2016-09-23

Retailerul 4F este în creștere rapidă

Proprietarul lanţului de magazine de produse sportive vrea extinderea showroom-urilor

Brandul 4F este cunoscut în principal datorită sponsorizărilor acordate sportivilor polonezi și a personalului tehnic pentru Jocurile Olimpice din această vară. Cu toate acestea, magazinele cu echipamente sportive ale companiei OTCF sunt disponibile în primul rând pentru iubitorii de activități fizice sau sportive.

4F Fot. 4F

4F este un brand polonez al companiei OTCF, producător de îmbrăcăminte și accesorii sportive. Compania este partener oficial al echipei olimpice poloneze, precum și sponsor al Kamil Stoch.

La cele 140 de magazine existente am adăugat în acest an cele trei noi showroom-uri deschise în zone comerciale cu trafic intens. Acestea sunt situate în Torun Mall Copernic, Wroclaw și Lublin Terase Arcades. Fiecare dintre ele are mai mult de 140 metri pătraţi”, spune Małgorzata Gabryś, director de investiții și dezvoltare a companiei OTCF, proprietarul brandului 4F.

Francizorul are planuri pentru a deschide 14 puncte noi de vânzare, iar cele 10 deja existente își vor schimba decorul. Mai întâi a fost magazinul din galeria Focus Mall Zielona Gora, unde spațiul comercial s-a lărgit de la 97 la 190 metri pătrați, devenind cel mai mare salon de franciza 4F. Prin urmare, magazinul a trebuit să-și schimbe locația, așa că el a fost mutat în magazinele din cartierul Badura și în magazinele Wojas și Reebok.

Pentru clienții, aceasta înseamnă cumpărături în condiții mai confortabile”, susține Marta Radziwon, director al galeriei Focus Mall Zielona Gora.

Strategia de dezvoltare 4F prevede deschiderea în orașele cu mai mult de 30 de mii de locuitori rezidenți. Suprafața preconizată a spațiilor este de 110-150 metri pătrați. Francizorul ajută partenerii în găsirea locației și ulterior în negocierile și condițiile financiare ale contractului de leasing. Cu toate acestea, aplicațiile cele mai frecvente din partea antreprenorilor sunt cele cu propuneri concrete de locații. Investiția pe un metru pătrat este de circa 2000 lei. Aceasta este o valoare suficientă pentru executarea spațiilor "la cheie". Cooperarea cu franciza 4F se bazeaza pe modelul clasic de vânzare a depozitului. Francizorul ofer[ produse partenerilor în depozit și remunerația ia forma unui comision din vânzări.

Partenerul nostru de afaceri ideal ar trebui să aibă experiență în desfășurarea activităților comerciale cu alte tipuri de haine de marcă. Nu necesită să fie sportiv activ, dar un sportiv este întotdeauna binevenit printre proprietarii de magazine. Partenerul 4F ar trebui să se implice activ în gestionarea magazinului: consolidarea echipei, procedurile de pus în aplicare, precum și cooperarea permanentă cu departamentele noastre de asistență”, precizează Margaret Gabryś. ”De câțiva ani nu se mai observă o sezonalitate clasică în vânzări, am reușit să reducem acest fenomen prin schimbarea mixului de produse în anotimpurile primăvara și vara. Fiecare magazin are o categorie de produse stabilită în funcție de dimensiune. Prin urmare, la începutul discuțiilor cu clienții francizaţi se sugerează că este benefică o suprafața mai mare în contractul de închirier”, a mai spus Margaret Gabryś.

Articol preluat si tradus din http://franchising.info.pl

Autor: Daniel Wilk

Distribuie articolul

Comentează pe forum

0

Carol Popa

ziarist
Trimite pe autor

vrei mai mult?

newsletter Franchising.info.ro

If you see this, leave this form field blank