2012-05-17

Şi vrei să fii francizat?

Demonstraţii culinare, tratamente cosmetice şi de înălbire a dinţilor şi plantaţii de trufe şi la Expoziţia Internaţională de Franciză şi Branding 2012.

Prima zi de la IFBE poate fi caracterizată printr-un singur cuvânt: diversitate. Companii din toate colţurile lumii:Franţa, Statele Unitele ale Americii, Spania şi din diferite zone ale ţării: Sibiu, Târgu-Mureş, Bucureşti au venit la expoziţia de la Sala Palatului pentru a-şi promova afacerile şi pentru a căuta potenţiali francizaţi. Aceştia au fost foarte deschişi la discuţiile cu reprezantanţii mass-media care i-au acaparat pe rând pe fiecare şi bineînţeles cu cei interesaţi să le cumpere conceptul de afacere.

IFBE 2012

WASABI propune 4 tipuri de afacere pentru franciză: running sushi, sushi bar, sushi delivery şi sushi shop.

Printre reprezentanţii domeniului culinar de la IFBE se numără francizorii de la WASABI sushi Bar, Quasi Pronti,Star Kebab, Chocolate&Chocolate, Ci gusta! ş.a. WASABI propune 4 tipuri de afacere pentru franciză: running sushi, sushi bar, sushi delivery şi sushi shop. Star Kebab, un brand nou pe piaţa fast-food, are ca produs de bază puiul în lipie pregătit cu ajutorul donerului (grilul vertical). Franciza Ci gusta! oferă clienţilor deserturi pe bază de iaurt congelat, hamburgeri dulci, espresso de îngheţată. Chocolate&Chocolate, un concept de desert premium care are ca ingredient principal ciocolata, urmează să deschidă aproximativ 100 de noi locaţii în Europa, dar şi în Asia de Sud Est.

Domeniul cosmetic şi de îngrijire corporală este reprezentat de Biothecare Estetika şi Epilpulsar. Biothecare Estetika oferă trei tipuri diferite de franciză:”Bază”, “Smart” şi “Complet”. Epilpulsar, o afacere începută în anul 2010, vine cu preţuri şi oferte adaptate crizei economice.

Tuber Uncinatum By Trufe Mureş este o apariţie inedită la IFBE. Compania se ocupă cu producerea puieţilor micorizaţi cu Tuber Uncinatum şi cultivarea Trufelor.

Francizorul Spălare în parcare vrea să se extindă în toate judeţele ţării şi la nivel internaţional. În anul 2010 Asociaţia Română de Franciză a acordat premiul “Franciza Verde” pentru conceptul afacerii.

Ce poţi să vezi ca vizitator la această expoziţie? Francizori care doresc să-ţi împărtăşească experienţa şi care te pot ajuta să înţelegi importanţa unui concept unic într-o afacere.

Companii prezente la IFBE: Star Kebab, Tuber Ucinatum By Trufe Mureş, WASABI sushi bar, Epilpulsar, bam boo, Spălare în parcare, OPTIblu, Presse Café, Ci gusta!, Chocolate&Chocolate,GSbet, Sign A Rama, Smile Box, Quasi Pronti, EZ Wash Romania, day by day, Biothecare Estetika, , EXIMTUR, Plafar, Oriflame, The Chamber of Commerce and Industry of Serbia, Universitatea Creştină Dimitrie Cantemir, Microsoft, Grup Patronal România Moldova.

(E.C.)

Distribuie articolul

Comentează pe forum

0

vrei mai mult?

newsletter Franchising.info.ro

If you see this, leave this form field blank