Profi teatează un nou format de magazin

Profi teatează un nou format de magazin
Joi
06.11.2014
La Azuga s-a inaugurat primul Profi Mini, un magazin ce va testa piaţa locală în vederea identificării celor mai bune soluţii pentru clienţi şi companie.
 

Profi a creat diferite formate pentru diferite situaţii în încercarea de a găsi cele mai bune soluţii pentru clienţii săi şi pentru companie. Orice magazin test este denumit iniţial Mini, iar când rezultatele devin concludente, la sfârşitul unei perioade de probă care poate fi diferită de la o locaţie la alta, el va fi redenumit în funcţie de formatul care se dovedeşte că i se potriveşte cel mai bine.

Actuala noastră strategie este să deschidem experimental noi formate de magazin care nu sunt cu totul finalizate, pentru a ne testa ideile nu din birou, ci prin experimente concrete şi soluţii localizate”, a declarat Pawel Musial, Directorul General al Profi Rom Food.

Magazinele Profi funcţionează în prezent în format Standard şi City. Cele din prima categorie sunt mai mari şi vând o gamă mai extinsă de produse, prezentând totodată şi o serie de atracţii suplimentare cum ar fi zone de grill, panificaţie coaptă în magazin sau coffee corner. Toate magazinele Profi oferă Wi-Fi gratuit şi promoţii atractive, dar cele în format City sunt mai mici şi vând o gamă ceva mai restrânsă de produse.

Magazinul din Azuga are 350 mp în total, cu o sală de vânzări de 250 mp, şi se află la parterul unei clădiri comerciale. El se va putea încadra în oricare din cele două formate, dar tot atât de bine se poate transforma şi în primul magazin Loco, format conceput cu o sortimentaţie oarecum diferită, adaptată localităţilor de mici dimensiuni, urbane şi rurale.

Cu peste 6000 de angajaţi şi magazine în 124 de localităţi, Profi este al doilea mare retailer modern din România.


Elena Cărăușu
ziarist

Subiecte populare in Forum

Idei de afaceri în oraşe mici

Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...

2 Declaratii
Final 20.02.2015
Idei de afaceri în oraşe mici

Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici

2 Declaratii
Final 20.02.2015
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii

Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...

1 Declaratii
Final 09.02.2015
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor

Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))

2 Declaratii
Final 25.01.2015
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor

Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare

2 Declaratii
Final 16.01.2015
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri

Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce

3 Declaratii
Final 13.01.2015
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri

Cei din urma vor fi cei dintai....

3 Declaratii
Final 12.01.2015
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri

Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start

3 Declaratii
Final 12.01.2015