DIEGO
Informatii despre sisteme de franciza
Descrierea sistemului de franciza
Sistemul de franciză „DIEGO” este o companie creat pentru distribuția, cu ridicata și amănuntul, de pardoseală, textile pentru casă și produse de acoperire a pereților. În ultimii 30 de ani, compania a acumulat experiență în vânzări, comerț, piață și produse, dar și experiență în organizarea afacerii, cunoștințe adunate într-un sistem unificat de know-hou. Oferim un model de afaceri la cheie, utilizat deja de aproape 160 de magazine, din trei țări. Rețea DIEGO în cifre: - Experiență de piață în 3 țări - 30 de ani de dezvoltare continuă - 157 magazine DIEGO - 33 de premii de franciză și recunoaștere internațională - 5.000 de tipuri de produse |
Unitati personalizate
3 magazine proprii în Ungaria
Unitati in sistem de franciza
Sunt 103 magazine în Ungaria, 37 în România și 17 în Slovacia.
Fotografie locatie
Informatii pentru francizati
Sprijin pentru francizati
- Termenul contractului de franciză: 5+5 ani.
- Exclusivitate teritorială asigurată.
- Francizatul primește sprijin de la Centru în diverse domenii cum ar fi instruirea, aprovizionarea, logistica, marketingul, departamentul financiar, controllingul și informatica. Vă punem la dispoziţie materiale complexe de instruire referitoare la toate grupurile de produse comercializate, respectiv puteți însuși cunoștințele necesare și în cadrul programului „DIEGO Academy”.
- Instruirea și training-ul sunt asigurate gratuit.
- Departamentul de controlling stă la dispoziţia francizaților pentru consultanţă atât în perioada de deschidere a magazinului, cât şi mai târziu, în activităţile zilnice.
- Centrul logistic DIEGO dispune de o bază solidă de furnizori, care garantează continuitatea stocurilor centrale. Prin sistemul logistic administrat de către centru, se asigură de două ori pe săptămână livrarea mărfii comandate în fiecare magazin.
- Punem mare accent atât pe marketingul central, cât și pe promovarea locală al magazinelor. Fiecare magazin nou beneficiază de o contribuție din partea centrului pentru campania de deschidere. Pe lângă acestea, ne bucurăm de o prezență din ce în ce mai intensă și în domeniul online, datorită înnoirii permanente a site-ului și diverselor campanii promoționale.
Investitie totala, asteptari
Pe baza capitalului disponibil și a suprafeței determinate de parametrii orașelor, am stabilit valori de referință pe baza cărora investiția partenerului de franciză necesar pentru finanțarea stocului de pornire variază între 30.000 și 100.000 EUR.
Cerinte de baza
Partenerii de franciză DIEGO se încadrează în două mari categorii. Prima categorie este partenerii care participă direct în viața magazinului. Ei sunt implicați activ în operațiunile cotidiene ale magazinului, au controlul direct al afacerii. Cunosc în detaliu caracteristicile produselor noastre, monitorizează poziția relativă a magazinului, analizează statisticile de vânzări, urmăresc continuu inventarul și determină tendințele de dezvoltare și participă activ la consiliile de franciză.
A doua categorie este partenerul care investește în afacere, care încredințează operațiunile de zi cu zi șefului de magazin și participă doar la managementul economic al afacerii.
Cine este partenerul ideal de franciză?
- Este deschis spre dezvoltare,învățare și muncă perseverentă
- Motivat de beneficiile sistemului de franciză
- Cunoaște orașul în care dorește să deschidă magazin DIEGO
- Are capital adecvat
- Un beneficiu suplimentar este un spațiu comercial propriu
Informatii despre francizor
DIEGO Kft.
HU-2372 Dabas, str. Beton nr. 26.
+40 774 017 177
Afla mai multe
Articole citite
Cele mai citite
Sistemul de franciză DIEGO, un model de comerț cu amănuntul la cheie care funcționează cu succes de trei decenii, caută noi parteneri în România.
Sistemul de franciză DIEGO care și-a demonstrat succesul în domeniul amenajărilor interioare de aproape trei decenii, caută noi parteneri în București și în alte localtăți din România
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Franciza Used Product este un concept care, cu siguranță, va fi din ce în ce mai mult implementat în viitorii ani.
Titlul reprezintă motto-ul Papírny Moudrý, fabrica cehă care a devenit unul dintre cei mai importanți producători de „capcane de muște”, mizând pe globalizare.
Franciza Used Products este în plin proces de expansiune și caută parteneri strategici pentru creșterea numărului de magazine.
Franciza Used Products este o afacere sustenabilă, care încurajează conceptul de reciclare și reintroducere a produselor electronice și electrocasnice noi și pre-utilizate în ciclul comercial.
Franciza Used Products este parcă făcută pentru conjunctura actuală, când ai nevoie de anumite aparate și echipamente dar nu poți să ți le procuri pe cele de top
Îngrășământ ecologic din lână de oaie, o idee de milioane pentru toată lumea.
Pentru fiecare 5 baterii uzate și predate, clienții magazinelor LaDoiPași vor primi o baterie nouă.
Pegas dă startul campaniei „Anti-scumpire” cu o scădere permanentă a prețurilor. Pentru o Românie mai activă, Pegas susține mersul pe bicicletă.
După deschiderea a 8 magazine proprii, rețeaua de franciză PEGAS capătă contur prin deschiderea primului magazin în franciză.
După consolidarea poziției în retailul de flori online (B2C), Grupul Floria se focusează pe dezvoltarea vânzărilor B2B.
Catalogul conține informații provenite direct de la deținătorii sistemelor. Înainte de a semna un acord de colaborare, fiecare candidat ar trebui să verifice personal fiecare ofertă prezentată în catalogul cu francize. Editorii își rezervă dreptul de a verifica lista de sisteme și informațiile din fiecare director. Dacă primiți informații că datele prezentate sunt incorecte sau neactualizate, vă rugăm să contactați redacția.