2018-01-05

Schimbări pentru franciza de modă CCC

După dezvoltarea cu succes a rețelei de magazine de încălțăminte CCC în România, Peeraj Brands International a încheiat un acord cu retailerul de încălțăminte CCC pentru a dezvolta franciza și pe alte piețe.

Grupul Peeraj Brands International, unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața locală de modă și cel mai puternic grup de francize din acest segment, deține în România francizele CCC, Pimkie, Swarovski, Geox, Kazar, Piazza Italia, Armani Jeans precum și alte branduri.

CCC Fot. CCC

Retailerul polonez de încălțăminte CCC plătește 33 de milioane de euro pentru a-și recâștiga propria franciză dezvoltată în România de Peeraj Brands International

Grupul Peeraj a fost înființat în 1973, activând în domeniul petrolului și al gazelor, industriei energetice și de prelucrare. Peeraj a început ca fiind unul dintre transportatorii de mărfuri pentru industria de petrol și gaze. Astăzi, grupul și-a rezervat o nișă ca una dintre cele mai importante companii de curierat și de vămuire din Emiratele Arabe Unite.

Pe scară globală, succesul înseamnă adesea oferirea către client a cât mai multor servicii dintr-o singură sursă, pentru a asigura buna funcționare a afacerii. Recunoscând importanța acestei nevoi, Peeraj s-a diversificat și în alte domenii, oferind clienților săi un sistem de suport vast care cuprinde logistică, inginerie, produse și servicii, cel mai recent domeniu fiind reprezentat de construcții. Acest sistem unificat și coordonat central a permis companiei Peeraj să ofere soluții ideale și rentabile clienților săi. Peeraj s-a diversificat în continuare în sectorul comerțului cu amănuntul și s-a dezvoltat cu succes într-una dintre cele mai importante organizații de retail din Europa de Est.

Unul dintre cele mai importante pariuri ale grupului îl reprezintă brandul de încălţăminte CCC, care, în circa 5 ani, a ajuns la 54 de magazine în România. Intrat prin franciză pe piața locală în iunie 2012, brand-ul a ajuns în cele mai importante centre comerciale din București și din țară.

Recent, retailerul polonez de încălțăminte CCC a semnat un acord pentru a cumpăra compania care deține franciza CCC în România, pentru 33 de milioane de euro, a anunțat grupul în 22 decembrie 2017. Vânzătorul este Peeraj Brands International, compania românească deținută de investitori din Dubai.

Potrivit datelor de la Ministerul de Finanțe, compania a avut anul trecut o cifră de afaceri de 229 de milioane de lei și un profit net de 8,2 milioane de lei.

În același timp, cele două companii au încheiat un acord preliminar pentru a extinde brandul CCC în Kazahstan și Georgia, prin intermediul Peeraj, care ar urma să opereze această rețea.

Se pare că Peeraj Brands International a traz lozul câștigător atunci când a decis să dezvolte franciza CCC în România și iată că a câștigat pariul. Perraj Brands International este un exemplu de afacere care s-a extins uluitor de repede prin achiziționarea și dezvoltarea rețelelor de franciză din domeniul modei și demonstrează încă o dată că afacerile cu francize te pot propulsa către succes cu rapiditate și îți pot aduce profituri considerabile.

Peeraj a făcut o treabă foarte bună în România și acum, ca partener de franciză dovedit și de încredere, a primit o nouă șansă de a introduce brandul polonez și în alte țări.

Distribuie articolul

Comentează pe forum

0

Florentina Pene

Business Development Manager
Trimite pe autor

vrei mai mult?

newsletter Franchising.info.ro

If you see this, leave this form field blank