H&M continuă expansiunea în România

Noul magazin are o suprafaţă de aproape 1700 metri pătraţi. În ziua deschiderii, primii 100 de clienţi primesc un Fashion Card în valoare de 80 RON care poate fi folosit în orice magazin H&M din România. De asemenea, la achiziţionarea de produse în valoare de 100 de lei, clienţii beneficiază de un card în valoare de 9,9 lei pe care îl pot utiliza la cumpărăturile viitoare.
Zara, Bershka, C&A şi New Look, principalii concurenţi ai H&M de pe piaţa locală, deţin de asemenea magazine în centrul comercial Palas Iaşi. Printre brand-urile prezente în ansamblul Palas Iași se numără și Tommy Hilfiger, Stradivarius, Massimo Dutti, Humanic, Douglas, Oysho, Pull&Bear, LC Waikiki, Levi`s, Oodji, Motivi, Stefanel, Hervis Sport, Il Passo, Ecco, Sephora, Intersport, L`Occitane, Deichmann.
Cu tot cu magazinul din Iaşi, H&M are în prezent 14 magazine în România, dintre care 6 în Bucureşti (în Băneasa Shopping City, Unirea Shopping Center, AFI Palace Cotroceni, Plaza România, Bucureşti Mall şi Sun Plaza) şi 7 în ţară - la Braşov, Cluj, Timişoara, Oradea, Constanţa, Arad şi Craiova.
(E.C.)
Articole citite

Brandul de fashion Diverse, aparținând companiei poloneze ETOS, vrea să intre pe piața din România, unde caută un master francizor dar și parteneri de franciză.
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
Cele mai citite

Cererea de alimente ecologice este în creștere în toată Europa, creând oportunități pentru inițierea de afaceri agricole durabile, prin intermediul francizei.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
În doar câțiva ani, TikTok a reușit să dea lumea peste cap. De neconceput cu un deceniu în urmă, a intrat în forță în lumea reală și a devenit chiar o rampă de lansare pentru francize de succes.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Subiecte populare in Forum
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie
Românilor le plac brand-urile poloneze
Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...
Franciza perfectă pentru mall
Da..chair asa?Barbatii sunt mereu uitati...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Asa este..dar nu numai ca nu sunt folosite pt moda ci uneori nu sunt platite...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Romancele se nasc pentru a fi manechine fara sa se foloseasca de operatii estetice sau alte artificii ...pacat ca potentialul lor nu este folosit de cei din domeniu
Franciza perfectă pentru mall
De ce barbatii sunt uitati? un ac pentru cravata,butoni,tabachere,curele...si lista ar continua...ne simtim discriminati...
Franciza perfectă pentru mall
Mi se pare ca segmentul de varsta este cam mic...dupa statistici femeile traiesc mai mult decat barbatii,chiar daca ei se orienteaza spre acest segment