Blue Shadow, schimbări în piaţa de fashion

Sara şi Roma bara şi-au deschis propriul business in 2003. Cele 2 surori au început prin comercializarea articolelor de îmbrăcăminte de la producători polonezi şi internaţionali, însă mai târziu au lansat pe piaţă propriile lor colecţii sub brand-ul Blue Shadow. În ultimele luni, brand-ul a ales să dezvolte o nouă strategie de business.
„Am decis să avem o nouă viziune. În trecut, din cauza ambiţiei noastre nemărginite şi a dorinţei de a îndeplini orice dorinţă a clienţilor, viziunea noastră asupra colecţiilor de haine nu avea graniţe. Nu era o idee grozavă să produci „pentru toţi” şi pentru „orice ocazie”. Este dificil să creezi şi să combini toate stilurile pentru a avea o imagine corerentă a magazinului. Noua colecţie Blur Shadow este asociată unui stil feminin, unic, definit prin elemente boho (stilul bohemian, cu imprimeuri florale, rochii accesoririzate cu aplicaţii şi pălării) cu elemente minimaliste, ale stilului conservator, de stradă”, explică Roma Barna.
Deţinătorii brand-ului ne-au vorbit şi despre planurile de expansiune. „Căutăm persoane care sunt pasionate de fashion şi în acelaşi timp îşi doresc să deţină un business. Anul acesta plănuim să deschidem 8-10 magazine. Încă suntem la stadiul de creare al brand-ului, care a început să fie din ce în ce mai cunoscut. Construim o echipă care, în mod constant, perfecţionează practicile de business, ascultă vocile clienţilor şi ale partenerilor”, adaugă Sara Barna.
Reprezentaţii Blue Shadow, susţin ca acest brand devine din ce în ce popular datorită colecţiilor de îmbrăcăminte pe care le oferă clienţilor ce doresc să-şi definească propriul stil. Brand-ul nu concurează prin preţuri, ci prin produse.
„Calitatea produsului şi personalizarea serviciilor sunt foarte apreciate. Marile reţele de magazine adoptă o politică agresivă de fluctuaţii de preţ. În urmă cu 3 ani, era de neconceput să vinzi geci de iarnă în octombrie”, spune Roma Barna.
Informaţii despre investiţia totală într-un magazin Blue Shadow variază de la bugetul alocat pe metru pătrat în funcţie de renovări şi echipamentele necesare. Mai multe informaţii găsiţi pe portalul nostru Franchising.pl. Dacă vă interesează şi alte francize poloneze de fashion, accesaţi rubrica Modă din Catalogul nostru de francize.
Înregistrarea este destinată persoanelor ce doresc să-și înceapă propria afacere in regim de franciza. Cumpărând o licență de franciză este modul eficient prin care îți poți asigura succesul în afaceri. Persoanele interesate să achiziționeze o franciză trebuie să se înscrie în baza de date PROFIT system Romania din Registrul Francizelor prin completarea chestionarului de mai jos.
https://franchising.info.ro/inregistrare-candidati/
Articole citite

Brandul de fashion Diverse, aparținând companiei poloneze ETOS, vrea să intre pe piața din România, unde caută un master francizor dar și parteneri de franciză.
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
Cele mai citite

Sistemele de franciză pot fi clasificate în moduri variate, în funcție de anumite caracteristici, dar ele sunt fundamental diferite în funcție de 3 criterii.
Într-o lume în care educația de calitate este tot mai căutată, programul inovator Fibonacci Kids – matematică mentală vedică, dedicat copiilor între 4 și 14 ani, și-a găsit rapid locul în inimile părinților și copiilor din Bacău.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Dacă vrei să ai șansa preluării unei francize cu o expansiune accelerată în statele europene, deosebit de atractivă și profitabilă, atunci vezi ce îți oferă Blue Elephant.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Subiecte populare in Forum
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie
Românilor le plac brand-urile poloneze
Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...
Franciza perfectă pentru mall
Da..chair asa?Barbatii sunt mereu uitati...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Asa este..dar nu numai ca nu sunt folosite pt moda ci uneori nu sunt platite...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Romancele se nasc pentru a fi manechine fara sa se foloseasca de operatii estetice sau alte artificii ...pacat ca potentialul lor nu este folosit de cei din domeniu
Franciza perfectă pentru mall
De ce barbatii sunt uitati? un ac pentru cravata,butoni,tabachere,curele...si lista ar continua...ne simtim discriminati...
Franciza perfectă pentru mall
Mi se pare ca segmentul de varsta este cam mic...dupa statistici femeile traiesc mai mult decat barbatii,chiar daca ei se orienteaza spre acest segment