2016-12-06

Geox extinde rețeaua în franciză

Brandul italian de încălțăminte a ales să extindă rețeaua proprie ce poartă același nume și în sistem de franciză.

Geox este un brand italian de încălțăminte ce are acoperire globală. Pantofii Geox sunt comercializați prin intermediul a peste 1200 magazine monobrand și peste 10.000 de magazine multibrand. Pe piața locală, magazine Geox pot fi găsite în câteva mall-uri, dar încălțămintea sub brandul italian este comercailizată în peste 100 de magazine multibrand și în aproximativ 40 de magazine online.

Geox Fot. Geox

Talpa Geox este fabricată prin introducerea unei membrane speciale care permite trecerea vaporilor din apă. În acest fel tălpile de cauciuc respiră iar tălpile de piele sunt impermeabile. Acest nivel de confort în mișcare a fost pus în aplicare de la pantofi, acum și la îmbrăcăminte.

Fondat în anul 1900 de către Mario Moretti Polegato, Grupul Geox este unul dintre cele mai solide și active afaceri italiene din industria de încălțăminte. Inovația tehnologică este punctul forte ale companiei. De asemenea, inventarea pantofului ”care respiră” a revoluționat piața pantofilor casual, punând în valoare caracteristici importante, cum ar fi rezistența la apă, ca valoare autentică a designului de pantof italian.

Grupul Geox produce și distribuie pantofi pentru bărbați, femei și copii dar de asemenea și îmbrăcăminte pentru femei și bărbați, este indentificat ca un brand de familie axat pe confort și siguranță.

Operațiunile de extindere ale companiei au dus la o rețea de distribuție din ce în ce mai largă peste tot în lume. În 2016, Geox a extins rețeaua de magazine monobrand în sistem de franciză.

”Necesarul de investiții în renovare și magazin și achiziția echipamentului conform rețelei standard prevede un minim de 35 de mii de euro. Francizatul trebuie să prezinte, de asemenea, o garanție financiară relevantă, pentru a se obține limita de credit necesară pentru a desfășura această activitate. Acest lucru se datorează faptului că parteneriatul se bazează pe modelul de depozit - francizatul nu plătește pentru mărfuri și câștigă un comision pentru produsele vândute. Valoarea limitei de credit este întotdeauna determinată în mod individual, în funcție de locație, vad, dimensiunea spațiului de vânzare”, spune Lukasz Kuźniar, Geox brand manager pentru Polonia și țările baltice.

”Toate magazinele deschise în ultimii doi ani au fost profitabile din prima lună. O rentabilitate a investiției este estimată la aproximativ doi ani. Francizorii sunt interesați de locații în orașe de peste 150 de mii de rezidenți, în centre comerciale. Dimensiunea optimă a spațiilor variază de la 80 la 110 metri pătrați”, mai spune Lukasz Kuźniar.

Vrei să fii la curent cu informaţiile despre francize? Abonează-te la newsletterul franchising.info.ro !

Distribuie articolul

Comentează pe forum

0

Carol Popa

ziarist
Trimite pe autor

vrei mai mult?

newsletter Franchising.info.ro

If you see this, leave this form field blank