Profi teatează un nou format de magazin

Profi a creat diferite formate pentru diferite situaţii în încercarea de a găsi cele mai bune soluţii pentru clienţii săi şi pentru companie. Orice magazin test este denumit iniţial Mini, iar când rezultatele devin concludente, la sfârşitul unei perioade de probă care poate fi diferită de la o locaţie la alta, el va fi redenumit în funcţie de formatul care se dovedeşte că i se potriveşte cel mai bine.
“Actuala noastră strategie este să deschidem experimental noi formate de magazin care nu sunt cu totul finalizate, pentru a ne testa ideile nu din birou, ci prin experimente concrete şi soluţii localizate”, a declarat Pawel Musial, Directorul General al Profi Rom Food.
Magazinele Profi funcţionează în prezent în format Standard şi City. Cele din prima categorie sunt mai mari şi vând o gamă mai extinsă de produse, prezentând totodată şi o serie de atracţii suplimentare cum ar fi zone de grill, panificaţie coaptă în magazin sau coffee corner. Toate magazinele Profi oferă Wi-Fi gratuit şi promoţii atractive, dar cele în format City sunt mai mici şi vând o gamă ceva mai restrânsă de produse.
Magazinul din Azuga are 350 mp în total, cu o sală de vânzări de 250 mp, şi se află la parterul unei clădiri comerciale. El se va putea încadra în oricare din cele două formate, dar tot atât de bine se poate transforma şi în primul magazin Loco, format conceput cu o sortimentaţie oarecum diferită, adaptată localităţilor de mici dimensiuni, urbane şi rurale.
Cu peste 6000 de angajaţi şi magazine în 124 de localităţi, Profi este al doilea mare retailer modern din România.

Articole citite

Franciza Floria, o investiție flexibilă, cu sprijin constant pentru parteneri și recuperare rapidă a investiției, a deschis cea de-a șaptea locație din București și își dorește să se extindă la nivel național.
Franciza românească Fibonacci Kids este o formulă de succes, într-o lume în care educația de calitate a copiilor este tot mai căutată. Tot mai mulți părinți conștientizează avantajele inițierii în matematica mentală vedică pentru viitorul celor mici.
Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Cele mai citite

Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
O înțelegere corectă între o franciză și o celebritate din lumea internetului este posibilă, cu condiția ca ambele părți să abordeze subiectul cu profesionalism și să își protejeze interesele.
Wood Mood Design, un producător de mobilă din lemn masiv, împlinește zece ani de când a început această afacere. Am vorbit despre înființarea companiei și calea antreprenorială cu tânăra creatoare a acestui brand.
Smith&Smith este prima companie românească specializată în transfer internațional de bani, înființată în 1999 și autorizată ca instituție de plată de către Banca Națională a României.
Franciza Used Product este un concept care, cu siguranță, va fi din ce în ce mai mult implementat în viitorii ani.
Subiecte populare in Forum
Idei de afaceri în oraşe mici
Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...
Idei de afaceri în oraşe mici
Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii
Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Cei din urma vor fi cei dintai....
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start