Expansiunea Direct Booker continuă

Dubrovnik Direct Booker continuă să extindă rețeaua partenerilor de franciză. Negocierile cu partenerii din Slovenia s-au finalizat în momentul în care francizații pe care i-au găsit in Sarajevo au început activitatea. Nikola Grubelić, coproprietarul Direct Booker, a declarat că nu au avut o sarcină ușoară, întrucât partenerii care au intrat în negocieri au fost foarte hotărâți, foarte bine pregătiți și au adresat multe întrebări. Grubelić a adăugat că, pentru ei, în calitate de francizor, acesta a fost un semn că partenerii sunt pregătiți și dispuși să preia franciza într-un mod extrem de profesionist, cu multă energie și dedicare.
Goršak Ferko, unul dintre beneficiarii francizei din Slovenia, confirmă că viitorul aparține dezvoltării proprietăților private. În Slovenia, potrivit lui, există mulți proprietari mici care își vând cu mai mult sau mai puțin succes spațiile. În plus, turismul în Slovenia este o industrie strategică și reprezintă unul dintre pilonii dezvoltării economice. Datorită investițiilor făcute în toate segmentele turistice - stațiuni montane de schi, stațiuni la mare, spa-uri și castele, s-a înregistrat o creștere a numărului de turiști și a cazărilor. Pe de altă parte, oferta de spații de depozitare nu crește în același ritm, astfel încât, în conformitate cu Ferko, s-a creat un gol care ar putea ajuta proprietarii privați.
Considerând tendințele schimbătoare ale turismului, precum și obiceiurile turiștilor, Ferko a văzut oportunități deosebite în optimizarea si modernizarea managementului locuințelor private - acesta fiind unul dintre motivele cheie pentru care a decis francizarea Direct Booker.
- „Noi înșine suntem proprietarii mai multor apartamente mici și am venit cu o soluție structurală, care să răspundă problemelor clasice ale chiriașilor mai mici - lipsa de timp și de cunoștințe sau doar dorința de optimizare a marketingului și a vânzărilor. Ajutorul oferit de Direct Booker micilor proprietari este ideal. Când am terminat primele interviuri cu Nikola și Nina, francizorul, am realizat că sistemul este foarte bine conceput, având oameni profesioniști în spate, o viziune de top și condiții de cooperare extrem de favorabile. Nu a fost greu să decizi că este așa” - spune Ferko.
El spune că va dezvolta în mod independent franciza Direct Booker pe întreg teritoriul Sloveniei.
Cazarea privată în Slovenia, potrivit lui, s-a dezvoltat și mulți proprietari folosesc canale de vânzare cum ar fi Booking.com sau Airbnb.
- "În primul rând, dorim să construim o platformă pentru proprietarii de spații de cazare private, care nu utilizează aceste canale de vânzare. Numai atunci când vom dezvolta cooperarea cu un număr destul de mare de proprietari, vom trece la dezvoltarea managementului complet al imobilelor, deoarece considerăm că există o mare oportunitate în acest domeniu, însă este un model complex. Credem că, după o perioadă de testare, piața va avea o bază bună pentru dezvoltarea francizei și a mărcii. Turismul fiind în creștere, consolidarea micului chiriaș este un proces logic. Modelul de afaceri Direct Booker este unul dintre cele mai bune și vom vedea dacă va putea consolida acest domeniu "- explică Ferko.
Articole citite

Franciza cu biciclete electrice de închiriat în zone turistice, cu un mijloc de transport și distribuție mobil, tinde să devină una de interes internațional.
"Căutăm francizați care sunt interesați să înceapă propria afacere sau au deja o agenție de turism" - spune Nino Dubretic, proprietarul brandului Direct Booker.
Marile lanțuri hoteliere din Europa apelează din ce în ce mai mult la modelul de afaceri al francizei, potrivit raportului Hotel Franchising in Europe 2019, elaborat de HVS Consulting Company.
DirectBooker, agenția care administrează locuințe private, extinde rețeaua de francize pe piața croată și, în paralel, este pregătită de expansiune în România.
Franciza oferită de gigantul hotelier european AccorHotels va atrage atenţia hotelierilor din România. Malgorzata Morek de la Orbis Group vine cu detalii despre ceea ce aduce nou pe piaţă.
Cele mai citite

Sistemele de franciză pot fi clasificate în moduri variate, în funcție de anumite caracteristici, dar ele sunt fundamental diferite în funcție de 3 criterii.
Într-o lume în care educația de calitate este tot mai căutată, programul inovator Fibonacci Kids – matematică mentală vedică, dedicat copiilor între 4 și 14 ani, și-a găsit rapid locul în inimile părinților și copiilor din Bacău.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Dacă vrei să ai șansa preluării unei francize cu o expansiune accelerată în statele europene, deosebit de atractivă și profitabilă, atunci vezi ce îți oferă Blue Elephant.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.