2015-01-11

Mastershop în proximitate

Metro încearcă se relanseze reţeaua de franciză La Doi Paşi şi se alătură grupului de francizaţi.

În martie 2012, Metro Cash & Carry România ataca segmentul de proximitate prin conceptul LaDoiPaşi, un program de franciză destinat micilor comercianţi. Reţeaua LaDoiPaşi s-a extins rapid, în toate judeţele ţării, numârând la un moment dat circa 700 de unităţi. Anul trecut însă, aproximativ 90 de unităţi LaDoiPaşi au dispărut de pe piaţă. Retailerul a venit la final de 2014 cu un nou format de magazin,  menit să relanseze extinderea reţelei.

La doi pasi-Metro

Programul de franciză La Doi Paşi se adresează micilor comercianţi tradiţionali care vor să îşi dezvolte o afacere.

Astfel, Metro a deschis în Bucureşti, pe şoseaua Stefan cel Mare, zonă cu o prezenţă puternică a retailerului Mega Image, primul concept store al reţelei LaDoiPaşi. Magazinul are un logo nou şi o imagine uşor diferită faţă de magazinle LaDoiPaşi operate de francizaţii Metro şi se axează pe sortimentaţia de produse proaspete.

„Acest Mastershop, coordonat de către angajaţii Metro România, este o platformă de testare în condiţii reale, în piaţă”, arată reprezentanţii retailerului. „Vrem să obţinem informaţii de prima mână şi un feedback valoros în cadrul acestei etape de testare, astfel încât să putem ajusta şi îmbunătăţi conceptul pentru viitor”.

Marii retaileri care au atacat segmentul de proximitate în România sunt Carrefour, cu franciza Express, Mega Image cu franciza Shop&Go şi Metro cu franciza LaDoiPaşi. La finalul anului trecut şi francezii de la Auchan au anunţat că pregătesc lansarea unui lanţ de magazine de proximitate în ţara noastră, sub brand-ul A 2 pas.

Distribuie articolul

Comentează pe forum

0

Elena Cărăușu

ziarist

vrei mai mult?

newsletter Franchising.info.ro

If you see this, leave this form field blank