Diverse
Informatii despre sisteme de franciza
Descrierea sistemului de franciza
Diverse este un brand de îmbrăcăminte fondat în 1993 și este deținut de concernul polonez Etos S A. Suntem un producător de modă pentru bărbați, femei și copii. Avem peste 300 de magazine și numărul acestora este în continuă creștere. Sloganul nostru este "Inovaţie. Calitate. Măiestrie".
Astăzi, DIVERSE este unul dintre cele mai recunoscute mărci de pe piața poloneză. Succesul nostru este demonstrat de faătiș că avem titlul de Partener Tehnic al celui mai cunoscut concurs automobilistic din lume, Raliul Dakar. În prezent, căutăm parteneri în diferite țări.
Oferta de franciză se adreseaza persoanelor intreprinzatoare, al cărui scop este să obtină succes cu ajutorul standardelor si experienței oferite de Diverse.
Francizatul este un partener al companiei noastre care, datorită know-how-ului și formulei noastre dovedite, devine competitiv chiar și pe cea mai pretențioasă piață.
Unitati personalizate
193 de magazine private în Polonia, 43 de magazine sezoniere
Unitati in sistem de franciza
146 de magazine în franciză în Polonia, 15 magazine în străinătate (Belarus, Ucraina)
Fotografie locatie
Informatii pentru francizati
Sprijin pentru francizati
- Amânarea plății cu 6 luni pentru prima expediere. Următoarele transporturi se plătesc o dată la 3 luni
- Designerii noștri de interior creează un proiect pentru fiecare magazin
- Partenerii stabilesc prețuri în funcție de preferințe
- Vânzările trebuie stabilite individual de către parteneri
- Acces complet la materiale de marketing
- Suport complet din partea managerilor noștri de marketing vizual și regional
- Acces la platforma B2B
Investitie totala, asteptari
Investiție minimă - 100.000 euro
Locație (dimensiunea sediului) - de la 150 mp
Investiția totală:
Cheltuieli de capital: 664 euro/mp
Din care:
- lucrări de construcții (pardoseală, pereți, tavane, instalații electrice - 180
- mobilă, echipamente - 169
- publicitate - 33
- iluminat - 42
- aer condiționat și ventilație - 84
- protecție antiincendiu instalații - 27
- vitrină - 44
- audio-video - 47
- echipamente de monitorizare și antifurt - 18
Perioada de rambursare estimată: cel mult 36 de luni
Cerinte de baza
Partenerul trebuie să aibă experiență în vânzări și cunoștințe pe piața de retail. Experiența în domeniul îmbrăcămintei nu este necesară.
Informatii despre francizor
Persoana de contact pentru candidati
Mircea Coman
tel. +40 724 680 677
e-mail: mcoman@profitsystem.pl
Afla mai multe
Articole citite
Cele mai citite
Brandul de fashion Diverse, aparținând companiei poloneze ETOS, vrea să intre pe piața din România, unde caută un master francizor dar și parteneri de franciză.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
O firmă cu tradiție în producția de îmbrăcăminte, dezvoltată de peste trei decenii în Turcia, caută parteneri de franciză în România.
Brandul polonez Esotiq & Henderson vrea să intre pe piața din România. Ce trebuie să faci să devii partener?
Jeansul LOFT este foarte căutat în Turcia pentru designul lui unic, creativ și contemporan. Acum, firma este pregătită să se extindă în Europa.
Brandul Brutale, recunoscut la nivel european pentru costumele bărbătești stilate pe care le produce, caută parteneri de franciză în România.
Brandul bulgar Brutale, renumit pentru costumele elegante pentru bărbați, se extinde în Europa. Francizorul caută parteneri pentru dezvoltarea francizei în această regiune, inclusiv în România.
Brandul de modă pentru bărbați Giovanni Galli își extinde rețeaua de franciză în Europa. Francizorul caută parteneri pentru dezvoltarei rețelei de franciză și în țările din această regiune.
Brandurile britanice de fashion Topshop și Topman urmează să intre pe piața din România cu un concept unic.
Catalogul conține informații provenite direct de la deținătorii sistemelor. Înainte de a semna un acord de colaborare, fiecare candidat ar trebui să verifice personal fiecare ofertă prezentată în catalogul cu francize. Editorii își rezervă dreptul de a verifica lista de sisteme și informațiile din fiecare director. Dacă primiți informații că datele prezentate sunt incorecte sau neactualizate, vă rugăm să contactați redacția.