Forum Despre articol: Creşteri pe toată linia pentru Ikea 117


Parcurg zilnic articolele din prezentul site si norii negri care imi dau destul de des tarcoale dispar pentru ca ceva ii imprastie...

Mă bucur că drumul celor de la Ikea este ascendent...Înseamnă ca produsele lor sunt bune...
Creşteri pe toată linia pentru Ikea
În anul fiscal 2014, Ikea Group a înregistrat un profit net de 3,3 miliarde de euro. Condițiile pieței au continuat să se îmbunătățească, iar cele mai bune performanțe au fost obținute în China și America de Nord, în timp ce în Europa trendul este ascendent, informează un comunicat de presă emis de grupul suedez. Magazinele din Ikea Group au primit în jur de 716 milioane de vizitatori, în timp ce peste 1,5 miliarde de vizite au fost înregistrate pe site-ul companiei.Alte categorii
Tematici
Comentarii
Utilizator
Comert 267
Servicii 256
- gastronomie 103
- educație 23
- frumuseţe şi fitness 16
- domenii diverse 112
- finante-banci 2
Altii 189

PROFIT system declară că nu este responsabil și nu interferează cu conținutul și modul de exprimare ale utilizatorilor de pe forum. Comentariile cu conținut de publicitate sau ostentativ și în contradicție cu principiile bunei maniere, vor fi eliminate.
Comentariile pot fi postate numai de către utilizatorii înregistrați. Adresa de IP a unei persoane ce postează un comentariu este vizibilă pentru toți utilizatorii. Un contul de utilizator poate fi blocat dacă acesta postează anunțuri comerciale sau comentarii obscene, indecente, calomniatoare care are au ca scop defăimarea unei persoane. Dacă vedeți un abuz, vă rugăm să ne contactați la: redactie@franchising.info.ro.
Administratorul organizează forumul în așa fel încât subiectele ce abordează teme similare sunt reunite și are grijă să actualizeze numele temelor abordate în conformitate cu informațiile noi postate.
Editorii își rezervă dreptul de a utiliza tot textul sau o parte din declarațiile postate pe forumul portalului Franchising.info.ro în articole ce pot fi publicate pe portal și Franchising.info.ro.