Latte Caffee To Go, o afacere din care ai doar de câștigat

Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.

Afaceri rentabile din fitness

Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.

La Plăcinte, înainte!

Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.

De câți bani ai nevoie pentru o franciză

Când pleci la drum, știi cum se calculează valoarea reală a unei investiții în franciză? Aspiranții ar trebui să știe ceva mai mult despre verificarea sustenabilității costurilor.

Franciza bancară-metoda prin care poți să-ți deschizi propria bancă

Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.

De ce să te alături francizei Latte Coffee To Go

Franciza Latte Coffee To Go s-a născut din dorința de a aduce pe piață o soluție modernă, accesibilă și profitabilă pentru cei care vor să înceapă o afacere în domeniul cafelei, dar fără costurile și complexitatea unei cafenele clasice.

Plug In Cafe, o francizǎ cu viziune

Franciza Plug In Cafe, construitǎ din pasiunea pentru cafea a Alka Group, este un concept inovativ. Mirel Ciorogariu, un francizat de succes, ne povestește despre avantajele acestui business.

Zara, o poveste spaniolă profitabilă

Grupul spaniol de modă Inditex a înregistrat în anul 2012, în România, afaceri de peste 150 milioane de euro.

Contractul de franciză în legislația românească

O analiză din perspectiva juridică a cadrului legislativ ce reglementează franciza în România poate fi foarte utilă în ceea ce privește prevenirea problemelor de drept ce se pot ivi pe parcursul derulării raporturilor de franciză.

Franciza RO, un concept autohton unic

Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.

Pe piața de curierat se câștigă bine

DPD România, companie de curierat care se dezvoltă în sistem de franciză, a anunțat afaceri în creștere pentru primul semestru al anului.

O franciză bine primită oriunde

Franciza românească Japanos, promotoare a gastronomiei din Țara Soarelui Răsare printre europeni, a început expansiunea. Primul ei francizat, Adrian Buzlea, este convins că a făcut cea mai bună afacere alăturându-se acestei rețele.

Skiby Kids - franciza cu îmbrăcăminte pentru copii

Skiby Kids este un brand de îmbrăcăminte pentru copii de toate vârstele și pentru toate anotimpurile, care poate fi găsit prin intermediul magazinului on-line sau e-shop-ului.

Franciză nouă pentru viitori programatori IT

Academia Micilor Developeri, primul hub de educație IT deschis în România, în 2013, se extinde în sistem de franciză.

De ce franciza Fibonacci Kids România?

Ce ai spune dacă ai avea ocazia să modelezi viitorul copiilor și, în același timp, să îți transformi viața într-un mod semnificativ?

Schimbări de francize în AFI Palace Cotroceni

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.

Investiția în franciză, cât costă și de ce?

Cum se calculează valoarea reală a unei investiții într-o franciză? Câteva sfaturi despre cum să verificați costurile inițiale și cele de pe parcursul derulării unei afaceri de acest fel.

Limbajul culorilor în mediul de afaceri

Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.

Love. Peace. Coffee.

Tucano Coffee este una dintre cele mai recente francize de cafenele, care s-a dezvoltat rapid în ultimii ani, promovând dragostea pentru cafeaua de înaltă calitate.

Rompetrol își extinde rețeaua în franciză

Grupul Petrolier Rompetrol a inaugurat recent două stații de carburanți în Republica Moldova.

Românilor le plac brand-urile poloneze

Un brand polonez de încălţăminte a devenit principalul factor de expansiune pentru un grup care dezvoltă mai multe francize în România.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.

McDonald’s de 17 ani în România

Au trecut 17 ani de când McDonald’s deschidea prima unitate în franciză din România.

Franciză pregătită de Halloween

Halloween, o sărbătoare așteptată de milioane de oameni, este pentru ciocolateriile Leonidas un prilej de a pune la dispoziția francizaților produse unice, care aduc clienților lor o savoare unică, dar și bucurie.

CRAMA MURFATLAR – franciza vinurilor cu tradiție

CRAMA MURFATLAR vine cu o îndelungată istorie - peste 40 de ani de tradiție, culturi de viță de vie întinse pe mii de hectare, arome deosebite, delicate, parfumate, grele sau ușoare, sticle mai noi sau mai vechi, dar toate bine păstrate.

Spălatul rufelor în franciză

În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop

Master Franciza – un rol asumat

A achiziționa o franciză master este ca și cum ai intra într-un joc la nivel înalt, încă de la început. Recompensele sunt mai mari decât pentru francizații individuali sau cu mai multe locații, dar și responsabilitățile sunt pe măsură.

Tradiție la superlativ

Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.

Un nou brand vestimentar ajunge pe piaţa românească

Polonezii de la LPP au ales AFI Palace Ploieşti pentru introducerea brandului Mohito în România.

Brutăria artizanală, o franciză de succes

Transformarea unui concept de brutărie artizanală într-o franciză a devenit o afacere de succes