Geox extinde rețeaua în franciză

Talpa Geox este fabricată prin introducerea unei membrane speciale care permite trecerea vaporilor din apă. În acest fel tălpile de cauciuc respiră iar tălpile de piele sunt impermeabile. Acest nivel de confort în mișcare a fost pus în aplicare de la pantofi, acum și la îmbrăcăminte.
Marți
06.12.2016
Brandul italian de încălțăminte a ales să extindă rețeaua proprie ce poartă același nume și în sistem de franciză.
 

Geox este un brand italian de încălțăminte ce are acoperire globală. Pantofii Geox sunt comercializați prin intermediul a peste 1200 magazine monobrand și peste 10.000 de magazine multibrand. Pe piața locală, magazine Geox pot fi găsite în câteva mall-uri, dar încălțămintea sub brandul italian este comercailizată în peste 100 de magazine multibrand și în aproximativ 40 de magazine online.

Fondat în anul 1900 de către Mario Moretti Polegato, Grupul Geox este unul dintre cele mai solide și active afaceri italiene din industria de încălțăminte. Inovația tehnologică este punctul forte ale companiei. De asemenea, inventarea pantofului ”care respiră” a revoluționat piața pantofilor casual, punând în valoare caracteristici importante, cum ar fi rezistența la apă, ca valoare autentică a designului de pantof italian.

Grupul Geox produce și distribuie pantofi pentru bărbați, femei și copii dar de asemenea și îmbrăcăminte pentru femei și bărbați, este indentificat ca un brand de familie axat pe confort și siguranță.

Operațiunile de extindere ale companiei au dus la o rețea de distribuție din ce în ce mai largă peste tot în lume. În 2016, Geox a extins rețeaua de magazine monobrand în sistem de franciză.

”Necesarul de investiții în renovare și magazin și achiziția echipamentului conform rețelei standard prevede un minim de 35 de mii de euro. Francizatul trebuie să prezinte, de asemenea, o garanție financiară relevantă, pentru a se obține limita de credit necesară pentru a desfășura această activitate. Acest lucru se datorează faptului că parteneriatul se bazează pe modelul de depozit - francizatul nu plătește pentru mărfuri și câștigă un comision pentru produsele vândute. Valoarea limitei de credit este întotdeauna determinată în mod individual, în funcție de locație, vad, dimensiunea spațiului de vânzare”, spune Lukasz Kuźniar, Geox brand manager pentru Polonia și țările baltice.

”Toate magazinele deschise în ultimii doi ani au fost profitabile din prima lună. O rentabilitate a investiției este estimată la aproximativ doi ani. Francizorii sunt interesați de locații în orașe de peste 150 de mii de rezidenți, în centre comerciale. Dimensiunea optimă a spațiilor variază de la 80 la 110 metri pătrați”, mai spune Lukasz Kuźniar.

Vrei să fii la curent cu informaţiile despre francize? Abonează-te la newsletterul franchising.info.ro !


Bartal Melinda - Summer Time Travel
Carol Popa
ziarist

Subiecte populare in Forum

Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

Am cumparat si eu produce CCdar deocamdata sunt multumita.Cu schimbatul e mai greu , am patit-o si eu dar era alta firma...

3 Declaratii
Final 12.05.2015
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

Precis ati nimerit peste un lucrator dezinteresat,daca ar fi fost un  adevarat  comerciant incerca sa va ajute si cu un simplu telefon va rezolva problema ,dar la noi suntem...

3 Declaratii
Final 28.04.2015
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

In urma cu 4 zile am cumparat o pereche de pantofi pt un nepotel,de la magazinul ccc din Oradea.Din nefericire i am cumparat mai mari cu un nr ,am incercat sa i schimb la Cluj...

3 Declaratii
Final 07.04.2015
Vin englezii

Ii primim cu binecunoscuta ospitalitate romaneasca.Le amintim ca romanii care muncesc pentru ei au fost siliti de nevoi sa munceasca din greu  pentru ei si nu trebuie...

2 Declaratii
Final 15.03.2015
Vin englezii

Din informatiile mele stiu ca englezii sunt intai practici si apoi eleganti,la noi are prioritate partea financiara...

2 Declaratii
Final 13.03.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..

3 Declaratii
Final 28.01.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie

3 Declaratii
Final 28.01.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...

3 Declaratii
Final 28.01.2015