2013-02-13

Franciza de nota 10

CLEVER children a început noul an în forţă: a făcut pasul dincolo de Prut şi a deschis două noi centre la malul mării. Să-i cunoaştem pe cei trei noi francizaţi.

CLEVER children, franciza care a adus educaţia copiilor la un nou nivel, a deschis în luna ianuarie trei noi centre în Constanţa, Mangalia şi Chişinău, reţeaua companiei ajungând astfel la un număr de 10 unităţi. ”Deschiderea noilor centre francizate din România și Republica Moldova reprezintă confirmarea interesului crescut pe care l-am observat in ultimii ani din partea antreprenorilor care intuiesc dezvoltarea acestui business pe termen mediu și lung și investesc în domeniul educației nonformale a copiilor care, în mod evident, se află pe o pantă ascendentă în ultima perioadă”, a declarat pentru portalul Franchising.info.ro Violeta Lupu, National Franchise Manager CLEVER children. O antreprenoare cu experienţă de trei ani în cadrul unei francize educaţionale, o fundaţie care organizează programe de formare profesională şi o tânără din Chişinău sunt noii francizaţi ai reţelei CLEVER children.

Francizat Constanţa: „Franciza Clever Children mi s-a părut o continuare firească a activităţii pe care deja o desfăşuram”

Pe Ştefania Filip, francizatul care a deschis centrul din Constanţa o cunoaştem deja ca Master Francizor Helen Doron România. „Franciza Clever Children mi s-a părut o continuare firească a activităţii pe care deja o desfăşuram. Lucrez de peste trei ani în cadrul unei francize educaţionale de predare a limbii engleze pentru copii de la 0 la 18 ani. Văd în fiecare zi că educaţia bine făcută produce rezultate şi aduce valoare în viaţa copiilor noştri.

Ştefania Filip, Helen Doron

„Lucrez deja într-o franciză educaţională şi consider că este foarte important conţinutul pedagogic pe care îl transmite. O franciză are puterea de a testa şi de a rafina acest conţinut în toate locaţiile sale, venind de fiecare dată cu valoare adaugată din acest punct de vedere”-Ştefania Filip, francizat Clever Children.

Părinţii sunt dornici să le ofere copiilor situaţii de învăţare informală într-un mediu plăcut pentru ei, prin experienţe şi trăiri pe care le asimilează cu uşurinţă şi pe care le vor folosi în continuare de-a lungul vieţii. Cunoşteam conceptul CLEVER children de pe internet, dar nu am ştiut că este disponibil şi în Constanţa până când nu i-am contactat pe francizori în legătură cu un curs pentru fiul meu”, a declarat pentru portalul Franchising.info.ro, Ştefania Filip.

Francizat Mangalia: „CLEVER children ne-a oferit şansa să ne alăturăm unei afaceri care şi-a dovedit deja succesul”

fundatiaFundația Magdalena Deijs

Contractul de franciză din Mangalia a fost încheiat cu Fundaţia Magdalena Deijs, o organizaţie care are ca misiune sprijinirea copiilor vulnerabili şi dezavantajaţi. „Noi, ca Fundaţie, am organizat programe de formare profesională pentru adulţi, dar pentru că în Mangalia nu exista niciun centru educaţional pentru copii, ne-am gândit că este timpul ca oraşul nostru să aibă unul. Şi pentru că ţinem la numele şi la imaginea noastră, serviciile pe care le oferim trebuie să fie de cea mai bună calitate, iar o astfel de calitate am găsit-o în programele educaţionale oferite de CLEVER children”, a declarat doamna Ştefan Elena, coordonator proiecte în cadrul Fundaţiei Magdalena Deijs.

„Despre acest concept am aflat atunci când ne-am hotărât să dezvoltăm o serie de programe educaţionale pentru copii. Şi cum cursurile organizate de CLEVER Children ni s-au părut foarte interesante, am decis că nu are rost să încercăm să reinventăm „roata” când deja o făcuseră ei şi noi puteam foarte bine să intrăm în această afacere prin franciză. CLEVER children ne-a oferit şansa să ne alăturăm unei afaceri care şi-a dovedit deja succesul.”

Francizat Chişinău: „Prin franciza CLEVER children sunt sigură că voi aduce o shimbare pozitivă în educaţia non-formală a copiilor din Republica Moldova”

tatiana opreaTatiana Oprea, francizat Chișinău

La fraţii noştri de peste Prut, CLEVER children a ajuns prin intermediul Tatianei Oprea, o tânără care a aflat despre acest concept dintr-un mesaj primit pe Facebook de la un prieten. „Personal am optat pentru achiziţionare francizei CLEVER children pentru că niciodată nu găseam resursele necesare pentru deschiderea propriului centru de training. Având o franciză, capeţi siguranţă în lansarea acestei afaceri prin faptul că cineva a testat deja serviciile pe piaţă, a elaborat nişte strategii de promovare şi deţine întregul know-how în această sferă. Prin franciza CLEVER children sunt sigură că voi aduce o shimbare pozitivă în educaţia non-formală a copiilor din Republica Moldova”, a declarat Tatiana Oprea.

CLEVER children este un concept 100% românesc, care oferă cursuri pentru dezvoltarea abilităţilor de viaţă ale copiilor, precum atitudinea, comportamentul şi limbajul, adresate copiilor de grădiniţăm şcoli generale şi tinerilor de liceu. Programele de training pentru copii au fost create de Violeta Lupu şi de Adrian Dascălu şi au fost lansate în martie 2008, odată cu apariţia Departamentului de Training pentru copii în cadrul companiei Clever Business Solutions. Centrele CLEVER children sunt prezente în zece locaţii din România: Bucureşti (două centre), Iaşi, Cluj, Argeş, Prahova, Craiova, Constanţa, Mangalia şi Chişinău.

(E.C.)

Distribuie articolul

Comentează pe forum

4

Elena Cărăușu

ziarist

vrei mai mult?

newsletter Franchising.info.ro

If you see this, leave this form field blank