2017-06-08

Sky Zone în Europa

Sky Zone, renumitul parc de distracție cu trambulină, combină fitness-ul și distracția într-un concept de parc acoperit, cu trambuline.

Fitness-ul poate fi și distractiv din moment ce copiii, tinerii și adulții deopotrivă se pot bucura în timp ce își îmbunătățesc condiția fizică. Acest concept a fost dezvoltat ca urmare a ideii lui Rick Platt de a construi un parc cu trambuline. Primul parc a fost deschis in 2004. Acest centru de divertisment și de fitness a fost revoluționar pentru acea vreme și a devenit rapid un punct de atracție pentru americani. Datorită acestui lucru, în 2006, a fost deschisă prima unitate de franciză și a început dezvoltarea rețelei de francize.

sky zone Fot. thetimestribune

Aproape 100% din rețeaua Sky Zone administrează mai mult de 100 de parcuri cu trambuline, împreună cu partenerii de franciză. Aproximativ 50 de parcuri se află în Statele Unite, în timp ce alte 50 se află în Marea Britanie, Orientul Mijlociu, America de Nord și de Sud.

Strategia Sky Zone pune accent pe extinderea francizei, urmând ca brand-ul să devină responsabilitatea francizorului național și regional din Europa, inclusiv în Romania. Viitorii parteneri vor dobândi drepturi de administrare și de expansiune pe întreg teritoriul Romaniei și al regiunii și vor trebui să deschidă cel puțin un parc cu trambuline, pe o suprafață de 1500-3000 m2. Rețeaua oferă, de asemenea, drepturi exclusive de franciză în Romania.

Primul pas care trebuie facut pentru a deveni francizat Sky Zone constă în elaborarea planului de dezvoltare a rețelei de francize, agreat între partener și francizor. Planul va include, printre altele, specificațiile locațiilor propuse și investițiile necesare. Pachetul de franciză prevede sprijinirea partenerilor de catre francizor și monitorizarea proceselor de fabricare, achiziționare și instalare a trambulinelor, mobilierului și a echipamentului. Capitalul necesar întregii investiții este de 1-2 milioane de dolari.

Cel mai important element al pachetului de franciză este programul de formare de două săptămâni în centrul Sky Zone din Los Angeles. Formarea include transferul de know-how privind utilizarea POS și întreținerea sistemelor informatice și a operațiunilor durabile, precum și activități de publicitate și de marketing” - a subliniat William Edwards, director general al companiei EGS, responsabilă cu dezvoltarea rețelei în Europa și în Asia.

Sky Zone este primul parc cu trambulină, acoperit, din lume și cea mai mare rețea de franciză din categoria sa. In 2014, a fost desemnat de către Franchise Business Review ca fiind cel mai bun brand american de franciză în curs de dezvoltare. Conceptul este extrem de variat (copii, adulți, sportivi, sesiuni de agrement etc), iar serviciile oferite sunt la fel de diverse: trambulină în aer liber, sală de evenimente, baschet, volei, Dodgeball, sporturi virtuale cu mingea, sală de fitness, zaruri, spumă de mare. Datorită originalității și varietății activităților, Sky Zone este un loc excelent pentru aniversări, petreceri de firmă, evenimente de grup.

Distribuie articolul

Comentează pe forum

0

MC

Franchise Consultant
Trimite pe autor

vrei mai mult?

newsletter Franchising.info.ro

If you see this, leave this form field blank