Oportunităţi de afaceri în România

Miercuri
09.05.2012
Mediul economic din ţara noastră a fost puternic afectat de criza economică izbucnită în anul 2009. Cu toate acestea, cu puţină îndrăzneală, mici economii şi desigur un gram de noroc şi în prezent se pot deschide afaceri profitabile care au mari şanse să funcţioneze şi în viitor.
 

Site-ul www.clubideideafaceri.ro prezintă 3 idei de afaceri de succes pentru anul 2012.

O sală de fitness/ un salon de înfrumuseţare cu centru de joacă anexat

O primă afacere vizează deschiderea unei săli de fitness cu centru de joacă anexat. Acest loc satisface nevoia părinţilor de a se relaxa după o zi de muncă fără a-şi mai face griji pentru copilul lor.

Prima idee de afaceri ne duce cu gândul la un alt spaţiu care ar satisface o altă nevoie a celor care au copii: un salon de cosmetică cu centru de joacă anexat. Dacă avem în vedere că potrivit unui studiu realizat de NoMasVello, lider mondial specializat în tratamente cosmetice cu IPL, citat de site-ul www.egirl.ro, 62,74% dintre români merg lunar la salonul de înfrumuseţare, putem afirma că şi această idee va fi un success atât în anul 2012 cât şi pe viitor.

Franciza NoMasVello este cunoscută în 15 ţări din Europa şi America Latină, inclusiv în România. În ţara noastră, francizaţii NoMasVello îşi desfăşoară activitatea în 15 centre.

Un fast-food sănătos

Următoarea afacere propusă de specialiştii site-ului www.clubideideafaceri.ro este deschiderea unui fast-food sănătos. Promovată în mod corespunzător, o astfel de afacere are succesul garantat. Afacerea va fi destinată în special oraşelor mari ale căror locuitori sunt mari amatori de fast-food din cauza programului încărcat şi a timpului redus pe care îl rezervă servirii mesei. Un fast-food cu mâncare sănătoasă, fără grăsimi, are toate şansele să aibă succes.

O pizzerie pentru vegetarieni

A treia afacere propusă este o pizzerie pentru vegetarieni. Nu există studii care să ne arate numărul exact al publicului ţintă al acestei afaceri în România. Vegetarianismul este însă din ce în ce mai promovat în ţara noastră în special prin intermediul Societăţii Vegetarienilor din România.

Potrivit site-ului www.clubideideafaceri.ro , alte idei de afaceri afaceri care pot avea succes în prezent în România sunt: cultivarea plantelor medicinale în sistem ecologic, înfiinţarea unor ferme de raci sau de prepeliţe, amenajarea unui stand mobil de sucuri naturale, confecţionarea de decoraţiuni şi ornamente pentru Crăciun, realizarea săpunului 100% natural.

(E.C.)

Articole citite

Idei de afaceri în oraşe mici /17.02.2015

Chiar dacă multe dintre ele sunt „locuri în care nu se întâmplă nimic“, business-urile locale se pot dezvolta foarte bine şi în oraşele mici. Trebuie să fiţi doar mai atenţi la specificul fiecărei localităţi în parte şi mai ales la necesităţile locuitorilor. Publicaţia „Adevărul“ ne propune o trecere în revistă cu idei de afaceri în oraşe mici.

Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii /03.02.2015

Ernst&Young a publicat raportul Women. Fast forward: The time for gender parity is now, care și-a propus să afle răspunsul la două întrebări: care sunt cele mai importante bariere în dezvoltarea profesională a femeilor şi care sunt elementele care le pot propulsa în carieră.

De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor /22.01.2015

Atunci când îşi aleg denumirile firmelor, imaginaţia românilor nu are limite. Cei mai mulţi dintre români aleg cu sufletul, cu speranţă şi, în unele cazuri, cu foarte mult umor. Dovadă studiul făcut de compania Keysfin care a căutat cele mai originale denumiri de firme.

Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri /06.01.2015

Jones Lang LaSalle a realizat un studiu care analizează extinderea şi prezenţa a 250 de retaileri internaţionali în peste 57 de pieţe comerciale importante. Citeşte pe ce loc se află Bucureştiul şi ce capitală ocupă poziţia fruntaşă.

Studenții români vor să fie proprii lor șefi /30.12.2014

Studiul Barometrul antreprenoriatului românesc arată că 52% dintre tinerii studenţi vor să înceapă propria afacere în următorii doi ani, iar 57% ar prefera să fie antreprenori și nu manageri într-o companie.