Cele mai citite
Cafenea in loc de masina!
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Latte Caffee To Go, o afacere din care ai doar de câștigat
Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.
Afaceri rentabile din fitness
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Schimbări de francize în AFI Palace Cotroceni
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Franciza, un model de afacere unic
Franciza este un model de afaceri care oferă avantaje semnificative atât francizorilor, cât și partenerilor lor.
Un concept autohton, franciză profitabilă
Dogu este un concept care a devenit o franciză de success și are deja un nume pe piața din România.
Economia colaborativă, un nou trend în lumea afacerilor
Împărtășește cu ceilalți resursele și nu le ține doar pentru tine, aceasta ar fi ultima tendiță din lumea afacerilor, inclusiv cea a francizelor. Și, în scurt timp, s-a dovedit a fi profitabilă pentru toate părțile.
O franciză bine primită oriunde
Franciza românească Japanos, promotoare a gastronomiei din Țara Soarelui Răsare printre europeni, a început expansiunea. Primul ei francizat, Adrian Buzlea, este convins că a făcut cea mai bună afacere alăturându-se acestei rețele.
Investiția în franciză, cât costă și de ce?
Cum se calculează valoarea reală a unei investiții într-o franciză? Câteva sfaturi despre cum să verificați costurile inițiale și cele de pe parcursul derulării unei afaceri de acest fel.
De ce să te alături francizei Latte Coffee To Go
Franciza Latte Coffee To Go s-a născut din dorința de a aduce pe piață o soluție modernă, accesibilă și profitabilă pentru cei care vor să înceapă o afacere în domeniul cafelei, dar fără costurile și complexitatea unei cafenele clasice.
Plug In Cafe, o francizǎ cu viziune
Franciza Plug In Cafe, construitǎ din pasiunea pentru cafea a Alka Group, este un concept inovativ. Mirel Ciorogariu, un francizat de succes, ne povestește despre avantajele acestui business.
Pilates pe piața francizelor
Industria fitness înregistrează o creștere fără precedent, cea mai dinamică tehnică, Pilates, fiind cea mai reprezentativă și atractivă în sistemul de franciză.
McDonald’s de 17 ani în România
Au trecut 17 ani de când McDonald’s deschidea prima unitate în franciză din România.
Love. Peace. Coffee.
Tucano Coffee este una dintre cele mai recente francize de cafenele, care s-a dezvoltat rapid în ultimii ani, promovând dragostea pentru cafeaua de înaltă calitate.
Franciza pe care o căutai
MBE România este franciza potrivită celor care caută un business cu succes internațional. Este și cazul lui Codrin Baghiu, care a descoperit afacerea la Londra și a deschis propria agenție la Bacău.
La Plăcinte, înainte!
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Franciza RO, un concept autohton unic
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Zara, o poveste spaniolă profitabilă
Grupul spaniol de modă Inditex a înregistrat în anul 2012, în România, afaceri de peste 150 milioane de euro.
Educația viitorului, acum la îndemână
O franciză care pregătește copiii, prin joc, pentru ce îi așteaptă peste câțiva ani, caută parteneri în România. Conceptul Edukido este ascum deschis pentru antreprenorii din țara noastră.
De ce franciza Fibonacci Kids România?
Ce ai spune dacă ai avea ocazia să modelezi viitorul copiilor și, în același timp, să îți transformi viața într-un mod semnificativ?
Contractul de franciză în legislația românească
O analiză din perspectiva juridică a cadrului legislativ ce reglementează franciza în România poate fi foarte utilă în ceea ce privește prevenirea problemelor de drept ce se pot ivi pe parcursul derulării raporturilor de franciză.
Franciza bancară-metoda prin care poți să-ți deschizi propria bancă
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Culturile de afin, o investiție profitabilă
În ultimii ani, românii au descoperit o afacere profitabilă: plantațiile de afin. Cererea este în creștere, iar condițiile pedoclimatice favorabile determină o recoltare a fructelor cu aproximativ două săptămâni înaintea competitorilor europeni.
Master Franciza – un rol asumat
A achiziționa o franciză master este ca și cum ai intra într-un joc la nivel înalt, încă de la început. Recompensele sunt mai mari decât pentru francizații individuali sau cu mai multe locații, dar și responsabilitățile sunt pe măsură.
Jumbo crește
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
O afacere care cucerește piața
Franciza Crazy Bubble, cu multitudinea ei de puncte de desfacere de pe tot teritoriul României, este o afacere deja consactată, cu o evoluție impresionantă în cei doar câțiva ani de la lansarea pe piața autohtonă.
Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare
We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.
Cinci mituri despre franciză
Există multe mituri legate de franciză, iar dacă vreți să cumpărați o afacere de acest fel, este bine să le recunoașteți pe primele cinci cel mai des invocate.
Franciză pregătită de Halloween
Halloween, o sărbătoare așteptată de milioane de oameni, este pentru ciocolateriile Leonidas un prilej de a pune la dispoziția francizaților produse unice, care aduc clienților lor o savoare unică, dar și bucurie.