Cele mai citite
Schimbări de francize în AFI Palace Cotroceni
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
O afacere care cucerește piața
Franciza Crazy Bubble, cu multitudinea ei de puncte de desfacere de pe tot teritoriul României, este o afacere deja consactată, cu o evoluție impresionantă în cei doar câțiva ani de la lansarea pe piața autohtonă.
Latte Caffee To Go, o afacere din care ai doar de câștigat
Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.
Afaceri rentabile din fitness
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Franciza bancară-metoda prin care poți să-ți deschizi propria bancă
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Vitamix, pe piața francizelor
Brandul Vitamix, cunoscut deja la nivel național pe piața suplimentelor alimentare, oferă noi oportunități de parteneriat prin lansarea propriului sistem de franciză.
La Plăcinte, înainte!
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
McDonald’s de 17 ani în România
Au trecut 17 ani de când McDonald’s deschidea prima unitate în franciză din România.
Limbajul culorilor în mediul de afaceri
Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
Investiția în franciză, cât costă și de ce?
Cum se calculează valoarea reală a unei investiții într-o franciză? Câteva sfaturi despre cum să verificați costurile inițiale și cele de pe parcursul derulării unei afaceri de acest fel.
Pe piața de curierat se câștigă bine
DPD România, companie de curierat care se dezvoltă în sistem de franciză, a anunțat afaceri în creștere pentru primul semestru al anului.
Vânzări în creștere pentru H&M
H&M este unul dintre cei mai îndrăgiți retaileri de fashion din România, lucru reflectat în vânzările companiei.
De câți bani ai nevoie pentru o franciză
Când pleci la drum, știi cum se calculează valoarea reală a unei investiții în franciză? Aspiranții ar trebui să știe ceva mai mult despre verificarea sustenabilității costurilor.
Spălatul rufelor în franciză
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Franciza iubitorilor de animale
Conceptul de franciză HUSSE este prezent în 46 de țări din Europa, America, Africa și Asia, având o rețea de peste 1000 de francizați care livrează produse Husse către aproximativ 300.000 de clienți.
Brutăria artizanală, o franciză de succes
Transformarea unui concept de brutărie artizanală într-o franciză a devenit o afacere de succes
Pilates pe piața francizelor
Industria fitness înregistrează o creștere fără precedent, cea mai dinamică tehnică, Pilates, fiind cea mai reprezentativă și atractivă în sistemul de franciză.
Înghețata face bani
Sezonul cald care se apropie este cel mai propice moment pentru începerea unei afaceri cu înghețată, iar oferta Ice and Roll și Cake and Roll face toți banii.
Business la minut
O reţea de magazine de proximitate oferă o afacere la cheie cu o investiţie începând de la 1.300 euro.
Contractul de franciză în legislația românească
O analiză din perspectiva juridică a cadrului legislativ ce reglementează franciza în România poate fi foarte utilă în ceea ce privește prevenirea problemelor de drept ce se pot ivi pe parcursul derulării raporturilor de franciză.
De ce franciza Fibonacci Kids România?
Ce ai spune dacă ai avea ocazia să modelezi viitorul copiilor și, în același timp, să îți transformi viața într-un mod semnificativ?
Franciza, un model de afacere unic
Franciza este un model de afaceri care oferă avantaje semnificative atât francizorilor, cât și partenerilor lor.
Cafenea in loc de masina!
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Atunci când îşi aleg denumirile firmelor, imaginaţia românilor nu are limite. Cei mai mulţi dintre români aleg cu sufletul, cu speranţă şi, în unele cazuri, cu foarte mult umor. Dovadă studiul făcut de compania Keysfin care a căutat cele mai originale denumiri de firme.
CRAMA MURFATLAR – franciza vinurilor cu tradiție
CRAMA MURFATLAR vine cu o îndelungată istorie - peste 40 de ani de tradiție, culturi de viță de vie întinse pe mii de hectare, arome deosebite, delicate, parfumate, grele sau ușoare, sticle mai noi sau mai vechi, dar toate bine păstrate.
Evoluția francizei în România
Franciza a fost recunoscută în multe țări ca o modalitate de succes pentru dezvoltarea afacerilor. Franciza și-a câștigat un renume și în România după ce mulți investitori au folosit această metodă pentru a-și deschide afaceri sigure și profitabile.
Franciza pe care o căutai
MBE România este franciza potrivită celor care caută un business cu succes internațional. Este și cazul lui Codrin Baghiu, care a descoperit afacerea la Londra și a deschis propria agenție la Bacău.
Master Franciza – un rol asumat
A achiziționa o franciză master este ca și cum ai intra într-un joc la nivel înalt, încă de la început. Recompensele sunt mai mari decât pentru francizații individuali sau cu mai multe locații, dar și responsabilitățile sunt pe măsură.
Rompetrol își extinde rețeaua în franciză
Grupul Petrolier Rompetrol a inaugurat recent două stații de carburanți în Republica Moldova.