Pyter Auto a încheiat anul trecut cu 6 locaţii francizate

Magazinul Pyter Auto a apărut din necesitatea de a aproviziona cu piese de schimb auto service- ul cu acelaşi nume al antreprenorului Peter Baltag. De aici până la stabilirea unui format standard prin care afacerea cu magazine de piese auto să se extindă în franciză nu a mai fost de făcut decât un pas: oferta de francizare. Din 2014, când a lansat această ofertă, francizorul cu sediul în Câmpina, judeţul Prahova, a atras şase parteneri în Baia Mare, Iaşi, Galaţi, Braşov, Calafat şi Comarnic. Pentru anul 2017, Peter Baltag are planuri îndrăzneţe.
Într-adevăr, oferta de francizare pusă la dispoziţia celor cu iniţiativă conţine 3 paliere distincte, dar şi posibilitatea de a trece de la un palier la altul în momentul în care partenerii sunt pregătiţi să facă acest pas. La cererea francizaţilor, Pyter Auto se poate implica în amenajarea magazinului cu tot ce este necesar desfaşurării unei activităţi profitabile (mobilier,calculatoare,imprimante,fax,reclame interioare si exterioare,casa de marcat si alte produse de birotica si papetarie specifice activitatii ) contra-cost sau gratuit în funcţie de tipul contractului şi negocierile aferente.
Cele trei paliere de francizare sunt EASY BUSINESS , la un taxă de intrare de 1500 euro care include franciza cu plata la intrarea în sistem şi redevenţă procentuală lunară de 7% din valoarea fără TVA a mărfii achiziţionate în luna respectivă, PREFERANCE BUSINESS, cu o taxă de intrare de 1950 euro si redevenţă fixă de 70 euro lunar,indiferent de profit, încasări sau rulaj, opţiunea pentru această variant include şi softul de business, şi GOLD BUSINESS, franciza cu o taxă de intrare în sistem de 3500 euro. Oferta de francizare GOLD BUSINESS include soft specializat în căutarea pieselor auto în limbile română şi engleză, soft de căutare piese originale în limbile română şi engleză, asigurarea contractelor cu furnizori consacraţi, asigurarea unor preţuri foarte avantajoase pentru intrarea rapidă pe piaţă, training asigurat la sediul francizatului, asigurarea elementelor de ambalaj ( pungi,cutii de carton,etc ) personalizate şi nu în ultimul rând asigurarea exclusivităţii zonale a magazinului francizat.
“Toţi partenerii noştri de până acum au optat pentru varianta GOLD a francizei, dar pentru viitorii parteneri oricare dintre opţiuni este deschisă”, a mai precizat Peter Baltag.
Articole citite

Un business cu mare potențial începe extinderea în franciză. Cu o creștere anul trecut de 100% față de 2017, LA JETOANE a depășit 400.000 de Euro cifră de afaceri în 2018.
Dacă ești adeptul spălării mașinilor în regim self-service și vrei să demarezi o afacere, vino în 12 decembrie, la Dialogue Social Bar, să afli secretele francizei LA JETOANE chiar de la fondatorul afacerii.
PARTENER NOU PROFIT SYSTEM
Rețeaua de franciză care oferă cauciucuri și servicii auto de calitate continuă să se extindă.
DetailKing este un concept dezvoltat pentru industria auto Premium și este axat pe retușuri și detalii necesare în pregătirea automobilului pentru vânzare
Cele mai citite

Sistemele de franciză pot fi clasificate în moduri variate, în funcție de anumite caracteristici, dar ele sunt fundamental diferite în funcție de 3 criterii.
Într-o lume în care educația de calitate este tot mai căutată, programul inovator Fibonacci Kids – matematică mentală vedică, dedicat copiilor între 4 și 14 ani, și-a găsit rapid locul în inimile părinților și copiilor din Bacău.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Dacă vrei să ai șansa preluării unei francize cu o expansiune accelerată în statele europene, deosebit de atractivă și profitabilă, atunci vezi ce îți oferă Blue Elephant.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.