Grupul Orbis – planuri de expansiune în România
Orbis Group este proprietarul lanțului de francize AccorHotels pentru țările din estul Europei și cel mai mare lanț hotelier din Polonia și din Europa Centrală și de Est. AccorHotels este un grup lider dedicat turismului și stilului de viață, cu peste 4.100 de hoteluri, stațiuni și reședințe, cu peste 20.000 de camere, precum și peste 3.000 de case particulare, în peste 100 de țări din întreaga lume.
Prin Orbis Group, brandurile AccorHotels s-au răspândit în 16 țari, printre care se află: Serbia, Croația, Slovenia, Macedonia, Muntenegru, Bosnia și Herzegovina, Bulgaria, Cehia, Estonia, Letonia, Lituania, Polonia, Romania, Slovacia și Ungaria. Hotelurile funcționează sub brandurile Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, Ibis, Ibis Styles și Ibis budget, precum și Orbis Hotels.
Cooperarea dintre Orbis Group și AccorHotels datează încă din 1973, când Accor a intrat pe piața poloneză, semnând un acord de franciză cu ORBIS pentru brandul Novotel. În ziua de astăzi, Orbis acționează în Polonia cu o rețea de 65 de hoteluri și mai mult de 11.000 de camere, toate fiind branduri AccorHotels în dezvoltare, în principal Mercure și Ibis Styles, acestea fiind adaptate în totalitate pieței de francize.
AccorHotels și Orbis planifică o expansiune a rețelei de franciză hotelieră, acum și în țările din regiune, în care nu sunt prezente, mizând pe cateva elemente care îi diferențiază:
- mai mult de 90 de ani de experiență
- un portofoliu cuprinzător – de la hoteluri low cost până la hoteluri luxoase și branduri renumite
- suport puternic de marketing, vânzări și distribuție
- cooperare bazată pe asociere și dialog
- fiind unul dintre liderii mondiali ai lanțurilor hoteliere, AccorHotels oferă clienților și investitorilor săi experiența și expertiza, confirmate prin managementul și dezvoltarea francizării a mai mult de 3.700 de hoteluri de-a lungul ultimilor 50 de ani. Soluțiile create de Franchise Accor Group sunt concepute să servească nevoilor hotelierilor independenți și țărilor din regiune.
Puncte de vânzare proprii:
109 hoteluri - în statele balcanice (7), Europa central-estică (92) si Europa sud-estică (10)
Grupul Orbis deschide primul hotel Mercure din afara Bucureștiului, în Sighisoara
Actualul Binderbubi Hotel și Spa din Sighișoara se va transforma, alăturându-se renumitei rețele Mercure ce este administrată de Orbis Hotel Group. Mercure este o marcă non-standardizată de tip midscale a brandului AccorHotels.
Mercure Sighișoara Binderbubi Hotel și Spa va beneficia de 52 de camere, 3 săli de ședințe, 2 restaurante, un bar și un centru spa. Amplasat la baza dealului Cetății, la confluența a trei cartiere săsești transilvănene, hotelul oferă o priveliște grandioasă asupra celor mai importante obiective turistice ale locului, distingându-se printr-o încadrare arhitectonică în mijlocul unei zone pline de istorie. Hotelul se va deschide, conform planificării inițiale, la sfârșitul lunii septembrie 2017.
Articole citite

Franciza cu biciclete electrice de închiriat în zone turistice, cu un mijloc de transport și distribuție mobil, tinde să devină una de interes internațional.
"Căutăm francizați care sunt interesați să înceapă propria afacere sau au deja o agenție de turism" - spune Nino Dubretic, proprietarul brandului Direct Booker.
Marile lanțuri hoteliere din Europa apelează din ce în ce mai mult la modelul de afaceri al francizei, potrivit raportului Hotel Franchising in Europe 2019, elaborat de HVS Consulting Company.
DirectBooker, agenția care administrează locuințe private, extinde rețeaua de francize pe piața croată și, în paralel, este pregătită de expansiune în România.
Franciza oferită de gigantul hotelier european AccorHotels va atrage atenţia hotelierilor din România. Malgorzata Morek de la Orbis Group vine cu detalii despre ceea ce aduce nou pe piaţă.
Cele mai citite

Sistemele de franciză pot fi clasificate în moduri variate, în funcție de anumite caracteristici, dar ele sunt fundamental diferite în funcție de 3 criterii.
Într-o lume în care educația de calitate este tot mai căutată, programul inovator Fibonacci Kids – matematică mentală vedică, dedicat copiilor între 4 și 14 ani, și-a găsit rapid locul în inimile părinților și copiilor din Bacău.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Dacă vrei să ai șansa preluării unei francize cu o expansiune accelerată în statele europene, deosebit de atractivă și profitabilă, atunci vezi ce îți oferă Blue Elephant.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.