Cele mai citite

Succes rapid cu Fibonacci Kids
Într-o lume în care educația de calitate este tot mai căutată, programul inovator Fibonacci Kids – matematică mentală vedică, dedicat copiilor între 4 și 14 ani, și-a găsit rapid locul în inimile părinților și copiilor din Bacău.
Schimbări de francize în AFI Palace Cotroceni
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Inedit în mall
Franciza Wash Shoes este primul brand specializat în curățătorie și recondiționare de încălțăminte din România care are o locație într-un mall, spațiu în care oferă clienților atât consiliere specializată, cât și preluarea și predarea produselor.
Patru decenii de excelență
Franciza Helen Doron, un reper global în predarea limbii engleze ca limbă străină, celebrează patru decenii de excelență în educația alternativă timpurie, fundamentată pe o abordare unică și inovatoare.
Franchise Expo Paris, o nouă oportunitate
Frachising Expo Paris, Franchise Expo Paris, un eveniment al Federației Franceze de Francize, organizat de Infopro Digital, cel mai mare târg de franciză din lume, își așteaptă vizitatorii în perioada 15-17 martie a.c.
Bucuria sărbătorilor într-o colecție rafinată
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
La Plăcinte, înainte!
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Afaceri rentabile din fitness
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Jumbo crește
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Franciza bancară-metoda prin care poți să-ți deschizi propria bancă
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Dogu, un concept pentru viitor
Franciza Dogu, un concept de fast-food autohton, este o oportunitate pentru cei care vor să își deschidă o afacere gastronomică de succes.
Franciza RO, un concept autohton unic
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Crezi că e o idee bună să investești în franciza Fornetti?
Te asigurăm că e una dintre cele mai bune idei! Iată de ce .... conform ultimelor raportari oficiale, lanţul Fornetti a făcut un profit de 18 milioane de lei din minipateuri şi produse de patiserie.
Top 5 cele mai mari francize fast-food din lume
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Cafenea in loc de masina!
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Atunci când îşi aleg denumirile firmelor, imaginaţia românilor nu are limite. Cei mai mulţi dintre români aleg cu sufletul, cu speranţă şi, în unele cazuri, cu foarte mult umor. Dovadă studiul făcut de compania Keysfin care a căutat cele mai originale denumiri de firme.
Cafeneaua care deschide drum în cariera de business
Ce face un tânăr care a decis să-şi croiască singur un drum în viaţă? Achiziţionează o franciză „5 to go” şi se apucă serios de treabă!
Evoluția francizei în România
Franciza a fost recunoscută în multe țări ca o modalitate de succes pentru dezvoltarea afacerilor. Franciza și-a câștigat un renume și în România după ce mulți investitori au folosit această metodă pentru a-și deschide afaceri sigure și profitabile.
Franciza 5 to Go
5 to Go a luat naștere din dorința fondatorilor, Radu Savopol si Lucian Bădilă, de a oferi o băutură pe baza de cafea de calitate, la prețul corect și, totodată, de a dezvolta zona de consum stradal din România, prin implementarea unui concept aproape exclusiv de produse “to go”.
Franciza ABC – tipuri de franciză
Sistemele de franciză pot fi clasificate în moduri variate, în funcție de anumite caracteristici, dar ele sunt fundamental diferite în funcție de 3 criterii.
Famous Waffles, o franciză prietenoasă
Franciza Famous Waffles, cel mai îndrăgit brand românesc care oferă delicioasele gofre, îți dă acum posibilitatea să devii partener în condiții extrem de avantajoase.
Nomasvello Point, inovație în franciză
Într-o lume în continuă schimbare, afacerile trebuie să se adapteze pentru a rămâne competitive. Una dintre cele mai promițătoare oportunități de franciză este Nomasvello.
Schimbări strategice la Fornetti
Lanţul de patiserii Fornetti s-a extins rapid prin intermediul francizei, numărând acum aproape 800 de unităţi.
Smith & Smith la vedere
Smith&Smith este prima companie românească specializată în transfer internațional de bani, înființată în 1999 și autorizată ca instituție de plată de către Banca Națională a României.
Franciza Floria – Afacere cu parfum de profit!
Descoperă oportunitatea de a dezvolta un business profitabil în domeniul floristicii, alături de Floria, un brand consacrat și lider pe piața din România.
Spălatul rufelor în franciză
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Afaceri simple și câștiguri rapide
Ice and Roll și Cake and Roll este o afacere care garantează francizatului un pachet complet de instrumente ce îi permit să obțină o rentabilizare rapidă a investiției și să câștige bani rapid.
Încă un târg de francize, o nouă oportunitate
Peste doar o lună, Stadionul Național PGE din Varșovia va deveni locul de desfășurare a unuia dintre cele mai importante evenimente din industria francizelor – ediția de primărară a Târgului de Franciză.
Contractul de franciză în legislația românească
O analiză din perspectiva juridică a cadrului legislativ ce reglementează franciza în România poate fi foarte utilă în ceea ce privește prevenirea problemelor de drept ce se pot ivi pe parcursul derulării raporturilor de franciză.