Un nou concept, un nou pas înainte
Locația, emblematică, este definită noul design de cafenele 3.0, iar vizitatorii pot parcurge, în timp ce își savurează cafeaua preferată, o scurtă și captivantă istorie a cafelei, reinterpretată într-un mod creativ în spațiul de peste 100 de metri pătrați.
Dezvoltarea regională este un pilon strategic important pentru 5 to go, expansiunea la acest nivel fiind una semnificativă în ultima perioadă - în anul 2022, nu mai puțin de 35 de orașe noi au intrat pe harta 5 to go -, iar lansarea unui flagship store vine să întărească acest trend și să aducă brandul mai aproape de consumatorii din țară, dar și de turiștii din întreaga lume, Brașovul fiind în topul atracțiilor turistice din România pe toată durata anului.
Cu o medie de 13 locații deschise lunar, lanțul de cafenele 5 to go numără în acest moment aproximativ 500 de locații, dintre care 420 sub conceptul clasic, la care se adaugă un număr semnificativ de Coffee Corners deschise alături de parteneri precum Carrefour, Donuterie și nu numai. 64 de cafenele au fost inaugurate în prima jumătate a acestui an, ritm care susține atingerea targetului propus, de a deschide 150 de noi cafenele în 2023.
De altfel, în privința numărului de cafenele deschise și a notorietății brandului, după București, Brașov, Sibiu, Constanța, Cluj, Timișoara și Craiova dețin primele poziții.
„Am planificat în detaliu această lansare și este un moment important pentru 5 to go, care subliniază aspirațiile tot mai mari de a ne extinde în zone importante ale țării și de a viza noi piețe cu potențial. Brașov este un oraș drag nouă, ne place energia locuitorilor și a turiștilor dornici de nou și vibe-ul acestui loc care va contribui cu siguranță la creșterea notorietății de brand. Acest flagship store reflectă tendințele de evoluție a pieței, corespunde celor mai înalte standarde actuale și va deveni un reper pentru oricine îi trece pragul”, a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go.
Locația pune la dispoziție întreaga sortimentație de produse 5 to go și serviciile rapide și prietenoase specifice brandului, pentru a le oferi vizitatorilor o experiență de consum impecabilă. În timp ce locațiile consacrate 1.0 sunt caracterizate de dimensiunile relativ mici, designul minimalist, simplitate și funcționalitate, noul concept de cafenea 3.0 este unul inovator și modern care, pe lângă avantajul locației centrale și exclusiviste, aduce extra confort, un element aparte fiind muzeul al cafelei în miniatură, cu informații fascinante despre originea, tradițiile și cultura cafelei de-a lungul istoriei.
5 to go a luat naștere în 2015, iar în prezent se apropie de pragul de 500 de unități, fiind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate. Lanțul de cafenele oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosită este una cu o aromă intensă, corpolentă, cremoasă, ce se constituie într-un amestec unic, creat special pentru lanțul de cafenele 5 to go. De asemenea, brandul 5 to go s-a extins și în retail cu o gamă de produse dedicată ce cuprinde caspule de cafea, cafea la IBRIK, apă cu vitamine VIWA by 5 to go, sirop cafea, cookies organici și multe alte produse în dezvoltare.
Articole citite
Un sistem de franciză, așa cum este 5 to go, nu mai are nevoie de nici un alt argument pentru a-i deveni partener în momentul în care prezintă cifrele afacerii și acestea sunt mai mult decât edificatoare.
Brandul românesc 5 to go a ajuns foarte aproape de pragul de 500 de cafenele, asta însemnând că, doar în aces an, la fiecare două zile s-a deschis o nouă unitate.
Franciza 5 to go crează partenerilor săi o nouă posibilitate de dezvoltare a afacerii, printr-o colaborare inedita cu Red Bull.
Brandul 5 to go își extinde afacerile conform așteptărilor clienților, diversificându-și astfel accesibilitatea la produsele pe care le oferă.
Brandul 5 to go a încheiat anul 2022 cu un bilanț spectaculos, evoluția impresionantă fiind cuantificată în cele peste 30 de milioane de euro la nivel de grup, de două ori mai mare decât în anul precedent.
Cele mai citite
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Sezonul cald care se apropie este cel mai propice moment pentru începerea unei afaceri cu înghețată, iar oferta Ice and Roll și Cake and Roll face toți banii.
Franciza Nomasvello oferă oportunitatea de a te alătura unei afaceri profitabile în domeniul epilării definitive.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Iată că precedentul a fost creat pentru franciza Bella Italia Pizza Express! Ce mai rămâne de făcut? Nimic mai simplu ...
Subiecte populare in Forum
Trenul Subway staționează la Gara de Nord
https://garanord.md
Trenul Subway staționează la Gara de Nord
GaraNord.md
Trenul Subway staționează la Gara de Nord
GaraNord.md
Trenul Subway staționează la Gara de Nord
Salutare, iaca cand o sa avem un subway care trece si pe la GaraNord.md atunci va fi normal)
Afaceri simple și câștiguri rapide
Ponuka pôžičiek medzi jednotlivcami na Slovensku Hľadáte veriteľa alebo investora pre svoje projekty: Podnikateľské pôžičky, Osobné pôžičky, Pôžičky na...
Soluție pentru o afacere cu viitor
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Soluție pentru o afacere cu viitor
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Soluție pentru o afacere cu viitor
Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai săraci și în lupta împotriva sărăciei și oferim împrumuturi pe termen scurt, mediu și...