Aplicația mobilă pentru pasionații de shopping

„Am pornit de la un proiect mai puțin amplu și costisitor, însă ideile care au urmat conceptului de bază și reacțiile pe care le-am avut de la primii clienți întâlniți m-au făcut să dezvolt mai mult aplicația. Am așteptări mari de la aceast proiect, iar feedback-ul pozitiv pe care l-am avut până acum mă bucură și încurajează”, a declarat Adi Popescu, inițiatorul proiectului Bucharest Shopping.
Marți
29.10.2013
În urma analizei tendințelor de consum ale shopperilor bucureșteni și evoluțiilor digitale, se lansează Bucharest Shopping, prima aplicație mobilă ce reunește piața de shopping din București.
 

Bucharest Shopping nu este un instrument de cumpărături online, ci un tool de comunicare și informare, care poate detecta cele mai apropiate reprezentante ale brandurilor preferate și oferă informații utile actualizate în timp real despre magazine, ultimele colecții, promoții și oferte speciale, informează un comunicat de presă transmis redacției Franchising.info.ro. Meniul aplicației oferă posibilitatea construirii unei liste cu magazinele preferate de utilizator, ce poate fi editată în orice moment. În plus, utilizatorul poate accesa instant contul de Facebook, Twitter, Google+ sau Instagram al unui magazin, site-ul acestuia, precum și datele de contact.

Prin intermediul aplicației, utilizatorii vor avea acces constant la informații complete despre magazine precum Burberry, Gucci, Stefanel, Sport/Couture, Distinto, Estee Lauder, My House și multe altele.

Aplicația se adresează cu precădere shopperilor activi din București, dar și celor care vor să fie permanent informați cu privire la noutățile din piață. În targetul Bucharest Shopping se află de asemenea și turiștii sau expații instalați în oraș, aplicația fiind dezvoltată exclusiv în limba engleză.

Magazinele care doresc să apară în baza de date a aplicației pot alege dintre 4 tipuri de abonamente anuale puse la dispoziție de către Bucharest Shopping. Fiecare abonament dispune de o serie de facilități incluse și beneficii crescânde, direct proporțional cu tipul de pachet ales. În medie, conform listei actuale de prețuri, un magazin poate face parte din baza de date Bucharest Shopping pentru o sumă lunară de aproximativ 35 de euro.

Cu o strategie de comunicare menită să susțină promovarea proiectului, se estimează că până la sfârșitul lui 2013 aplicația va deține un număr de aproximativ 20.000 de utilizatori și peste 50.000 de useri în primul an. În plus, până la finele anului viitor a fost setat un target de până la 250 de magazine care practică retail autentic în București.


Articole citite

Idei de afaceri în oraşe mici /17.02.2015

Chiar dacă multe dintre ele sunt „locuri în care nu se întâmplă nimic“, business-urile locale se pot dezvolta foarte bine şi în oraşele mici. Trebuie să fiţi doar mai atenţi la specificul fiecărei localităţi în parte şi mai ales la necesităţile locuitorilor. Publicaţia „Adevărul“ ne propune o trecere în revistă cu idei de afaceri în oraşe mici.

Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii /03.02.2015

Ernst&Young a publicat raportul Women. Fast forward: The time for gender parity is now, care și-a propus să afle răspunsul la două întrebări: care sunt cele mai importante bariere în dezvoltarea profesională a femeilor şi care sunt elementele care le pot propulsa în carieră.

De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor /22.01.2015

Atunci când îşi aleg denumirile firmelor, imaginaţia românilor nu are limite. Cei mai mulţi dintre români aleg cu sufletul, cu speranţă şi, în unele cazuri, cu foarte mult umor. Dovadă studiul făcut de compania Keysfin care a căutat cele mai originale denumiri de firme.

Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri /06.01.2015

Jones Lang LaSalle a realizat un studiu care analizează extinderea şi prezenţa a 250 de retaileri internaţionali în peste 57 de pieţe comerciale importante. Citeşte pe ce loc se află Bucureştiul şi ce capitală ocupă poziţia fruntaşă.

Studenții români vor să fie proprii lor șefi /30.12.2014

Studiul Barometrul antreprenoriatului românesc arată că 52% dintre tinerii studenţi vor să înceapă propria afacere în următorii doi ani, iar 57% ar prefera să fie antreprenori și nu manageri într-o companie.