Forum Despre articol: Iubirea ca instrument de marketing 115


Iubirea rareori se poate impaca cu afacerile care prin toate mijloacele unele departate mult de iubire urmaresc mai intai relizarea scopului lor adica realizarea profiturilor.Pot exista insa si exceptii.Foarte,foarte rare...

Iubirea nu se poate cumpara...fiorul dragostei il simti indiferent daca esti imbracat in zdrenta sau blanuri cand te astepti mai putin... si pentru acest nobil sentiment merita sa traiesti

Iubirea ar trebui sa pluteasca in aer pentru toti!!!Unde dragoste nu e nimic nu e!!!surprizele nu trebuie sa fie materiale,dar te simti bine cand esti surprins placut!!!

Iubirea apare cand nu te astepti si de oriunde...dar nu putem trai fara ea...si pana la urma si iubirea de sine tot o iubire este
Iubirea ca instrument de marketing
Există 364, respectiv 365 de zile în care îi poți spune persoanei care îți merge alături pe drumul vieții cât de mult o iubești. Cu toate acestea, mulți români aleg să sărbătorească Valentine's Day sau, într-o traducere adaptată ”Ziua Îndrăgostiților” iar comercianții profită din plin. 14 Februarie a devenit o zi care le aduce încasări substanțiale.Alte categorii
Tematici
Comentarii
Utilizator
Comert 267
Servicii 256
- gastronomie 103
- educație 23
- frumuseţe şi fitness 16
- domenii diverse 112
- finante-banci 2
Altii 189

PROFIT system declară că nu este responsabil și nu interferează cu conținutul și modul de exprimare ale utilizatorilor de pe forum. Comentariile cu conținut de publicitate sau ostentativ și în contradicție cu principiile bunei maniere, vor fi eliminate.
Comentariile pot fi postate numai de către utilizatorii înregistrați. Adresa de IP a unei persoane ce postează un comentariu este vizibilă pentru toți utilizatorii. Un contul de utilizator poate fi blocat dacă acesta postează anunțuri comerciale sau comentarii obscene, indecente, calomniatoare care are au ca scop defăimarea unei persoane. Dacă vedeți un abuz, vă rugăm să ne contactați la: redactie@franchising.info.ro.
Administratorul organizează forumul în așa fel încât subiectele ce abordează teme similare sunt reunite și are grijă să actualizeze numele temelor abordate în conformitate cu informațiile noi postate.
Editorii își rezervă dreptul de a utiliza tot textul sau o parte din declarațiile postate pe forumul portalului Franchising.info.ro în articole ce pot fi publicate pe portal și Franchising.info.ro.