frigorifică, singura din România adaptată pentru vânzarea de bere artizanală în spații deschise.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Subiecte populare in Forum
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie
Românilor le plac brand-urile poloneze
Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...
Franciza perfectă pentru mall
Da..chair asa?Barbatii sunt mereu uitati...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Asa este..dar nu numai ca nu sunt folosite pt moda ci uneori nu sunt platite...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Romancele se nasc pentru a fi manechine fara sa se foloseasca de operatii estetice sau alte artificii ...pacat ca potentialul lor nu este folosit de cei din domeniu
Franciza perfectă pentru mall
De ce barbatii sunt uitati? un ac pentru cravata,butoni,tabachere,curele...si lista ar continua...ne simtim discriminati...
Franciza perfectă pentru mall
Mi se pare ca segmentul de varsta este cam mic...dupa statistici femeile traiesc mai mult decat barbatii,chiar daca ei se orienteaza spre acest segment