Profi teatează un nou format de magazin
Profi a creat diferite formate pentru diferite situaţii în încercarea de a găsi cele mai bune soluţii pentru clienţii săi şi pentru companie. Orice magazin test este denumit iniţial Mini, iar când rezultatele devin concludente, la sfârşitul unei perioade de probă care poate fi diferită de la o locaţie la alta, el va fi redenumit în funcţie de formatul care se dovedeşte că i se potriveşte cel mai bine.
“Actuala noastră strategie este să deschidem experimental noi formate de magazin care nu sunt cu totul finalizate, pentru a ne testa ideile nu din birou, ci prin experimente concrete şi soluţii localizate”, a declarat Pawel Musial, Directorul General al Profi Rom Food.
Magazinele Profi funcţionează în prezent în format Standard şi City. Cele din prima categorie sunt mai mari şi vând o gamă mai extinsă de produse, prezentând totodată şi o serie de atracţii suplimentare cum ar fi zone de grill, panificaţie coaptă în magazin sau coffee corner. Toate magazinele Profi oferă Wi-Fi gratuit şi promoţii atractive, dar cele în format City sunt mai mici şi vând o gamă ceva mai restrânsă de produse.
Magazinul din Azuga are 350 mp în total, cu o sală de vânzări de 250 mp, şi se află la parterul unei clădiri comerciale. El se va putea încadra în oricare din cele două formate, dar tot atât de bine se poate transforma şi în primul magazin Loco, format conceput cu o sortimentaţie oarecum diferită, adaptată localităţilor de mici dimensiuni, urbane şi rurale.
Cu peste 6000 de angajaţi şi magazine în 124 de localităţi, Profi este al doilea mare retailer modern din România.
Articole citite
Vitamix, pe piața francizelor
/15.12.2025
Brandul Vitamix, cunoscut deja la nivel național pe piața suplimentelor alimentare, oferă noi oportunități de parteneriat prin lansarea propriului sistem de franciză.
Franciza Crazy Bubble, cu multitudinea ei de puncte de desfacere de pe tot teritoriul României, este o afacere deja consactată, cu o evoluție impresionantă în cei doar câțiva ani de la lansarea pe piața autohtonă.
Franciza este un model de afaceri care oferă avantaje semnificative atât francizorilor, cât și partenerilor lor.
Dogu este un concept care a devenit o franciză de success și are deja un nume pe piața din România.
Franciza Fibonacci Kids este o formulă de succes, într-o lume în care educația de calitate a copiilor este din ce în ce maii căutată. Tot mai mulți părinți conștientizează avantajele inițierii în matematica mentală vedică pentru viitorul celor mici. Așa că ai posibilitatea să tranformi pasiunea pentru educație într-un business profitabil și de impact.
Cele mai citite
Latte Caffee To Go, o afacere din care ai doar de câștigat
/01.10.2025
Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Industria fitness înregistrează o creștere fără precedent, cea mai dinamică tehnică, Pilates, fiind cea mai reprezentativă și atractivă în sistemul de franciză.
Au trecut 17 ani de când McDonald’s deschidea prima unitate în franciză din România.
Subiecte populare in Forum
Idei de afaceri în oraşe mici
Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...
Idei de afaceri în oraşe mici
Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii
Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Cei din urma vor fi cei dintai....
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start