Sfaturi de la părintele marketingului
Profesorul Philip Kotler, supranumit părintele marketingului din lume, autor a cărților ”Principiile marketingului” și ”Managementul marketingului” a vizitat pentru a doua oară România la începutul lunii iunie. El a participat la trainingul certificat în Marketing 3.0, eveniment organizat de V+O Communication, Confident Public Relations și Choice Management & Consulting. Wall-street.ro a sintetizat cele mai importante sfaturi pe care profesorul le-a adresat celor câteva sute de manageri care s-au strâns la evenimentul organizat la Ateneul Român din București.
Cel mai bun moment de creștere al unei companii este atunci când concurenții își micșorează bugetele. Philip Kotler recomandă antreprenorilor să profite de turbulențele economice și să se dezvolte în țările în care sunt bani cum ar fi China, Brazilia, Rusia, India.
Investițiile în social media: Facebook, Twitter trebuie făcute treptat pentru a evita eșecul. Marketerii trebuie să schimbe modele de business prin inovație deoarece lumea este într-o continuă schimbare. De asemenea ei trebuie să dezvolte o relație armonioasă cu directorul financiar, văzut de Philip Kotler ca un dușman.
Părintele marketingului consideră că cel mai important lucru pentru un director de marketing este să fie empatic cu consumatorul doarece doar așa business-ul său va urma un traseu ascendent.Companiilor le este recomandat să se implice în acțiuni de responsabilitate socială și să-și facă brand-urile iubite. Numele brand-urilor trebuie să fie ușor de pronunțat și de recunoscut. Marketerii trebuie să fie la curent cu toate noutățile și să facă tot ce este posibil pentru clienții lor, adoptând modelul P&G- ”Totul este marketing”.
Wall-street.ro prezintă și ce secrete spune Philip Kotler că au companiile care au lansat branduri de success: interesele angajaților sunt aceleași, salariile directorilor generali sunt modeste, comunicarea cu top managementul este ușoară, angajații sunt pasionați de ceea ce fac, fluctuația de personal este mică, o cultură organizațională de care oamenii sunt mândri.
Philip Kotler este implicat în cercetarea și dezvolarea marketingului de mai bine de 55 de ani. Activitatea sa îl plasează pe poziția 11 în Top 50 cei mai mari gânditori de afaceri ai lumii. Asociația Americană de Marketing i-a oferit lui acestuia titlul de ”Marketing Educator Award”.
Articole citite
Logo-ul este primul lucru care le vine în minte oamenilor despre un brand, motiv pentru care este important ca aceștia să îl rețină ca pe o aminitire pozitivă.
Chiar dacă multe dintre ele sunt „locuri în care nu se întâmplă nimic“, business-urile locale se pot dezvolta foarte bine şi în oraşele mici. Trebuie să fiţi doar mai atenţi la specificul fiecărei localităţi în parte şi mai ales la necesităţile locuitorilor. Publicaţia „Adevărul“ ne propune o trecere în revistă cu idei de afaceri în oraşe mici.
Ernst&Young a publicat raportul Women. Fast forward: The time for gender parity is now, care și-a propus să afle răspunsul la două întrebări: care sunt cele mai importante bariere în dezvoltarea profesională a femeilor şi care sunt elementele care le pot propulsa în carieră.
Atunci când îşi aleg denumirile firmelor, imaginaţia românilor nu are limite. Cei mai mulţi dintre români aleg cu sufletul, cu speranţă şi, în unele cazuri, cu foarte mult umor. Dovadă studiul făcut de compania Keysfin care a căutat cele mai originale denumiri de firme.
Jones Lang LaSalle a realizat un studiu care analizează extinderea şi prezenţa a 250 de retaileri internaţionali în peste 57 de pieţe comerciale importante. Citeşte pe ce loc se află Bucureştiul şi ce capitală ocupă poziţia fruntaşă.
Cele mai citite
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Sezonul cald care se apropie este cel mai propice moment pentru începerea unei afaceri cu înghețată, iar oferta Ice and Roll și Cake and Roll face toți banii.
Stația RomBeer este un concept în plină dezvoltare, unic în România, căruia i se adaugă tot mai mulți parteneri convinși de soliditatea și profitabilitatea francizei.
Franciza Nomasvello oferă oportunitatea de a te alătura unei afaceri profitabile în domeniul epilării definitive.
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Subiecte populare in Forum
Alocații pentru copii
Spune-mi, cu pașaport românesc pot primi alocații pentru copii până la 18 ani? Am citit informatiile de pe site https://cetatenie.md/detskie-posobiya/
Reputația francizei, un aspect esențial
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Afacere pusă la cale într-o cafenea
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Starbucks vine în biroul companiilor
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
KFC preferă mall-urile
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Afacerile Safety Broker au crescut în timpul crizei
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Profi ia locul Rapidului din Brașov
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Franciza de provincie: un business cu suflet
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...