Distribuitor de piese auto extinde rețeaua de franciză
Inter Cars și-a inaugurat activitatea în România în septembrie 2008, când au început vânzările într-o singură locație, iar în prezent funcționează prin 54 de filiale ce operează în regim de franciză și un depozit central inaugurat la Brașov în 2010. Depozitul central din Brașov dispune de unul dintre cele mai noi și performante sisteme logistice la ora actuală din țară.
Inter Cars este o firmă cu bazele în Polonia ce a fost înființată în anul 1990 de trei asociați polonezi, care au stabilit prima facilitate de distribuție pentru piese de schimb și accesorii auto pe strada Powsinska în Varsovia. Depozitul cu o suprafață de 300 de metri pătrați a reprezentat în perioada respectivă și sediul social al companiei. Peste 10 ani, Inter Cars inaugura în apropierea Varșoviei un modern centru logistic, cu o suprafața de peste 17.000 de metri pătrați, care este și în prezent sediul social al celei mai mari companii din Europa în domeniu.
În anul 2007, prin fuziunea Inter Cars cu Japan Cars Auto, cel mai mare distribuitor european de piese și accesorii auto pentru vehicule produse în Asia, suprafața de depozitare a crescut la 22000 mp, prin aportul adus de centrul logistic din Kajetany, iar stocul este de peste 1.000.000 de repere diferite, având o rețea formată din peste 120 de furnizori.
În prezent, Inter Cars număra 168 de filiale în Polonia şi peste 165 de filiale în Europa, în ţări precum Cehia, Slovacia, Slovenia, Ucraina, Lituania, Letonia, Estonia, Ungaria, Croaţia, Italia, Belgia, România, Bulgaria şi Moldova. Cea mai mare parte a filialelor a fost dezvoltată în sistem de franciză prin parteneriate locale. Rezultatele financiare pozitive obținute prin expansiunea în sistem de franciză i-a determinat pe șefii filialelor centrale din țările în care Inter Cars are reprezentanțe să decidă continuarea procesului până la un grad de acoperire integrală a acestor piețe.
De la partenerii selectați reprezentanții Inter Cars așteaptă implicare, se cere o atitundine proactivă în business. ”Proprietarii de service- uri sau magazine afiliate nu poate fi un partener pasiv. În schimb, reprezentanții de vânzări trebuie să fie în măsură să utilizeze soluții CRM. Vânzătorii trebuie să fie familiarizați cu programul Microsoft Navision și să poată utiliza cel puțin două directoare, pe care le folosim în viața de zi cu zi. De asemenea, lucrătorii din depozit trebuie să aibă abilitățile și cunoștințele de bază pentru utilizarea diferitelor instrumente IT. Iar managementul companiei ar trebui să fie conștient de necesitatea de a utiliza toate instrumentele de mai sus”, spune Armands Umbraško, șeful filialei centrale din Riga, Letonia, a companiei Inter Cars.
Dacă filiala din Letonia a înregistrat vânzări de peste 35 de milioane de euro anul trecut, pentru filiala din România reyultatele estimate pentru 2016 sunt cu cel puțin 7 procente mai bune decât rcele obținute în 2015, când Inter Cars România a avut vânzări totale de 115 milioane de euro.
Pe lângă distribuția de piese și accesorii pentru autoturisme și vehicule comerciale, Inter Cars este distribuitor agreat al legendarei mărci de motociclete britanice Triumph. Inter Cars deține de asemenea două companii (Lauber și Feber), prima fiind specializată în recondiționarea pieselor de schimb iar cea de-a doua în producția de remorci și semiremorci. Din 2005, Inter Cars S.A. este membru fondator al Asociației Distribuitorilor de piese de schimb.
Articole citite
Un business cu mare potențial începe extinderea în franciză. Cu o creștere anul trecut de 100% față de 2017, LA JETOANE a depășit 400.000 de Euro cifră de afaceri în 2018.
Dacă ești adeptul spălării mașinilor în regim self-service și vrei să demarezi o afacere, vino în 12 decembrie, la Dialogue Social Bar, să afli secretele francizei LA JETOANE chiar de la fondatorul afacerii.
PARTENER NOU PROFIT SYSTEM
Rețeaua de franciză care oferă cauciucuri și servicii auto de calitate continuă să se extindă.
Francizorul vrea să aducă minim trei parteneri noi în reţea în 2017
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
Te asigurăm că e una dintre cele mai bune idei! Iată de ce .... conform ultimelor raportari oficiale, lanţul Fornetti a făcut un profit de 18 milioane de lei din minipateuri şi produse de patiserie.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Europa a fost întotdeauna un etalon în privința modei, iar astăzi sunt multe francize de îmbrăcăminte care oferă creativitate, calitate și o afacere de succes.