Franciza perfectă pentru mall

Diva Internațional, unul dintre cei mai mari retaileri din industria accesoriilor pentru femei la nivel mondial, vrea să se extindă prin franciză în țara noastră. Magazinele Diva oferă peste 1200 de tipuri de bijuterii și reînnoiesc săptămânal colecțiile de accesorii. Produsele sunt adresate femeilor cu vârsta cuprinsă între 15-35 de ani. Diva Poland, filiala poloneză a companiei, se va ocupa de vinderea licenței de franciză pentru România.
Magazinele Diva sunt situate în general în apropierea intrărilor principale din cadrul marilor centre comerciale. Suprafața unui magazin variază între 15-35 de metri pătrați. Investiția pentru deschiderea unei locații Diva începe de la 20.000 de euro și poate ajunge până la 50.000 de euro, la care se adaugă o sumă cuprinsă între 7.000 și 20.000 de euro pentru echiparea și amenajarea propriu zisă a unității.
”În cazul în care investitorul are deja un sediu, un magazin Diva poate fi deschis în aproximativ 30 de zile de la semnarea contractului de franciză. Cel mai uşor poţi găsi francizaţi cu ajutorul internetului. Acesta este şi motivul pentru care lucrăm cu portaluri spcializate în acest domeniu. Intenţionăm să participăm şi la târgurile de franciză care reprezintă o oportunitate excelentă pentru a intra în contact cu potenţiali investitori şi francizaţi.””, spune Igor Bolshakov, director de franciză și de acordare a licențelor.
Taxa de aderare la rețeaua Diva Internațional este de 1.000 de euro pentru francizați și de 50.000 de euro pentru master-francizat. Mai multe informaţii despre această franciză găsiţi în catalogul nostru de idei de afaceri.
Diva Internațional este unul dintre cei mai mari retaileri din industria accesoriilor pentru femei, cu peste 4.000 de magazine în 27 de țări din întreaga lume. Afacerea a fost lansată pentru prima oară în franciză în Rusia, în toamna anului 2007.
Pe piața bijuteriior și accesoriilor fashion din România activează jucători ca: Meli Melo, Accessorize, Folli Follie, Moa, Parfois.

Articole citite

Brandul de fashion Diverse, aparținând companiei poloneze ETOS, vrea să intre pe piața din România, unde caută un master francizor dar și parteneri de franciză.
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
Cele mai citite

Frachising Expo Paris, Franchise Expo Paris, un eveniment al Federației Franceze de Francize, organizat de Infopro Digital, cel mai mare târg de franciză din lume, își așteaptă vizitatorii în perioada 15-17 martie a.c.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Ce face un tânăr care a decis să-şi croiască singur un drum în viaţă? Achiziţionează o franciză „5 to go” şi se apucă serios de treabă!
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Subiecte populare in Forum
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie
Românilor le plac brand-urile poloneze
Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...
Franciza perfectă pentru mall
Da..chair asa?Barbatii sunt mereu uitati...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Asa este..dar nu numai ca nu sunt folosite pt moda ci uneori nu sunt platite...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Romancele se nasc pentru a fi manechine fara sa se foloseasca de operatii estetice sau alte artificii ...pacat ca potentialul lor nu este folosit de cei din domeniu
Franciza perfectă pentru mall
De ce barbatii sunt uitati? un ac pentru cravata,butoni,tabachere,curele...si lista ar continua...ne simtim discriminati...
Franciza perfectă pentru mall
Mi se pare ca segmentul de varsta este cam mic...dupa statistici femeile traiesc mai mult decat barbatii,chiar daca ei se orienteaza spre acest segment