Sf. Patrick și-ar fi luat haine ”la mâna a doua”?

În condițiile în care tot mai mulți români sunt amatori de ”produse de marcă”, business-ul hainelor second second-hand poate fi unul profitabil chiar şi în condiţiile recesiunii economice. Avantajul pe care îl aduc aceste magazine este preţul foarte redus al produselor.
Luni
18.03.2013
Românii au înverzit Palatul Parlamentului pentru Sf. Patrick. Povestim despre un retailer second-hand, cu origini irlandeze, care caută master francizați în România.
 

Ir Hasznaltruha, filiala maghiară a Irish Second Hand Retailer, și-a început activitatea în anul 2008, în Irlanda. Compania și-a făcut deja intrarea pe piața din România, iar în prezent caută parteneri francizați pe teritoriul țării noastre. Ir Hasznaltruha comercializează articole vestimentare şi accesorii „la mâna a doua”, produse de unele dintre cele mai cunoscute brand-uri de pe piaţa de fashion. În numai doi ani, compania a dezvoltat o rețea de franciză de peste 30 de unități pe piața maghiară. Cel mai recent magazin a fost deschis în localitatea Kecskemét. În aprilie, rețelei Ir Hasznaltruha din Ungaria i se vor alătura alte două unități.

Francizorul Ir Hasznaltruha este Ákos Bedő, un antreprenor care și-a pornit acest business sub îndrumarea unui prieten care se ocupa de vânzarea hainelor second-hand. Ideea i-a venit în urmă cu câțiva ani, când era angajatul unei companii de construcții din Irlanda. Startul business-ului pe piața maghiară (2010) a fost dificil, întrucât brand-ul nu era cunoscut. Prin multă muncă și perseverență Ákos Bedő a reușit să extindă rețeaua de magazine second- hand: ”Odată cu extinderea reţelei de magazine am dezvoltat şi stocul de produse, iar în prezent putem oferi alternative multiple oamenilor interesaţi să devină partenerii noştri."

”De-a lungul anilor am remarcat că în sezonul toamnă-iarnă, atât interesul clienților, cât și cel al antreprenorilor, tinde să se diminueze, urmând un traseu ascendent în lunile de primăvară-vară. Odată cu venirea primăverii, apar noi schimbări benefice atât pentru business în sine, cât și pentru actualele/viitoarele parteneriate”, spune Ákos Bedő.

Taxa de intrare în sistemul de franciză Ir Hasznaltruha variază în funcţie de locaţia şi de mărimea magazinului, de la 1.200 EUR până la 1.500 EUR. Apartenența la reţeaua de magazine second-hand nu implică taxe lunare sau de marketing şi nici alte contribuţii periodice.

Produsele magazinelor Ir Hasznaltruha sunt importate din Scoţia şi din Anglia fie second hand, fie en-gros, ceea ce permite vinderea acestora la un preţ foarte redus. Francizaţii reţelei vor comercializa produse achiziţionate de la depozitul central al reţelei de magazine.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist
/2/
Vezi mai multe

Subiecte populare in Forum

Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

Am cumparat si eu produce CCdar deocamdata sunt multumita.Cu schimbatul e mai greu , am patit-o si eu dar era alta firma...

3 Declaratii
Final 12.05.2015
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

Precis ati nimerit peste un lucrator dezinteresat,daca ar fi fost un  adevarat  comerciant incerca sa va ajute si cu un simplu telefon va rezolva problema ,dar la noi suntem...

3 Declaratii
Final 28.04.2015
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

In urma cu 4 zile am cumparat o pereche de pantofi pt un nepotel,de la magazinul ccc din Oradea.Din nefericire i am cumparat mai mari cu un nr ,am incercat sa i schimb la Cluj...

3 Declaratii
Final 07.04.2015
Vin englezii

Ii primim cu binecunoscuta ospitalitate romaneasca.Le amintim ca romanii care muncesc pentru ei au fost siliti de nevoi sa munceasca din greu  pentru ei si nu trebuie...

2 Declaratii
Final 15.03.2015
Vin englezii

Din informatiile mele stiu ca englezii sunt intai practici si apoi eleganti,la noi are prioritate partea financiara...

2 Declaratii
Final 13.03.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..

3 Declaratii
Final 28.01.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie

3 Declaratii
Final 28.01.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...

3 Declaratii
Final 28.01.2015