2013-12-04

Cora a lansat coradrive.ro

Serviciul este disponibil inițial pentru magazinul cora Lujerului din București, urmând a se implementa și în alte magazine din rețea.

Cora România a lansat coradrive.ro, primul hipermarket online din România cu livrare de tip drive. "Comerțul electronic crește de la an la an, iar românii s-au obișnuit deja să facă plăți online, să cumpere diverse servicii și produse", a declarat într-un comunicat de presă Claudia Mirică, director cora Lujerului București. "Deschiderea hipermarketurilor online este, așadar un pas firesc. coradrive este un sistem foarte bine pus la punct, prețurile sunt aceleași ca în magazin, comanda și livrarea se fac foarte simplu și sperăm ca în acest fel să venim în sprijinul clienților care sunt foarte ocupați și nu au timp de cumpărături. În prelansare, feedback-urile au fost foarte bune, iar după coradrive Lujerului, cora România pregătește drive-uri și pentru alte magazine."

 Cora România a lansat coradrive.ro, primul hipermarket online din România cu livrare de tip drive. Fot. Cora Romania

Modul de funcționare este următorul: clientul își face un cont pe site, comandă produsele, plătește online, alege un interval de livrare și merge cu mașina în spațiul dedicat drive-ului pentru a lua cumpărăturile gata împachetate.

Despre coradrive.ro:

  • Pe site sunt listate peste 10.000 de produse la același preț ca în hipermarketul fizic;
  • Site-ul este structurat în 8 raioane: Produse proaspete, Băcănie, Băuturi, Frumusețe și îngrijire, Pentru casă, Bebe, Petshop, Tabac, cărora li se adaugă HiperOfertele cora;
  • Clienții vor avea întotdeauna produsele proaspete cu cel mai bun termen de valabilitate;
  • Selecția produselor a fost făcută în funcție de topul vânzărilor, dar și în funcție de axele de diferențiere cora: produse bio, bebe, mărci proprii cora;
  • Există mai multe criterii de căutare a articolelor: după categorie produs, brand, tipul promoției etc;
  • Tichetele de reduceri obținute ca urmare a utilizării cardului de fidelitate sunt valabile pentru următoarele cumpărături la drive;
  • Valoarea coșului de cumpărături este în permanență afișată așa încât clientul știe dacă și-a depășit sau nu bugetul.

Cora a deschis primul magazin în România în anul 2003. Dintre cele 12 magazine pe care compania le are în România, patru sunt la București și opt în provincie, la Constanța, Ploiești, Cluj-Napoca, Baia Mare, Arad, Drobeta Turnu Severin și Bacău.

Un alt retailer care s-a axat și pe dezvoltarea comerțului online este Carrefour care a lansat în luna iulie magazinul online www.carrefour-online.ro, platformă care oferă peste 10.000 de produse.

Distribuie articolul

Comentează pe forum

2

Elena Cărăușu

ziarist

vrei mai mult?

newsletter Franchising.info.ro

If you see this, leave this form field blank