Forum Despre articol: Brandurile Inditex ajung la 25 milioane euro în România 70
Cand se implinesc zece ani de la deschiderea primelor magazine se sarbatoreste ca asa-i la romani si nu numai..se practica promotii,reduceri...sa se inghesuie lumea
Cine si-ar fi inchipuit ca peste timp vom vorbi despra Zara cand 11 iunie era "nationalizarea principalelor mijloace de productie... si mergeam pe ianaltele culmi ale comunismului multilateral dezvoltat era dezvoltare
Normal ca ne inghesuim daca banii nu ne ajung niciodata...
Brandurile Inditex ajung la 25 milioane euro în România
Afacerile retailerului spaniol Inditex au ajuns în 2013 la peste 175 milioane euro, profitul însumat fiind de aproape 25 milioane euro. În 2013, toate cele şapte branduri au înregistrat creşteri ale vânzărilor şi au fost profitabile. Cea mai mare creştere a profitului net a fost înregistrată de cele 19 magazine Bershka, de aproape 64%, iar cel mai mare avans al cifrei de afaceri a fost obţinut de Oysho, de 27,4%. La polul opus s-a situat brandul Stradivarius, al cărui profit a scăzut cu 34%, iar afacerile au urcat cu 6,9%.Alte categorii
Tematici
Comentarii
Utilizator
Comert 290
Servicii 286
- gastronomie 118
- educație 24
- frumuseţe şi fitness 16
- domenii diverse 126
- finante-banci 2
Altii 193
PROFIT system declară că nu este responsabil și nu interferează cu conținutul și modul de exprimare ale utilizatorilor de pe forum. Comentariile cu conținut de publicitate sau ostentativ și în contradicție cu principiile bunei maniere, vor fi eliminate.
Comentariile pot fi postate numai de către utilizatorii înregistrați. Adresa de IP a unei persoane ce postează un comentariu este vizibilă pentru toți utilizatorii. Un contul de utilizator poate fi blocat dacă acesta postează anunțuri comerciale sau comentarii obscene, indecente, calomniatoare care are au ca scop defăimarea unei persoane. Dacă vedeți un abuz, vă rugăm să ne contactați la: redactie@franchising.info.ro.
Administratorul organizează forumul în așa fel încât subiectele ce abordează teme similare sunt reunite și are grijă să actualizeze numele temelor abordate în conformitate cu informațiile noi postate.
Editorii își rezervă dreptul de a utiliza tot textul sau o parte din declarațiile postate pe forumul portalului Franchising.info.ro în articole ce pot fi publicate pe portal și Franchising.info.ro.