Să descoperim împreună tainele francizelor …

Toată lumea știe cum arată sigla McDonald’s și ce reprezintă "Arcadele de Aur". Indiferent unde mergeți în lume, dacă puneți piciorul în interiorul unui McDonald’s, puteți comanda un Big Mac sau un Fish Mac și știți exact ce gust va avea. Conștientizarea brandului, fiabilitatea si uniformitatea fac parte din puterea franchising-ului.
Imaginați-vă cât timp și care ar fi resursele necesare pentru a promova un brand independent, cel puțin la început. O marcă de franciză care este deja cunoscută oferă fiecărui nou francizat o prezență pe piață, care este recunoscută la nivel local, național și global.
Promovarea mărcii, în mod normal, este coordonată prin strategii de marketing și publicitate de care se ocupă francizorul, în timp ce dumneavoastră și ceilalți parteneri francizați profitați de avantajele oferite. Francizorii cu experiență în domeniu vor pregăti și vor plăti pentru desfășurarea campaniilor publicitare profesionale de la nivel național, regional și local, aceasta fiind o practică care aduce beneficii tuturor francizaților din sistem și care construiește brandul.
Mulți francizori lucrează, de asemenea, direct cu francizații lor pentru a le oferi consiliere și resurse și pentru a-i ajuta să-și dezvolte programe de marketing eficiente în locația acestora, printr-un fond de marketing cooperativ (dumneavoastră și toți ceilalți francizați ați contribuit deja la fond, prin intermediul comisioanelor și redevențelor).
De asemenea, francizorii oferă materiale de marketing francizaților lor, precum și îndrumări din domeniul marketing-ului, începând cu formarea inițială și continuând pe toată durata contractului de franciză. Unul dintre cele mai mari beneficii ale deținerii unei francize este programul de marketing, astfel că, trebuie să țineți cont de acest lucru în timp ce faceți selecția unei francize.
Din punct de vedere competitiv, franciza face legătura dintre penetrarea pieței și promovarea mărcii. Pe măsură ce se deschid locații francizate sau deținute de companii în regiunea dumneavoastră (și în întreaga lume), recunoașterea numelui mărcii crește, mărind și mai mult valoarea fiecărei unități francizate.
Pentru mai multe informații privind afacerile în franciză, vă invităm să accesați paginile www.franchising.info.ro și www.profitsystem.ro sau să trimiteți o solicitare pe email, la adresa mcoman@profitsystem.ro și vă vom răspunde cât mai curând posibil.
Pe curând,
Echipa Profit System
Articole citite

Descoperă o idee de afacere care merită studiată și ar putea fi un model de succes și pentru piața românească. Avem acces prin intermediul grupului Profit System la modele variate de francize pe care le puteți studia pe site-ul franchising.info.ro.
Ce oportunități oferă o franciză? Episodul 2 – Un sistem de succes, garantat
Ce oportunități oferă o franciză? Episodul 1 - Independența
Ce oportunități oferă o franciză? Episodul 4 - Economie de scară
Francizarea este una dintre cele trei strategii de afaceri pe care o companie o poate utiliza în câștigarea cotei de piață.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.
Te-ai gândit să începi o afacere și ai nevoie de finanțare? În perioada următoare, zece mii de antreprenori vor fi selectați pentru a semna acordurile de finanțare prin intermediul programului Start-up Nation 2018, prin care se vor acorda până la 200.000 de lei per proiect.